- Invest කරලා නිකම් ඉඳලා සල්ලි හොයමුද? -

erozan

Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    hora ko udeta kuli wedatat yanna tiyana eke ehenam kalin nida ganin :lol:

    :rofl::rofl: මිනිහගෙ සියලු බලාපොරොත්තු සුන් මචන් ඒකයි දැන් බල්ල වගේ කලින්ම මාරු වෙන්නෙ....නැත්තන් බලන්ඩ තිබ්බ බුරාගෙන පනින පැනිල්ල...
     

    ZoomLine

    Well-known member
  • Mar 13, 2017
    5,890
    626
    113
    :rofl::rofl: මිනිහගෙ සියලු බලාපොරොත්තු සුන් මචන් ඒකයි දැන් බල්ල වගේ කලින්ම මාරු වෙන්නෙ....නැත්තන් බලන්ඩ තිබ්බ බුරාගෙන පනින පැනිල්ල...
    උඹට වගේ මට හැමදාම මේකේ ලැගලා ඉන්න විදිහක් නැහැ නෙ පොන්නයෝ
    අපි ජොබ් කරන මිනිස්සු :lol:
     

    ZoomLine

    Well-known member
  • Mar 13, 2017
    5,890
    626
    113
    මූ මේ කියන ටොන් පච වලට එකෙක් අහුවෙන්ඩ එපා...ලබන පාර කියල එකෙක් එන්නෙ නැ...මූ හදන්නෙ සල්ලි අරගෙන මාරු වෙන්ඩ..මූ පල් හොරෙක්....මු වගේ උන්ට දඩුවම ස්වබාවධර්මයෙන් හරි හම්බෙනව..එතකන් කිරියෙ ඈයො පරිසන් වෙයල්ල මූ පල් හොරෙක්..
    හොරකම් කරපු එක දෙයක් පෙන්නපන් පුළුවන් නම්
    උබ මට හොරා කියන්නෙ මම අර මහින්ද පොන්නයාට බැන්න නිසා මිසක් වෙන පකකට නෙමේ
     

    Mayan19

    Well-known member
  • Aug 9, 2010
    13,252
    592
    113
    :rofl::rofl: මිනිහගෙ සියලු බලාපොරොත්තු සුන් මචන් ඒකයි දැන් බල්ල වගේ කලින්ම මාරු වෙන්නෙ....නැත්තන් බලන්ඩ තිබ්බ බුරාගෙන පනින පැනිල්ල...

    :(:( dawas 4k try kara uta mokak hari salli hadisiyak tyne ati ban paw
     

    Mayan19

    Well-known member
  • Aug 9, 2010
    13,252
    592
    113
    උඹට වගේ මට හැමදාම මේකේ ලැගලා ඉන්න විදිහක් නැහැ නෙ පොන්නයෝ
    අපි ජොබ් කරන මිනිස්සු :lol:

    policiye untanam 3000 ewa set karaganna mita wada hoda krama tiynwa ban, join the police o/l pass nam :lol:
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    policiye untanam 3000 ewa set karaganna mita wada hoda krama tiynwa ban, join the police o/l pass nam :lol:

    :rofl::rofl: zoomline මෙන්න ඔය පල් හොරා තව තෙර්ඩ් එකක් දාල...බලපන් මොන තරන් ගොන් බූරුවෙක්ද කියල....

    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1815894


    හැබයි මේ තෙර්ඩ් දාල හොරා කන්ඩ හැදුවෙ ලනුවක් කාල වගේ මතයක් හදන්ඩ දැම්ම වෙන්ඩත් පුලුවන්....ගොඩක් වෙලාවට ඒක තමයි සුද්දිය...

     

    Mayan19

    Well-known member
  • Aug 9, 2010
    13,252
    592
    113
    aWA7JUm.png


    zoomline ma kyla tyne huke tamalu ehema unoth :lol::lol::lol:

    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?p=22196713#post22196713

    risk ne kiwwa neda, me muma kyla tyne ehema unoth huke tamailu :lol:
     

    Usenet

    Banned
    Aug 10, 2017
    698
    42
    0
    එක ඉන්වෙස්ට් සයිට් එකක්වත් පේපැල් හරහා ගෙවන්න දෙන්නෙ නැහැ
    එහෙම දුන්නත් ලංකාවෙ උන්ට දෙන්නෙ නැහැ
    හේතුව ලංකාවෙ උන් පස්සෙ රීෆන්ඩ් ඉල්ලන නිසා


    මමත් ප්‍රොමෝට් කරන්න පළවෙනි රවුන්ඩ් එක විතරයි පේපල් වලට සල්ලි ගන්නේ
    ඊළඟ සැරේ ඉඳන් කට්ටියම මගේ බෑන්ක් එකට තමා සල්ලි එවන්නෙ

    ඒක උන්ට අවුලක් නැති නිසා වෙන උන්ට ගැට්ට කසන්න හේතුවකුත් නැහැ

    :lol::lol::lol::lol::lol:

    good points.:rofl:

    keep talking like this.
    you are gonna prove who you are in no time.
    tarukshi:rofl:
     

    gayankuwait

    Well-known member
  • Oct 13, 2010
    56,347
    4,729
    113
    ZoomLine

    karayaa gana mata thibune nam hoda adahasak u hoda ekek yamak kamak danna ekek kiyla

    mayan19 nam
    fun buwek uth supiri buwek mage awanka adahasa


    zoomline gen mama ahuwa uba horekda kiyala
    eka ahuwe uta hithawath kamak thibuna nisaa

    u balen salli gaththe nahne kagewath ithin ochchara dura geniyanne ayi
    iwara karapallako

    iroshanayo nawathwapan ban athi dan anith unuth nawaththapalla
    ekekwath tharahaa thiya ganna epa
     

    upulpdn

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    34,672
    2,251
    113
    Kurunegala
    මේවට කියන්නෙ HYIP site කියල .
    උබල මේවට අහුවෙන්න එපා.
    වැඩි විස්තර දැන ගන්න google එකෙ search කරල බලන්න.
    site එකේ අයිතිකාරය උගේ ගාන හොයගත්තහම
    site එක වහල මාරුවෙනව.
    මම rs.6000ක් නැතිකරගත්ත මෙවට අහුවෙලා. :sorry:
    https://www.hyipmonitor.site/


    09-08-2017, 09:07 AM
     

    rm1980

    Well-known member
  • Aug 15, 2012
    6,853
    700
    113
    ZoomLine

    karayaa gana mata thibune nam hoda adahasak u hoda ekek yamak kamak danna ekek kiyla

    mayan19 nam
    fun buwek uth supiri buwek mage awanka adahasa


    zoomline gen mama ahuwa uba horekda kiyala
    eka ahuwe uta hithawath kamak thibuna nisaa

    u balen salli gaththe nahne kagewath ithin ochchara dura geniyanne ayi
    iwara karapallako

    iroshanayo nawathwapan ban athi dan anith unuth nawaththapalla
    ekekwath tharahaa thiya ganna epa

    :):):yes::yes:
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    zoomline කියන පල් හොරාගෙ කතන්දරේට අනුව මොන ලෝකෙද තියෙන්නෙ දවස් 21ට 15% දෙන ආයෝජන සිස්ටම් එකක්....උබලත් ඉන්ටනෙට් පාවිච්චි කරන්ඩ දන්නවනෙ...හොයල බලපන් ලෝකෙ කොහෙ හරි තියෙන්වද කියල දවස් 42ට 30% පොලී ගෙවන තැනක්.....හරිම ලේසියි....මූ පල් හොරෙක් උබලගෙ සල්ලි වලට කෙලින්ඩ හදන්නෙ...:dull:


    මෙනන zoomline ගෙ පොලී අනුපාතය...

    දවස් 21ට 15%
    දවස් 42ට 30%
    දවස් 63ට 45%
    දවස් 84ට 60%
    දවස් 105ට 75%
    දවස් 126ට 90%

    මේ වගේ සල්ලියක් දෙන තැනක් ලෝකෙ කොහෙ හරි තියෙනවද කියල ගූගල් කරල බලපල්ල....ඔය zoomline කියන පල් හොරා කියන්නෙ ඒ බල්ල සල්ලි දාන්ඩ යන සයිට් එක ගූගල්වලටත් අහුවෙන්නෙ නැති අරුම පුදුම සයිට් එකක් කියල...:rofl::rofl::ඇත්තම කතාව එහෙම සයිට් එකක් නැ .ඔය zoomline පල් හොරා හින ලෝක මවල සල්ලි කඩාගන්ඩ දගලන්නෙ... zoomline වගේ තක්කඩින්ට එකෙක් රැවටෙන්ඩ එපා...මූ සක්විති ගේමක් ගහන්ඩයි දගලන්නෙ...අනික පේපෑල් 60 ඩේස් මනි බැක් ගැරට් එකක් නැ ඒකත් මුගෙ ටොන් පචයක්....
     

    ZoomLine

    Well-known member
  • Mar 13, 2017
    5,890
    626
    113
    zoomline කියන පල් හොරාගෙ කතන්දරේට අනුව මොන ලෝකෙද තියෙන්නෙ දවස් 21ට 15% දෙන ආයෝජන සිස්ටම් එකක්....උබලත් ඉන්ටනෙට් පාවිච්චි කරන්ඩ දන්නවනෙ...හොයල බලපන් ලෝකෙ කොහෙ හරි තියෙන්වද කියල දවස් 42ට 30% පොලී ගෙවන තැනක්.....හරිම ලේසියි....මූ පල් හොරෙක් උබලගෙ සල්ලි වලට කෙලින්ඩ හදන්නෙ...:dull:


    මෙනන zoomline ගෙ පොලී අනුපාතය...

    දවස් 21ට 15%
    දවස් 42ට 30%
    දවස් 63ට 45%
    දවස් 84ට 60%
    දවස් 105ට 75%
    දවස් 126ට 90%

    මේ වගේ සල්ලියක් දෙන තැනක් ලෝකෙ කොහෙ හරි තියෙනවද කියල ගූගල් කරල බලපල්ල....ඔය zoomline කියන පල් හොරා කියන්නෙ ඒ බල්ල සල්ලි දාන්ඩ යන සයිට් එක ගූගල්වලටත් අහුවෙන්නෙ නැති අරුම පුදුම සයිට් එකක් කියල...:rofl::rofl::ඇත්තම කතාව එහෙම සයිට් එකක් නැ .ඔය zoomline පල් හොරා හින ලෝක මවල සල්ලි කඩාගන්ඩ දගලන්නෙ... zoomline වගේ තක්කඩින්ට එකෙක් රැවටෙන්ඩ එපා...මූ සක්විති ගේමක් ගහන්ඩයි දගලන්නෙ...අනික පේපෑල් 60 ඩේස් මනි බැක් ගැරට් එකක් නැ ඒකත් මුගෙ ටොන් පචයක්....
    කෙලින්න හදන්නෙ
    ගහන්න හදන්නෙ

    වගේ ඒවා එපා
    කෙළපු එකක් පෙන්නපන් :lol:
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    කෙලින්න හදන්නෙ
    ගහන්න හදන්නෙ

    වගේ ඒවා එපා
    කෙළපු එකක් පෙන්නපන් :lol:

    තෝ වගේ පල් හොරෙක්ට අහුවෙන්ඩ එපා කියල තමයි දාන්නෙ...තොට මෙකෙ ඉන්න උන් සතයක්වත් දෙන්නෙ නැ....කොච්චර ඉරාගෙන දැගලුවත් වැඩක් නැ තෝ පල් හොරා කියල ඔප්පු වෙලා ඉවරයි..



     

    ZoomLine

    Well-known member
  • Mar 13, 2017
    5,890
    626
    113
    තෝ වගේ හොරුන්ට නම් මම බය නැ...මම ලකාවෙ නැ ඒ හින්ද එන්ඩ වෙන්නෙ නැ...
    මොන රටේද ඉන්නෙ? කියන බැරි නමක් නැති රටකද?
    මම ඉන්න රටෙන් තොට වැඩක් නැ....මම ඉන්නෙ රටද නැද්ද කියල විතරක් දැන ගන්ඩ ඔනෙ නම් සයිට් ඇඩ්මින් GTRZ සහෝදරයව කන්ටැක් කරගනින්....අන්න කියයි....මම ලOකාවෙද නැද්ද කියන එක...ඉන්න රටෙන් තොට වැඩක් නැ....
    ඊයා මේ පොන්නයා රට කියන්නත් බයයි. ගෙට වෙලා හිටපන් පොන්නයා
    මොනාද මේ මූ කියවන්නෙ...මගෙ ඉන්න රටෙන් තොට මොකටද හාල්පාරුවො....ලකාවෙද නැද්ද කියල ඔනෙ නම් තහවුරු කරන්න ක්‍රමේ කියුව...තව මොනාද කියවන්නෙ...උබ මොකක්ද...මම ගැන අහන්ඩ පල් හොරා...
    රට කියපන් වේසි
    මෙතන මහ ලොකුවට මට හොරා කිව්වෙ සාක්ෂි ඇතුවද?
    දැන් පොන්නයා ඇඩ්මීන්ගෙන් අහන්නලු
    රට උනාට කමක් නැහැ පයිය අරන් නෙ ගියෙ?
    පයියේ උබගේ නම ලියලා ෆොටෝ එකක් එවපන් බලන්න
    දැන් කියපන් පයිය ගෙදර තියලා රට ගියේ කියලා
    එක පාරට පිටරට නෙමේ...මම කියුවනෙ....ඇත්ත බොරු GTRZ අමතා තහවුරු කරගනින් එතනින් එහාට තවත් කියවන්ඩ එපා බල්ල වගේ...
    උබ හිටපු ගමන් රටින් මතු උනා නෙ? රටේ නම මොකද්ද බන්?
    මම කියුවෙනෙ තහවුරු කර ගන්න ක්‍රමේ, මම ඉන්නෙ කොහෙද කියල GTRZ දන්නව,ඉන්නෙ ල0කාවෙද නැද්ද කියන දේ විතරක් කියයි අහපන් එයාගෙන්........එතනින් එහාට තෝ වගේ පල් හොරෙක්ට කිසිම දෙයක් මම කියන්නෙ නැ...
    එකපාරටම රට ගිය ෆොන්ස් ගෙන් අහන්නේ. අතේ අයිඩි එකක් ඉන්ටර්නැසොනොල් ඩ්‍රයිවින් ලයිසන් එකක්, අඩුගානේ පිටරට බස් ටිකට් එකකවත් තියෙනවනං බොදකරලා පින්තුරයක්‌ දාපන්කෝ........ ඇත්තටම රටද ඉන්නේ බලන්න

    :lol:
     

    thusitharhm

    Well-known member
  • Jul 15, 2011
    13,450
    1,403
    113
    දැන් නම් හදේ
    machan zoomo gam athule policiyata puluwanda ban (traffic) dada liyanna. api inne town eken 8km wage athule. main road eken 4km wage athule. ethakota pradaana handiyen athulata awith gamata ena athuru podi paarawal walata awilla game ehe mehe yana unda dhada liyanna puluwanda? podi seen ekak wela handiya gaawa scl ekata lamai danna ganna yana scooty genu wagekata liyala. unta driving licen ne ithin kawadawath thaara paaraka yan ne. handiayta enawa ethanin bus eke. ehema ona paaraka liyanna aithiyak thiyanwada ban