i5 Processor + Motheroard ගන්න කියලා බෑලුවෙ මොකක්ද ගන්න හොදම???

JananRush

Well-known member
  • May 17, 2006
    1,798
    220
    63
    Nittambuwa
    www.facebook.com
    i5 Processor + Motheroard ගන්න කියලා බෑලුවෙ මොකක්ද ගන්න හොදම???

    i5 Processor + Motheroard
    ගන්න කියලා බෑලුවෙ මොකක්ද ගන්න හොදම???

    Motherboard H55 ????

    i5 Processor
    Core i5 760 2.8 Vs Core i5 650

    Use karana SET eka Poddak Balala Kiyanna Mokakda Hoda Kiyala??
    (Used PC Ekak hadanna Yanne Budget ekata)
     

    JananRush

    Well-known member
  • May 17, 2006
    1,798
    220
    63
    Nittambuwa
    www.facebook.com
    1st Gen Processor ගන්න එපා දැන් කාලේ ඉවරයි 6 හරි 7 හරි ගන්න බලන්න :rolleyes:

    Ow eka nam hari eth
    Budget ekata hariyana ekak wennat onane..

    new i5 Processor ekak 6th gen - 28k wage wenawa!

    i5 Processor 1st gen 7000k wage wenakota ganna puluwan 6moths warranty ekka!

    Budget eke hatiyatane banzz!
     

    Voltage

    Well-known member
  • Feb 6, 2012
    21,748
    1
    15,146
    113
    FB එකේ තියෙනවා BuyKorea computer කියල එකක්.
    ගිහින් උට talk කරලා බලපන්.
    30 - 35 කට විතර Core i5 4th Gen PC එකක් හදාගත හැකි

    https://www.facebook.com/buykorea.computer/

    උ දාන posts වල හැටියට නම් මට පේන්නේ මූ මුලු කොරියාවම ලංකාවට import කරනවා වගේ
    high end VGA cards එහෙම පට්ට ලාබයි
     
    Last edited:

    JananRush

    Well-known member
  • May 17, 2006
    1,798
    220
    63
    Nittambuwa
    www.facebook.com
    FB එකේ තියෙනවා BuyKorea computer කියල එකක්.
    ගිහින් උට talk කරලා බලපන්.
    30 - 35 කට විතර Core i5 4th Gen PC එකක් හදාගත හැකි

    https://www.facebook.com/buykorea.computer/

    උ දාන posts වල හැටියට නම් මට පේන්නේ මූ මුලු කොරියාවම ලංකාවට import කරනවා වගේ
    high end VGA cards එහෙම පට්ට ලාබයි

    WoW... nice. mama Call ekak dila Balannam!
    unge site eke badu kiyanne ona taram tiyenawa ne..
    Price adui wage!

    thanks!
     

    TheNewThinker

    Well-known member
  • Dec 5, 2016
    1,458
    201
    63
    kanthare
    Ow eka nam hari eth
    Budget ekata hariyana ekak wennat onane..

    new i5 Processor ekak 6th gen - 28k wage wenawa!

    i5 Processor 1st gen 7000k wage wenakota ganna puluwan 6moths warranty ekka!

    Budget eke hatiyatane banzz!

    Machan 1st gen motherboad ganan wadi ne. anika options adui.

    usb 3 tiyna ekak ganin. mama nam 4th gen dual core (g3250 processor) ekak haduwa i5 kiyala maha loku wensak na. umba video editiong wage karnwada.

    processor bench mark balpanko. i3 ewatath wada 10% wage oke wensa. i5 wage bagyak tiyei.

    1st gen i5 ekei, 4th gen i5 ekei wnsa balpanko. use ewa ganda tiynwa ikman eke ehema godak aya upgrade karaddi aduwata wikunwa processr

    neoview.lk eke th badu tiynwa eke badu hodai.

    g3220 wage ewath eka wage.
     

    TheNewThinker

    Well-known member
  • Dec 5, 2016
    1,458
    201
    63
    kanthare
    FB එකේ තියෙනවා BuyKorea computer කියල එකක්.
    ගිහින් උට talk කරලා බලපන්.
    30 - 35 කට විතර Core i5 4th Gen PC එකක් හදාගත හැකි

    https://www.facebook.com/buykorea.computer/

    උ දාන posts වල හැටියට නම් මට පේන්නේ මූ මුලු කොරියාවම ලංකාවට import කරනවා වගේ
    high end VGA cards එහෙම පට්ට ලාබයි

    Yako mu mama kiyapu tika ea widiyatama kiyalane api 2 mara samanai wage ban :) :angry: :yes: :D
     

    JananRush

    Well-known member
  • May 17, 2006
    1,798
    220
    63
    Nittambuwa
    www.facebook.com
    Machan 1st gen motherboad ganan wadi ne. anika options adui.

    usb 3 tiyna ekak ganin. mama nam 4th gen dual core (g3250 processor) ekak haduwa i5 kiyala maha loku wensak na. umba video editiong wage karnwada.

    processor bench mark balpanko. i3 ewatath wada 10% wage oke wensa. i5 wage bagyak tiyei.

    1st gen i5 ekei, 4th gen i5 ekei wnsa balpanko. use ewa ganda tiynwa ikman eke ehema godak aya upgrade karaddi aduwata wikunwa processr

    neoview.lk eke th badu tiynwa eke badu hodai.

    g3220 wage ewath eka wage.


    Thanks for info machan!! Video editing karanne na! eth Lightroom..photoshop wage wada karanawa!!
     

    TheNewThinker

    Well-known member
  • Dec 5, 2016
    1,458
    201
    63
    kanthare
    Thanks for info machan!! Video editing karanne na! eth Lightroom..photoshop wage wada karanawa!!

    ewata i5 one na ban. uba dan use karanne mokakda. ctrl+alt+esc button obla
    task manager aran processor use wna widiya balpan. umbata therei wadi hariyakma proce 1 tiyenne idle eke kiyala 50% pass karala yanneth kalathurakin.

    mama meke dvd 150k encode kara. ban (ammage abhidarmaya video wagyak)

    genration aluth weddi ram support wadi wenwa. ddr3 ram aduma8 gb wath dapan.

    ada kale eta aduwen nam dala therumak na.

    ram madi unama wenne hdd eke page file wadinwa. ethkota patta slow.

    pulwan nam ssd ekak dapan system drive ekata with (8gb or more ram). ubata nikan rokat ekak wage therei :)
     

    JananRush

    Well-known member
  • May 17, 2006
    1,798
    220
    63
    Nittambuwa
    www.facebook.com
    ewata i5 one na ban. uba dan use karanne mokakda. ctrl+alt+esc button obla
    task manager aran processor use wna widiya balpan. umbata therei wadi hariyakma proce 1 tiyenne idle eke kiyala 50% pass karala yanneth kalathurakin.

    mama meke dvd 150k encode kara. ban (ammage abhidarmaya video wagyak)

    genration aluth weddi ram support wadi wenwa. ddr3 ram aduma8 gb wath dapan.

    ada kale eta aduwen nam dala therumak na.

    ram madi unama wenne hdd eke page file wadinwa. ethkota patta slow.

    pulwan nam ssd ekak dapan system drive ekata with (8gb or more ram). ubata nikan rokat ekak wage therei :)



    mama dan Use karanne G41 Asus Board ekak ekka Quad core Processor ekak 8M L2 Cash... eth RAM nam DDR3 4GB tamai.

    mata terenne na Ban... oya kiyana seen wenna puluwan RAM madi atii..
    Lightroom ehema wada karanakota HARD eka wada kara kara tiyenawa...epa wenawa!
     

    JananRush

    Well-known member
  • May 17, 2006
    1,798
    220
    63
    Nittambuwa
    www.facebook.com
    ewata i5 one na ban. uba dan use karanne mokakda. ctrl+alt+esc button obla
    task manager aran processor use wna widiya balpan. umbata therei wadi hariyakma proce 1 tiyenne idle eke kiyala 50% pass karala yanneth kalathurakin.

    mama meke dvd 150k encode kara. ban (ammage abhidarmaya video wagyak)

    genration aluth weddi ram support wadi wenwa. ddr3 ram aduma8 gb wath dapan.

    ada kale eta aduwen nam dala therumak na.

    ram madi unama wenne hdd eke page file wadinwa. ethkota patta slow.

    pulwan nam ssd ekak dapan system drive ekata with (8gb or more ram). ubata nikan rokat ekak wage therei :)


    Intel® Core™2 Quad Processor Q6600 Onna Oka Prosa!
    itin Podi game ekak maragannat ekka tamai I5 ekak gana Kiyala hituwe!

    RAM eka wadi kalama Goda daganna Puluwan nam mama eka try ekak dennam Machan! ehema unot niyamai ne!