torrent files torrent walin down karagena seed karahallabalu wada nokara..
![]()
torrent walin down karagena file filestream walin seed karanawa ban

/samahara welawata Ratio eka 2,3,4 karala denava..
torrent files torrent walin down karagena seed karahallabalu wada nokara..
![]()

/samahara welawata Ratio eka 2,3,4 karala denava..
uba wage mee harakek.....torrent files torrent walin down karagena seed karahallabalu wada nokara..
![]()

torrent walin down karagena file filestream walin seed karanawa ban/samahara welawata Ratio eka 2,3,4 karala denava..
![]()

uba wage mee harakek.....
![]()
![]()

ehenan add ekak hari pop up ekak hari click karanna aththe....
film eke nama click karanna...
eeta passe ena page eka pallehata giyaama athi **click here to get links** kiyala
ethana password eka denna **300mbfilms** kiyala.
eelangata ena page eke thiyenawa single links n part links....
single links walin putlocker hari multiupload (MU) hari select karanna....![]()

thanx![]()
ඔන්න ඉතින් කිව්ව කතාවක්ටොරන්ට් අයි ඩි ඇම් එකෙන් බාන්න ගියාම ස්පිඩ් අඩු වෙනවා![]()

![]()
![]()
ඔන්න ඉතින් කිව්ව කතාවක්![]()

furk.net එකේනන් full speed එකත් එනවා (1 MB/s) ඇන්ඩ් ස්ටේබල්සමහර සයිට් වල ස්පිඩ් එක අඩුයි ලොකුම අවුල ස්ටෙබ්ල් නැති එක බන්![]()

torrent walin down karagena file filestream walin seed karanawa ban/samahara welawata Ratio eka 2,3,4 karala denava..
![]()
තොපි සීඩ් කොරයි මේං කියල..uba wage mee harakek.....
![]()
![]()

පල වලත්ත කුඩ්ඩා යන්න..okata nikan mameyine mottaya kiyanne........![]()

එහෙමනම් වෙලා නැහැ..ටොරන්ට් අයි ඩි ඇම් එකෙන් බාන්න ගියාම ස්පිඩ් අඩු වෙනවා![]()
ඒත් රිසියුම් කරන්න බෑ.. දැන් කියපල්ල රිසියුම් දෙනව කියල..අපි සීඩ් කරන්න ඕනේ නෑ බන් ඒ සයිටි එකෙන් සීඩ් කරනවා (ගොනාට කොච්චර කිව්වත් තේරෙන එකක්යැතොපි සීඩ් කොරයි මේං කියල..![]()
)රිසියුම් කරන්න පුළුවන්එහෙමනම් වෙලා නැහැ..ඒත් රිසියුම් කරන්න බෑ.. දැන් කියපල්ල රිසියුම් දෙනව කියල..
එහෙම නෙමෙයි රිසියුම් කේපබිලිටි යර්ස් කියල තිබ්බත්, ඒ ෆයිල් එක උන්ගේ සර්වර් එකේ කොහොමත් තිබ්බත්, සමහර වෙලාවට පෝස් කරල රිසියුම් කලාට රිසියුම් වෙන්නෙ නෑ..
ඇති පදන් කරලත් තියෙනවා 
මගෙ ඇස් ඇල් ටි 512 බන්furk.net එකේනන් full speed එකත් එනවා (1 MB/s) ඇන්ඩ් ස්ටේබල්![]()
ඒත් ස්පිඩ් එක අඩු වැඩි වෙනවා ඔය සයිට් එක තමයි මුලින්ම් වගෙ පාවිච්චි කලෙ
එහෙමනම් වෙලා නැහැ..ඒත් රිසියුම් කරන්න බෑ.. දැන් කියපල්ල රිසියුම් දෙනව කියල..
එහෙම නෙමෙයි රිසියුම් කේපබිලිටි යර්ස් කියල තිබ්බත්, ඒ ෆයිල් එක උන්ගේ සර්වර් එකේ කොහොමත් තිබ්බත්, සමහර වෙලාවට පෝස් කරල රිසියුම් කලාට රිසියුම් වෙන්නෙ නෑ..
ඔව් ටොරන්ට් වල එපා ව්එන්නෙ පට්ට සයිස් නෙ ෆිල්ම් එකක් උනත් 512 වලින් හරියට ස්පිඩ් එකක් නැතුව බාන්න ගියාම රිස්යුම් නැ කියන්නෙ වහක්
මගෙ ඇස් ඇල් ටි 8mbps බන්මගෙ ඇස් ඇල් ටි 512 බන්ඒත් ස්පිඩ් එක අඩු වැඩි වෙනවා ඔය සයිට් එක තමයි මුලින්ම් වගෙ පාවිච්චි කලෙ
![]()


විනාඩි 10ත් 15ත් අතර ෆිල්ම් එක ඩවුන් වෙනවාවෙලා තියෙනවාඔව් ටොරන්ට් වල එපා ව්එන්නෙ පට්ට සයිස් නෙ ෆිල්ම් එකක් උනත් 512 වලින් හරියට ස්පිඩ් එකක් නැතුව බාන්න ගියාම රිස්යුම් නැ කියන්නෙ වහක්
![]()

බාවිතයක් නොමැති නිසා දැනුම අඩුය..අපි සීඩ් කරන්න ඕනේ නෑ බන් ඒ සයිටි එකෙන් සීඩ් කරනවා (ගොනාට කොච්චර කිව්වත් තේරෙන එකක්යැ)
රිසියුම් කරන්න පුළුවන්ඇති පදන් කරලත් තියෙනවා
කවදාවත් අවුලක් වෙලා නෑ![]()
(Furk.net විතරයි අනිත් ඒවා ගැන වග කියනු නොලැබේ)


අපෙ උපරිම 62KB/sමගෙ ඇස් ඇල් ටි 8mbps බන්
මගේනන් 900KB/s-1MB/s අතර එනවා. ඊට වඩා එහා මෙහා වෙන්නේ නෑ.....
විනාඩි 10ත් 15ත් අතර ෆිල්ම් එක ඩවුන් වෙනවා![]()
විනාඩි 10-15ක් විතර යන කං ඔය ස්පිඩ් එක එනවා පස්සෙ තමයි වෙනස් වෙන්නෙ
අපිට පැය බාගෙට 100MB බාන්න වෙන්නෙ ඔය ක්රමෙන් එහෙම කරන්නව්ත් බැ
ඒ එකම ෆයිල් එක දහ දොලොස් දෙනෙක් බාන නිසා වෙන්නැති..මගෙ ඇස් ඇල් ටි 512 බන්ඒත් ස්පිඩ් එක අඩු වැඩි වෙනවා ඔය සයිට් එක තමයි මුලින්ම් වගෙ පාවිච්චි කලෙ
වෙලා තියෙනවාඔව් ටොරන්ට් වල එපා ව්එන්නෙ පට්ට සයිස් නෙ ෆිල්ම් එකක් උනත් 512 වලින් හරියට ස්පිඩ් එකක් නැතුව බාන්න ගියාම රිස්යුම් නැ කියන්නෙ වහක්
![]()


මගෙ ඇස් ඇල් ටි 8mbps බන්
මගේනන් 900KB/s-1MB/s අතර එනවා. ඊට වඩා එහා මෙහා වෙන්නේ නෑ.....
විනාඩි 10ත් 15ත් අතර ෆිල්ම් එක ඩවුන් වෙනවා![]()


අප්පා එහෙම උනාමනන් එපා වෙනවා තමයිබාවිතයක් නොමැති නිසා දැනුම අඩුය..
furk එකේම තමයි උනේ.. පැයක් විතර පෝස් කරල තිබ්බ.. 500එම් බී වගේ බාල... ආයෙ රිසියුම් කලාම කෙලවුනා. මට එපා වුනා...
ටොරන්ට් වල කරප්ට් වෙච්ච ෆයිල්ස් වුනත් රිසියුම් කරන්න පුලුවන් නෙ..![]()


ඉතින් බන් නෝමල් ටොරන්ට් එනවනේ 65KB/sඅපෙ උපරිම 62KB/sවිනාඩි 10-15ක් විතර යන කං ඔය ස්පිඩ් එක එනවා පස්සෙ තමයි වෙනස් වෙන්නෙ
අපිට පැය බාගෙට 100MB බාන්න වෙන්නෙ ඔය ක්රමෙන් එහෙම කරන්නව්ත් බැ
![]()

