hehe...thnxx...coolnishan said:Font eka Chuttak Loku Una Nam Hodai.. anyway Nice..![]()


hehe..kamak nee..anith sere loku karamau..... thnnxxx.....Jack_Sparrow said:tawa tikak loku karala dennada
ela ela nice poem
paw neda oya


hehe....thnxx ayya.... ....archirasika said:poddak kiyawanna amarui sahodaree....eth kaviyanam lassanai attatama...mama nodutu asalwaasi soyuriya......


& Wena Font ekak Use karahan oka italic wadi!! 

sithmini said:hehe..kamak nee..anith sere loku karamau..... thnnxxx.....
hehehe...![]()


krizta said:@ Jack # Oy Font Colur ekath change karahan!!& Wena Font ekak Use karahan oka italic wadi!!
Sithu Akkiya! Nice Poem!![]()
![]()
![]()
![]()





thnku..thnku...krizta said:@ Jack # Oy Font Colur ekath change karahan!!& Wena Font ekak Use karahan oka italic wadi!!
Sithu Akkiya! Nice Poem!![]()
![]()
![]()
![]()


Jack_Sparrow said:



(Muta Poem ekak liya ganna bari "J" akata anith ayage eva Microscopic size karala danava!)
jk
krizta said:(Muta ekak liya ganna bari "J" akata anith ayage eva Microscopic size karala danava!)
![]()
jk
![]()









Jack_Sparrow said:
mata penawanee ekai mama ehema demmme
bt anith ayata ochcharatama es durwalai kiyala mama danne neee![]()

Api ithin waysaka udaviya nee
ubala vage 17 kollo nevi nee
Haramiiteen api yanne!!! 