i5 Processor + Motheroard ගන්න කියලා බෑලුවෙ මොකක්ද ගන්න හොදම???

TheNewThinker

Well-known member
  • Dec 5, 2016
    1,458
    201
    63
    kanthare

    mama dan Use karanne G41 Asus Board ekak ekka Quad core Processor ekak 8M L2 Cash... eth RAM nam DDR3 4GB tamai.

    mata terenne na Ban... oya kiyana seen wenna puluwan RAM madi atii..
    Lightroom ehema wada karanakota HARD eka wada kara kara tiyenawa...epa wenawa!

    100% araka thama sean eka. ram madi unama wenne, aduwen use karna program hdd pagefile ekata write karala, ram ida ganna eka ethkota ohoma hdd madi wena. uba mama kiypu widiyata proceser use karna widiya balpanko..
    quod core ekath athi ban. ram thami one.

    loku wiydmak karanda bari nam okata ram wadi karan balpan. ligt room wada karaddi browser arawa mewa anik program close karala use karala balapn. wensak therei.

    mokak gaththath kamak na ram dapan 8+ wath.. task manger ekema balanda puwan ram dan kochara use wenwda kiyala. (100% yan na tikak ida tiyagannwa, madi wena hariya hdd thama write kanne)
     

    TheNewThinker

    Well-known member
  • Dec 5, 2016
    1,458
    201
    63
    kanthare
    Intel® Core™2 Quad Processor Q6600 Onna Oka Prosa!
    itin Podi game ekak maragannat ekka tamai I5 ekak gana Kiyala hituwe!

    RAM eka wadi kalama Goda daganna Puluwan nam mama eka try ekak dennam Machan! ehema unot niyamai ne!

    ow. task manager eke pefomance tab eka click karla balpan. procesr madi unama hdd read karanne monawageda ban. logically hithpanko. mama proof ekkama pennam. theren nathan mobitel numbe ekak pm karapan. karna widiya kiyala dennam.
     

    JananRush

    Well-known member
  • May 17, 2006
    1,798
    220
    63
    Nittambuwa
    www.facebook.com
    ow. task manager eke pefomance tab eka click karla balpan. procesr madi unama hdd read karanne monawageda ban. logically hithpanko. mama proof ekkama pennam. theren nathan mobitel numbe ekak pm karapan. karna widiya kiyala dennam.

    amma thanks ban.... Niyamaii ne..

    mama Mulinma balannam Uba kiwa seen tika....

    balamu goda daganna! itin RAM eka gahannam Mulinma!!!!

    Ona Unot mama call ekak dennam ehenam ! thanks Ban!!
     

    JananRush

    Well-known member
  • May 17, 2006
    1,798
    220
    63
    Nittambuwa
    www.facebook.com
    DDR3 4GB RAM Hoyanawa Nam!
    Kiyanna Mama Me Hoyana kota Aduwata Place ekakin set una!!!

    Warranty nam ahanna Bari Una! 2500LKR wage Ganna Puluwan Wei!
    Wholesale dena Place ekak... kata karala 1k dekak ganna set kara gatta!
     

    TheNewThinker

    Well-known member
  • Dec 5, 2016
    1,458
    201
    63
    kanthare
    DDR3 4GB RAM Hoyanawa Nam!
    Kiyanna Mama Me Hoyana kota Aduwata Place ekakin set una!!!

    Warranty nam ahanna Bari Una! 2500LKR wage Ganna Puluwan Wei!
    Wholesale dena Place ekak... kata karala 1k dekak ganna set kara gatta!

    ok. ela ram dala una wade kiyanda balanda. yaluwekgen illagena gahla baluwth hari eta passe ekwarama ganda puwlan ne. ikman eketh athi kattinda denwa aduwata.

    avast free hodai. mama eketh auto update dissable karnwa, file/folder auto scan ehema denne na, real time protection dissable karnwa. ewagen hama welema karana hama magulama scan karnwa. web protection thamai one godak. mathak karla harita drivers tika install karnada. (motherboad/chipset,vga wage ewa.) nathan perfomance adui.

    thawa deyak mata kiyanda bari una. umba graphics use karna hinda seperate vga tiynwada ? nathan system ram eken thamai use wenne ewatath. separate vga tiyenwa nam onbard vga dissable or onboad vgaram aduma karanda.
     

    JananRush

    Well-known member
  • May 17, 2006
    1,798
    220
    63
    Nittambuwa
    www.facebook.com
    ok. ela ram dala una wade kiyanda balanda. yaluwekgen illagena gahla baluwth hari eta passe ekwarama ganda puwlan ne. ikman eketh athi kattinda denwa aduwata.

    avast free hodai. mama eketh auto update dissable karnwa, file/folder auto scan ehema denne na, real time protection dissable karnwa. ewagen hama welema karana hama magulama scan karnwa. web protection thamai one godak. mathak karla harita drivers tika install karnada. (motherboad/chipset,vga wage ewa.) nathan perfomance adui.

    thawa deyak mata kiyanda bari una. umba graphics use karna hinda seperate vga tiynwada ? nathan system ram eken thamai use wenne ewatath. separate vga tiyenwa nam onbard vga dissable or onboad vgaram aduma karanda.

    Elakiriyooo machan!!!! mama Balannam! sirawatama mama danan hitiye na ne Separate VGA gahawama ONBOARD VGA eka disable karanna Ona Kiyala!

    VGA ekak nam tiyenawa Machan Eka wadith wage mage boarrd ekat
    mokada mage newei Yaluwekgen illagatta me tike game ekak wat gahanna kiyala
    (GeForce GTX 970 WINDFORCE 4GB) ehema loku ekak gahawwa kiyala slow wenne na ne ban????
     

    TheNewThinker

    Well-known member
  • Dec 5, 2016
    1,458
    201
    63
    kanthare
    Elakiriyooo machan!!!! mama Balannam! sirawatama mama danan hitiye na ne Separate VGA gahawama ONBOARD VGA eka disable karanna Ona Kiyala!

    VGA ekak nam tiyenawa Machan Eka wadith wage mage boarrd ekat
    mokada mage newei Yaluwekgen illagatta me tike game ekak wat gahanna kiyala
    (GeForce GTX 970 WINDFORCE 4GB) ehema loku ekak gahawwa kiyala slow wenne na ne ban????

    danna tharamin slow wenne na ehema wenda hetuwak na. mama VGA gana game gana danne na ban wadiya :)

    seperate vga gahuwama onboad eka disable karnada onema na eth ekata wen wela tiyena ram system ekata use karnada pulwan ne. mama nam programming karanne godak vga ram one na onboad ena ekath. 128mb wage set karnwa bios walin.

    sketchup walata ehema seperate vga one wenwa ekak gand one lagdima.
     

    JananRush

    Well-known member
  • May 17, 2006
    1,798
    220
    63
    Nittambuwa
    www.facebook.com
    danna tharamin slow wenne na ehema wenda hetuwak na. mama VGA gana game gana danne na ban wadiya :)

    seperate vga gahuwama onboad eka disable karnada onema na eth ekata wen wela tiyena ram system ekata use karnada pulwan ne. mama nam programming karanne godak vga ram one na onboad ena ekath. 128mb wage set karnwa bios walin.

    sketchup walata ehema seperate vga one wenwa ekak gand one lagdima.

    machan thanks for Valuble coments and guidance

    mama Uba kiyapu gaman Baluwa RAM 4GB ekak set karaganna..
    itin ikman Balanakota ekak set una!
    No Warranty 2500 4GB salli kiyala Baluwe Na gatta eka!
    1 week cheking warranty dunna! ( Gampaha Podi spot ekak) Neoview 3650LKR da Koheda! ammo e taram salli na me welawe!
    ahh Orginal Brand ekak " hynix " itin onna gedara awa gaman gahawwa RAM eka .. onna wada karanawa kiyahankoo lesatama!

    itin OPEN kala Programmes 2ka 3nakma.... kisima awulak na wada! RAM USAGE eka 2GB wage 25% yanne...

    SLOW wela Hard eka kiyawa kiyawa hitiya machine eka wada karanawa!
    win 10 tiyenne....
    windows 7 eka dala Ogrinal drivers tikat dalama balanna hitila tiyenne...

    Balamu!