මචන්ලා මගේ ලැප්ටොප් එක hp 430 එකක්.
දැන් දවස් දෙකකට කලින් මම ලැප්ටොප් එක on කරනකොට display එක ආවේ ආවේ නැහැ. අඩුම ගැනේ බූට් වෙන සද්දයක්වත් නැහැ. ලැප්ටොප් ඒකට පවර් එනවා. screen එකේ අවුලක්ද? දන්න කවුරු හරි ඉන්නවනම් කියපල්ලකෝ.
දැන් දවස් දෙකකට කලින් මම ලැප්ටොප් එක on කරනකොට display එක ආවේ ආවේ නැහැ. අඩුම ගැනේ බූට් වෙන සද්දයක්වත් නැහැ. ලැප්ටොප් ඒකට පවර් එනවා. screen එකේ අවුලක්ද? දන්න කවුරු හරි ඉන්නවනම් කියපල්ලකෝ.
