පජාත ආණ්ඩුව භූමිතෙල් වැඩි කරලා නේ 101 ද කොහෙද බස් වලට ගහනවා කියලා යකෝ බස් වලට ගහනවා නම් ඒවා වටලන්නේ නැතුව මෙහෙම කරාම හරිද මුන්ට ජන්දේ දුන්න එවුන්ට ගහන්න ඕනේ.
අපේ ගෙදර භුමිතෙල් ලිපෙන් වැඩ කරන්නේ මාසෙට ලීටර් 5 වගේ යනවා 250/= දැන් ගාන වැඩි නිසා Hot Plate එකක් ගන්න බැලුවේ. අපේ ගෙදර කරන්ට් බිල රු 250 හෝ ඊට අඩුයි හැමදාම
ඔය Hot Plate එකකට යුනිට් කියක් වගේ යනවද ඒක ගන්න වාසිද අවාසි ද ?
අපේ ගෙදර භුමිතෙල් ලිපෙන් වැඩ කරන්නේ මාසෙට ලීටර් 5 වගේ යනවා 250/= දැන් ගාන වැඩි නිසා Hot Plate එකක් ගන්න බැලුවේ. අපේ ගෙදර කරන්ට් බිල රු 250 හෝ ඊට අඩුයි හැමදාම
ඔය Hot Plate එකකට යුනිට් කියක් වගේ යනවද ඒක ගන්න වාසිද අවාසි ද ?
හ්ම්ම්