thushara dan nathi hinda thama math tharahaThusara awoth wenas wenawaa
Iyer luck karaya habaiāˇāˇāļļāˇāļ¯āˇāļ¸ āļ¸āˇāļāļāˇāļ¯āˇ āļāˇāļēāļąāˇ āˇāļāˇāļēāˇ...
![]()
this is our year![]()
chakdee RCB
![]()

Markram karaya dunna ne ausiyonta, mn htiuwe mun antima mohothe hari out wela yai kyala.
support kaloth un knawa![]()
math ada klin wicket 2 yddi hithuwa adath hari kiyala.Markram karaya dunna ne ausiyonta, mn htiuwe mun antima mohothe hari out wela yai kyala.
Ara vishra fernando kiyn ekge shots maru neh, but mehe rank turner wl kohoma ghnnd?āļ āļģ āļļāļŊāˇāļŊāļąāˇāļ§ āļāļŊ⎠āļāˇāļą āļāļāˇāļ§ āļ¸āˇāˇāˇ āļāˇāļŊāļļ⎠āˇāļŊ āļāļļāˇāļļ⎠āļ⎠āļąāˇāļŊāļŊ⎠āļ āļ¯ .
international bowlers āļŊ 5āļ⎠āļāļ¯āļŊ , āļāļ international āļ¸āˇāļ ⎠āļāļāļāˇāˇāļ⎠āļāˇāļ´āˇ āļāļāˇāļ⎠āļąāˇāļ⎠Pandura āļąāˇ āļāˇāļŊ⎠NCC
āļ āļ¸āˇāļ¸āļ§āˇāˇāļģ⎠. . āļ¯āˇāļąāˇ āļēāļą 2nd semi final āļāļ⎠open āļāļ´āˇ āļāļ⎠āļ¸āˇāļąāˇāļŠāˇāˇāˇ ⎠āļāˇāļ´āˇ āļāļģāļąāˇāˇ āˇāļ⎠āļ¯āˇāļāˇāļ bat āļāļģāļąāˇāļą āļāļŊāˇāļąāˇ āļ¯āˇāļą action āˇāļŊāˇāļąāˇ . .
āļļāļŊāļ¯āˇāļ¯āˇ āļāļ⎠āļ¸āļŊāˇāļŊāˇ
āļāļāˇāˇāļąāˇ āˇāˇāļāļģāļē⎠āļ āļāļ§āˇāļ§āļ⎠āļąāļ¸āˇ . āļ¸āˇāļŊ⎠āļģāˇāļ⎠āļąāˇ . āļļāˇāļŊ āļāˇāļŊ āļ´āˇāļŊ⎠āļāˇāļēāˇ
------ Post added on Jun 13, 2025 at 9:53 PM

monoththe light da me. mala gedraka flash light ghla wage
------ Post added on Jun 15, 2025 at 7:45 PM
anith unge balahnko ena ena ekage average 10i 12i strike rate 100ihttps://www.espncricinfo.com/cricketers/vishen-halambage-1364325
Ado mu maru t20 material ekk
menda t20 aulk neh habai, but mu nm super explosive t20 material ekkanith unge balahnko ena ena ekage average 10i 12i strike rate 100i
mendala ehema marenakmma national gahai wage
ow ow wada gannawane. chance hambei awurudu 20i ne wayasath thiyenawamenda t20 aulk neh habai, but mu nm super explosive t20 material ekk
@dilann āļļāļŊāˇāļŊāˇ, āļąāˇāļŊ āļ¯āˇāļ´āļąāˇow ow wada gannawane. chance hambei awurudu 20i ne wayasath thiyenawa
aluth thread eka dapiyaw yakunee heta match eka @Walter White @dilann @dog123
------ Post added on Jun 16, 2025 at 6:29 PM