Import Firearms ?

kaotic

Member
Aug 6, 2014
1,616
482
0
Sri Lanka
ඕක Chinese කොපියක් නේද බං. ගත්තත් බලාගෙන locking mechanism එකේ ප්‍රශ්න එනවා..ලංකාවට ගෙන්නන්න පුලුවන් ඒත් රේගුවෙන් හිර වෙනවා අනිවා.:angry:
 

Sam Rock

Well-known member
  • Mar 2, 2015
    1,185
    591
    113
    Dubai
    මොකද බන් මේව ගෙන්නන්නේ? රොබරියක්වත් දෙන්නද?:baffled:
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,552
    22,250
    113
    Gotland
    ඕක Chinese කොපියක් නේද බං. ගත්තත් බලාගෙන locking mechanism එකේ ප්‍රශ්න එනවා..ලංකාවට ගෙන්නන්න පුලුවන් ඒත් රේගුවෙන් හිර වෙනවා අනිවා.:angry:

    mp5 එකයි උසි වගේ එකයි චයිනිස් ක්ලෝන් තමයි බං ඒවා චීනෙන් ගන්න පුලුවන්ද බං ?
    කස්ටම් කේස් එක තමයි වෙන්නේ. ඕක ස්කෑනර් එකට මාට්ටු වෙනවනෙ
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,552
    22,250
    113
    Gotland
    ඇවන්ගාඩ් එකවත් තිබ්බනම් ඔන්න......

    සොන්නහ්ගාර්ඩ් එකේ මහා එකාගේ ගෝලයන්ට නං ජෙනුයින් ඒවා කුනුකොල්ලෙට ගන්න පුළුවන් ඇති.
     

    senal7

    Member
    Aug 20, 2013
    10,229
    562
    0
    with my newly born son
    ඕක Chinese කොපියක් නේද බං. ගත්තත් බලාගෙන locking mechanism එකේ ප්‍රශ්න එනවා..ලංකාවට ගෙන්නන්න පුලුවන් ඒත් රේගුවෙන් හිර වෙනවා අනිවා.:angry:
    නැ යකො.. ෆ්ලොරිඩා නේද සයිට් එක.. ඉන්ටනැශනල් ශිපින් නැතුව ඇති.. අනික ලන්කාවේ මිලිටරි ග්‍රේඩ් වෙපන් කියන්නේ ඔවට නේද?
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,552
    22,250
    113
    Gotland
    මොකද බන් මේව ගෙන්නන්නේ? රොබරියක්වත් දෙන්නද?:baffled:

    ඔව් පුටෙ මහබැංකුව කඩන්න හදන්නේ



    අංගුලිමාල;18355933 said:
    එහෙම්පිටින්ම නං බෑ. එහෙදි අරං කොටස් වශයෙන් ගේන්න පුළුවන්.

    පොතේ හැටියට කෑලි වත් බෑ නේ
     

    senal7

    Member
    Aug 20, 2013
    10,229
    562
    0
    with my newly born son
    සොන්නහ්ගාර්ඩ් එකේ මහා එකාගේ ගෝලයන්ට නං ජෙනුයින් ඒවා කුනුකොල්ලෙට ගන්න පුළුවන් ඇති.
    තියරියට නම් මම හිතන්නේ බැරිකමක් නැ.. මට ඔය වෙපන් ගැන දැනුමක් නැ. නමුත් මම පෞද්ගලිකව දන්නවා ඩිප්ලොමැටික් පවුච් වල ඇමෙරිකන් එම්බසියට, රශියන් එම්බසියට වෙපන් ගෙනියනවා මැසෙන්ජර්ලා හරහා..
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,552
    22,250
    113
    Gotland
    නැ යකො.. ෆ්ලොරිඩා නේද සයිට් එක.. ඉන්ටනැශනල් ශිපින් නැතුව ඇති.. අනික ලන්කාවේ මිලිටරි ග්‍රේඩ් වෙපන් කියන්නේ ඔවට නේද?

    ඇමරිකාවේ ගන් ඩිලර් කෙනෙක් බං උන් චීන බඩුත් විකුනනවා. අඩු ගානට වෙපන් ගන්න අපි වගේ ඇමරිකන් කුකුල්ලු ඉන්නවනෙ
     

    senal7

    Member
    Aug 20, 2013
    10,229
    562
    0
    with my newly born son
    ඔව් පුටෙ මහබැංකුව කඩන්න හදන්නේ

    වැඩක් වෙන්නේ නැ යකො.. ඊට වඩා සල්ලි තියනව මැදමුලනේ.. ඩොලර් බිලියන 18ක්.. ට්‍රෙශරියේ බිලියන 5යිලු..
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,552
    22,250
    113
    Gotland
    වැඩක් වෙන්නේ නැ යකො.. ඊට වඩා සල්ලි තියනව මැදමුලනේ.. ඩොලර් බිලියන 18ක්.. ට්‍රෙශරියේ බිලියන 5යිලු..

    ඔව් ඔව් රුපියල් බිලියන 2000 ටත් වැඩි ඒ උනාට ඔකුන්ගේ වත්කම් එක තැනක නෑ නේ ශිෂෙල්,ඩුබායි,ඇමරිකා,රෂියා,ජපං,ඔසී බ්ලා බ්ලා
    සොන්නලු එක එකාගේ නම්වලට වත්කම් දාල තියෙන්නේ ඔප්පු කොරන්ට බෑ වටෙන් ඇවිල්ල මුන් අපිටත් වත්කම් දාල ද දන්නේහ් නෑ
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,552
    22,250
    113
    Gotland
    අංගුලිමාල;18356009 said:
    කවුද බොල තුවක්කු කෑලි කියල ඩික්ලෙයාර් කරන්නේ?:rofl::rofl:

    කරුමෙට ඕක කස්ටම් ඩිටෙන් උනොත් තමයි අව්ල
    x-රෙ ස්කෑන් එකට යවනව නේද
     

    senal7

    Member
    Aug 20, 2013
    10,229
    562
    0
    with my newly born son
    කරුමෙට ඕක කස්ටම් ඩිටෙන් උනොත් තමයි අව්ල
    x-රෙ ස්කෑන් එකට යවනව නේද
    උබ සීරියස් ද කියන්නේ... මම හිතුවේ විහිලුවට කියලා. ඔවා ගේන්න එපා බන්.. කොරන්ටීන් බඩු නෙමෙයි ෆයර් ආම්ස්.. ඩික්ලෙයාර් කරන්න බැ.. ෆොබිඩන් බඩු.. ක්වාඩ්කොප්ටර් එකක්, ආර්සී ප්ලේන් එකක් වගේ නෙමෙයි. එවා කස්ටම් එකේ ගෙව්වේ නැත්තම් ආපහු රිටර්න් වෙනවා උබට කේස් එකක් නැ. ඒත් ෆයර් ආම්ස්, ඩ්‍රග්ස් වගේ එවා ඇඩ්‍රස් හොයාගෙන එනවා..
     
    කරුමෙට ඕක කස්ටම් ඩිටෙන් උනොත් තමයි අව්ල
    x-රෙ ස්කෑන් එකට යවනව නේද

    ඔක්කොම කෑලි එකේ දාන්නේ නෑ. ගොඩක් ඔබ්වියස් ඒවා වෙන මොකකට හරි හයි කරන්න ඕන. උදා: බටේ බයිසිකලේක කෑලිත් එක්ක.
     

    senal7

    Member
    Aug 20, 2013
    10,229
    562
    0
    with my newly born son
    අංගුලිමාල;18356076 said:
    ඔක්කොම කෑලි එකේ දාන්නේ නෑ. ගොඩක් ඔබ්වියස් ඒවා වෙන මොකකට හරි හයි කරන්න ඕන. උදා: බටේ බයිසිකලේක කෑලිත් එක්ක.
    එතකොට බයිසිකලේකුත් ගේන්න ඔනෙද? :(:(:(