මචන්ලා මේ Huawei 4G Router 2s B312-926 Router එක හොදයි ද ? උබලා Use කරලා තියෙනවද මේක ?
ෆේස් බුක් එකේ තියෙනවා මේකට Web UI එකක් නැහැ App එකක් සල්ලි දීලා ගන්න ඕනේ කියලා
තව සමහරු ෆේක් එකක් කියලා කියනවා දැක්කා ෆේස් බුක් එකේ
තව සමහරු ලංකා බෙල් එකේ Router වගයක් කියලා ෆේස් බුක් එකේ දාලා තියෙනවා දැක්කා මේක ගැන අහන Post වලට Reply.
මේක හොදයි ද ?
https://www.daraz.lk/products/unloc...ce=search&spm=a2a0e.searchlist.list.5&stock=1
ෆේස් බුක් එකේ තියෙනවා මේකට Web UI එකක් නැහැ App එකක් සල්ලි දීලා ගන්න ඕනේ කියලා
තව සමහරු ෆේක් එකක් කියලා කියනවා දැක්කා ෆේස් බුක් එකේ
තව සමහරු ලංකා බෙල් එකේ Router වගයක් කියලා ෆේස් බුක් එකේ දාලා තියෙනවා දැක්කා මේක ගැන අහන Post වලට Reply.
මේක හොදයි ද ?
https://www.daraz.lk/products/unloc...ce=search&spm=a2a0e.searchlist.list.5&stock=1
