oya prashne matath thiyenawa..depositfiles nam block,samahara dawas wlata elakiri kohomath enna be,okata mama karanne "SecurityKISS Tunnel" eken thama enne.ethakota 90% withara hari yanawa..oka hutch connection ekema awlak....

මට කියන්න පුලුවන්ද ,
උබ ඉන්නේ කොහෙද කියල ?
උබ පාවිච්චි කරන dongle එකේ වර්ගය ?
සහ උබට මේ ගැටලුව එන්නේ elakiri එකට විතරද , නැත්නම් අනික් sites වලටත් සමහර වෙලාවට එනවද ?
තව , උබට මේ error එක දවසේ ඕනෑම වෙලාවක එන්න පුලුවන්ද?




මට කියන්න පුලුවන්ද ,
උබ ඉන්නේ කොහෙද කියල ?
උබ පාවිච්චි කරන dongle එකේ වර්ගය ?
සහ උබට මේ ගැටලුව එන්නේ elakiri එකට විතරද , නැත්නම් අනික් sites වලටත් සමහර වෙලාවට එනවද ?
තව , උබට මේ error එක දවසේ ඕනෑම වෙලාවක එන්න පුලුවන්ද?
ආ තව ... SecurityKISS Tunnel කියන්නේ මොකක්ද ?

Matath oya lede thiyenawa mama ELKIRI yanneth SecuritiKISS Tunnel eken thamai. After 12.00 mid night HUTCH VERY SLOW SPEED.



ow bn...
Answers:
1.මම ඉන්නේ පැලැන්වත්තේ.
2.Hutch එකෙන් දුන්න ඩොන්ගල් එක [Huawei E303]
3.ගොඩක් ම මම එළකිරි එකේ ඉන්න නිසා ගොඩක් වෙලාවට එනවා..FB එකට නෑ..අනිත් site වලත් සමහර වෙලාවට එනවා..
4.ඔව්, වෙලාවක් කියන්න බෑ..එක පාර එනවා..
විශේෂයෙන් කියන්න ඕනේ මේක වෙන්නේ Hutch වල විතරයි..මම Dialog, Mobitel, Airtel, Etisalat ඔක්කොම දාලා බැලුව,ඒ එකකවත් මෙහෙම නෑ..![]()



machanz kohomada bnz Hutch late night package eka activate karaganne???
mata 2GB package eka activate karaganna baruwa bnz inne...plz help me too...


dial *131#
or
Reload Rs:75 your package will be automatically active ..![]()


*131# dial karala mona packae ekada bnz thoragnne late night eka ganna one nam...??
![]()
tx macho kalin help ekatanam...![]()
බොහොම ස්තුති මචෝ ..
මේ ඔක්කොම details මම Hutch එකට කියනවා ..
උන් කිවේ මේ සින් එක තියෙන්නේ මට විතරක්ම කියලයි ...
දැන් බලද්දී මුළු රටේම ඉන්න Hutch Users ලට මේ ERROR එක එනවා ...
rep++6 added

















apooo bn oya seen eka mata danuth unaa ..
aya MediafireLink Download karanna baa Hena SLOW Ban , Elakiri eke Songs Download Karanakotath patta SLOW
wena mukuth aul nam naa . Speed nam Patta
Etisalat eka thiyagannawa Brows Karana , meken torrent ehema PATA PATA gala enawa bn 600- 800 Kbps yanawa roX![]()




මට කියන්න පුලුවන්ද ,
උබ ඉන්නේ කොහෙද කියල ?
උබ පාවිච්චි කරන dongle එකේ වර්ගය ?
සහ උබට මේ ගැටලුව එන්නේ elakiri එකට විතරද , නැත්නම් අනික් sites වලටත් සමහර වෙලාවට එනවද ?
තව , උබට මේ error එක දවසේ ඕනෑම වෙලාවක එන්න පුලුවන්ද?






elakiri Most machan , Facebook Some Times enawa , oya Site 2kata thama ara error eka enne ..
Any way Mediafire nam PATTA SLOW .

