Interview Help....

Santa

Well-known member
  • Mar 15, 2007
    8,483
    247
    63
    ශැණ්ඨාළණ්ථේ
    මචන්ල Interview එකක් තියෙනවා.. Group interview එකක් විදිහට කරන්නේ...

    IT company එකක්...Position එක Software Engineer...C/C++ වලින් තමා වැඩිපුර වැඩ කරන්නේ.....

    IT companies වල Group interview ගිය අය ඉන්නවද???

    පොඩ්ඩක් කියන්න පුලුවන්ද Group interviews කොහොමද වෙන්නේ කියලා.....මොන වගේ ප්‍රශ්නද අහන්නේ....??


    I
    ndividual එකක් නම් කොහොම හරි shape වෙන්න පුලුව....group එකකදි අනිත් උන් එක්ක compare වෙනවනේ.... :baffled:
     

    hackerj

    Well-known member
  • Aug 3, 2007
    1,431
    430
    83
    Inside ma hEaRt
    මචන්ල Interview එකක් තියෙනවා.. Group interview එකක් විදිහට කරන්නේ...

    IT company එකක්...Position එක Software Engineer...C/C++ වලින් තමා වැඩිපුර වැඩ කරන්නේ.....

    IT companies වල Group interview ගිය අය ඉන්නවද???

    පොඩ්ඩක් කියන්න පුලුවන්ද Group interviews කොහොමද වෙන්නේ කියලා.....මොන වගේ ප්‍රශ්නද අහන්නේ....??


    I
    ndividual එකක් නම් කොහොම හරි shape වෙන්න පුලුව....group එකකදි අනිත් උන් එක්ක compare වෙනවනේ.... :baffled:

    Ethanadi balanne umbata under duress kochchara durata survive wenna puluwanda kiyala. hitapu gaman ekkenekta wedi gaanak umben eka paarata prashna ahanawa. Ee welaawata wena wenama replies mange karaganna oona. Baya wela stress wela uththara patalawagaththoth gon part ekak wenawa ibeetama.
    Eeka nisa kalpanaawen. Kalabala nowee umbata knowladge eka thiyenawa nad eeka stressful situations walath use karanna puluwan kiyala pennahan. Echcharai.

    Group interviews thiyanna thawa heethuwak thamai interviewerslata welawa nethi kama saha CV's wedi weema. So kattiya puluwan tharam halanna balanawa.
    Soooo... Gooood Luck.
    Companiye namath kiwwwanam
    :rolleyes:
     
    • Like
    Reactions: Santa

    Santa

    Well-known member
  • Mar 15, 2007
    8,483
    247
    63
    ශැණ්ඨාළණ්ථේ
    Ethanadi balanne umbata under duress kochchara durata survive wenna puluwanda kiyala. hitapu gaman ekkenekta wedi gaanak umben eka paarata prashna ahanawa. Ee welaawata wena wenama replies mange karaganna oona. Baya wela stress wela uththara patalawagaththoth gon part ekak wenawa ibeetama.
    Eeka nisa kalpanaawen. Kalabala nowee umbata knowladge eka thiyenawa nad eeka stressful situations walath use karanna puluwan kiyala pennahan. Echcharai.

    Group interviews thiyanna thawa heethuwak thamai interviewerslata welawa nethi kama saha CV's wedi weema. So kattiya puluwan tharam halanna balanawa.
    Soooo... Gooood Luck.
    Companiye namath kiwwwanam
    :rolleyes:

    elazzz....thaks macha.......:D:D:D

    macha company eka....Meta techo....

    ow bun hala hala yanne mokada oken passe thawa interview 2 thiyeawa... ewa nam individual.... mekata select une exam ekak liyala.....eka nam goda..
     

    Pink panther

    Well-known member
  • Nov 8, 2011
    23,234
    3,134
    113
    36
    ~ ση тнє ƒℓσω ~
    fsvT.jpeg
     
    • Like
    Reactions: Santa