Interview....

පුතා

Member
May 18, 2011
1,678
186
0
ගෙදර
යාලුවනේ, මට හෙට ඉස්කෝලේ A/L ඉන්ටර්වීව් තියනව..Fail වෙන්න හරි ඕක ලියන්නම එපෑ. මෙතන A/L කරපු අයත් ඉන්නවනෙ,
ඔතනට ගියාම මොනාද අහන්නෙ කියල මට පොඩ්ඩක් කියනවද?
දැනගෙන යන 1 කෝකටත් හොදයිනෙ.......
.:confused::confused:
 
  • Like
Reactions: 4keven4

ruwanjrc

Well-known member
  • Sep 22, 2010
    22,327
    1,133
    113
    කෙහෙල් ගහේ
    machoo....
    anagatha balaporothuwa ahanawa.........magen ahuwama mama mongal una ita passe kiwwa thama ehema ekak na kiyala....[chater una]

    eka hinda subject ekata galapena balaporoththuwak mathak karagena palayan...

    :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
     
    Last edited:

    4keven4

    Well-known member
  • May 31, 2007
    7,739
    212
    63
    GMT +1
    mokadda ban a/l interview kiyanne
    umbeta sure da oya oka gana?
    mama nam ahawwema aday...
    sorry ban

    hodin pass wenna kiyala suba pathanawa
     

    Danurp

    Member
    Dec 9, 2007
    9,856
    201
    0
    It's A SecreT.............
    mama danne nam naa owwa gana
    bt samana jewethe prashna ahanwa kiyala nam dannawa

    bt remember questions walata asnwer karaddi kalin hitaya skul ekae waradi kyanna yanna epa :no:

    4 example:-
    ay kalin skul eke A/L karanna mee skul eka choose kale???

    kiyanna nam epo...
    kalin skul eka hari naa..teachers la hari naa kiyala ok???

    egollon balanwa oya respect karanwada nadda kiyala.....
     

    TwoTone

    Well-known member
  • May 28, 2010
    6,769
    702
    113
    ඒ මොකද්ද බං ඒ හු යන්න? දැන් A/Lට ගන්නෙත් interview කරලද? :eek:
     

    nadimal

    Well-known member
  • Dec 25, 2008
    11,194
    1,796
    113
    Badulla
    oke liyanna deyak nan danna tharamin na.uba inna scl ekema al karanawanm kisi awulak na,
    wena ekakata yanawanan eth awulak na
    thiyena okkoma sahathika ehema aran palayan o/l exam result sheet ekath one,piliwelakata palayan.
    anan manan ahai normal eke kathakarapan eachcharai seen eka simple.
    oka giya awa seen ekak godak wela wata:yes::yes:
     

    පුතා

    Member
    May 18, 2011
    1,678
    186
    0
    ගෙදර
    ඒ මොකද්ද බං ඒ හු යන්න? දැන් A/Lට ගන්නෙත් interview කරලද? :eek:

    :shocked:ඔව් අප්පා... මම අද ගියා. අවුලක් උනේ නෑ. ඉන්ටර්වීව් කරන්න හිටපු ගෑනි මට හෙන දිග දේසනයක් දුන්නා. එච්චර තමයි ඉතින්....

    anyway thanx for the sup!! :yes::yes::yes: