Udith9

Junior member
  • Oct 4, 2008
    640
    13
    18
    දන්නා කෙනෙක් කියනවද....

    මචන්ලා.ගෙයක් තියෙනවා හැබැයි ඒ ගෙදර කලින් හිටපු couple එකේ girlඑල්ලිලා මැරිලා තියෙනවා.දැන් ඒ ගෙදර මම හිතවත් එක්කෙනෙක් ගන්න යනවා.මේක ගැන දන්නා කවුරුහරි ඉන්නවනම් කියන්න.මේක හොදද නරකද?මම නම් කැමති නැහැ මේක ගන්නවට.joke එකක් නෙමෙයි මචං.කරගන්නම දෙයක් නැති තැන මම මේක එළකිරි එකේ දැම්මේ. මොකද මේක ගන්න යන්නේ මගේ girlfriend ගේ තාත්ත.:(:(:(:sorry:
     
    Last edited:

    Udith9

    Junior member
  • Oct 4, 2008
    640
    13
    18
    naha machn.mama ahala tienawa ehema unu gewal ganna hoda naha DOSHA tienawa kiyala.eekai.ane manda ban.
     

    minipura

    Well-known member
  • Jan 8, 2011
    20,653
    523
    113
    "vasthu shastra" danna kenekta kiyala ge balaganna. defects thiyenam correct karanna puluwan. mama megena godak dannawa, balanne nethuwa kiyanna be.
     

    Udith9

    Junior member
  • Oct 4, 2008
    640
    13
    18
    ගේ අරගෙන පිරිතක් කියලා දානයක් දෙන්න...
    ඔය දෝෂ ඔක්කොම නැතිවෙලා යයි, ගෙදරටත් සෙතක් වෙයි

    එහෙම කරහම හරියනවද මචං.එහෙනම් හොදයි.මම මාර upset එකේ ඉන්නේ.thankz මචං කිව්වට.:):)
     

    Sachinth

    Well-known member
  • May 11, 2008
    3,759
    162
    63
    macho,mama nam kiyanne oka ganna epa,ape gewal paththeth ohoma geyak thiyanawa,e gedara ganu kenata hamadama leda,eyawa thallu karala wattanawa lu ohoma seen thiyanawa,kama eke walilu ,aththada danne na,eth monahari athi nikan kiyanne na ne
     

    Udith9

    Junior member
  • Oct 4, 2008
    640
    13
    18
    macho,mama nam kiyanne oka ganna epa,ape gewal paththeth ohoma geyak thiyanawa,e gedara ganu kenata hamadama leda,eyawa thallu karala wattanawa lu ohoma seen thiyanawa,kama eke walilu ,aththada danne na,eth monahari athi nikan kiyanne na ne
    oowage sene math ahala tiena nisai machn mamath meke damme.eth kiwwata ahana ekak naha ban.gannamai hadanne.
     

    minipura

    Well-known member
  • Jan 8, 2011
    20,653
    523
    113
    ahh ehemada machn.ehema geyak ganna eka aulda?
    aulak thiye nam correct karanna lesiyenma puluwan. geta yanna kalin correct karagaththama bayawenna onine. danna kenekta kiyala ge menala aluthin plan eka andawala, pada bedala balanna, roof ekai, uluwahu (doors) thiyena then(honda pada walada?) balanna.wargapalaya gelapenawada (porondam 11 n keeyak gelapenawada) balanna. wargapalaya aulnam boru foundation ekak dala hadaganna puluwan. bayawenna epa
     

    Sachinth

    Well-known member
  • May 11, 2008
    3,759
    162
    63
    karannama deyak nathnam
    macho uba buddist nam ge aragena pirithak kiyala danayak dinan,catholic nam father kenek ta enna kiyala ge ashirvadha karapan pray karala,