- Invest කරලා නිකම් ඉඳලා සල්ලි හොයමුද? -

Mayan19

Well-known member
  • Aug 9, 2010
    13,252
    592
    113
    මාව ට්‍රිගර් කරන්න ගිහින් අන්තිමට උබ බළු ගූ කන පොන්නයෙක්ම උනා නෙ බන්?
    අන්තිමට උදේ දවල් හවස මම හුකන්න එන කල් මගේ ත්‍රේඩ් බම්ප් කර කර ඉන්න පට්ට වේසියෙක්ම උනා නෙ?
    තමන්ගේ අම්මට බැන්නම නොබැන ඉන්නෙ පොන්නයෝ, මම එහෙම පොන්නයෙක් නෙමේ
    උබම හිතපන් උදේ ඉඳන් රෑ වෙන කල් උබ පැය කීයක් නම් මම එන කල් බලන් ඉන්නවද කියලා :lol:

    mama meke unta porak wage pennala 3000 ewa ganna heduwe nane ban, ubai ehema dream kale, api ekata kelewwa, den ubama uba business thread walin penala gihin, reality eka piliganin ponz :lol:

    uba owa kyna onane kelinma kiyahan uba thread bump karala ubata riddanna epa kyla api aye bump nokara innam mona unath ubat kollekne :rofl:
     

    ZoomLine

    Well-known member
  • Mar 13, 2017
    5,890
    626
    113
    mama meke unta porak wage pennala 3000 ewa ganna heduwe nane ban, ubai ehema dream kale, api ekata kelewwa, den ubama uba business thread walin penala gihin, reality eka piliganin ponz :lol:

    uba owa kyna onane kelinma kiyahan uba thread bump karala ubata riddanna epa kyla api aye bump nokara innam mona unath ubat kollekne :rofl:
    Keep typing :lol:
    Keep bumping threads every day :lol:
     

    ZoomLine

    Well-known member
  • Mar 13, 2017
    5,890
    626
    113
    :love::love:දෙන්නට දෙන්නා නොබලා ඉන්න බෑ.......:love::love:

    මුන් දෙන්නව ලොක්කට කියලා කසාද බන්දල දෙන්න තියෙන්නේ......:rofl::P:rofl:
    මොන පොන්නයෙක්ද මන්දා බන්
    දාන දාන හැම පෝස්ට් එකටම ඒ පොන්නයා මොනා හරි මගුලක් කියනවාම තමා :baffled:
     

    Mayan19

    Well-known member
  • Aug 9, 2010
    13,252
    592
    113
    මොන පොන්නයෙක්ද මන්දා බන්
    දාන දාන හැම පෝස්ට් එකටම ඒ පොන්නයා මොනා හරි මගුලක් කියනවාම තමා :baffled:

    ado investment manager uba den ube high returns investment ath arala forex igena gannawda :rofl::rofl::rofl:

    mehemat anatayek :lol:


    ube ewa wage neme ban forex walanam amma wikunala earn karanna beri wei :baffled:
     

    Mayan19

    Well-known member
  • Aug 9, 2010
    13,252
    592
    113
    hora den forex igena gananwalu :lol:

    muge 21 day investment horakema ethanama iwara wela :lol:

    ඒක මම බලා ගන්නම්, උබට සල්ලි ලැබෙන කොට උබ අළුත් දේවල් ඉගෙන ගන්නෙ නැති උනාට මම එහෙම නැහැ
    මම මගේ මොලෙන් මගේ ඉගෙන ගන්න නොගන්න එක බලා ගන්නම්
    උඹ නිකම් ත්‍රේඩ් වණ නොකර බල්ලෙක් වගේ පැත්තකට වෙයන්

    අනික තෝ පොඩ්ඩක් ගනන් හදපිය, ඕකෙන් ලාභම එක 15% එක :rofl:
     

    Mayan19

    Well-known member
  • Aug 9, 2010
    13,252
    592
    113
    නිකම් සල්ලි ලැබෙනවා කියලා අත පය අකුළන් ඉන්න පුරුද්දක් මට නැහැ
    ඒක නිසා මම කොහොම හරි ෆොරෙක්ස් ඉගෙන ගන්නවා
    අනික උඹට 22%ට ප්ලෑන් එකට වඩා 15% ප්ලෑන් එක ලාභයි කියලවාත් තේරුම් ගන්න බැරුව තව මොනවද බන්?

    හා හා දැන් කෙඳිරි ගගා පස්සෙන් එන්නෙ නැතුව පලයන්
    උඹ මේ ත්‍රේඩ් එකට එනවා නම් ත්‍රේඩ් එකට අදාලව කතා කරපන්, කෙඳිරි ගාන්න එන්න එපා


    fund manager to forex student in 10 days :lol:
     

    Mayan19

    Well-known member
  • Aug 9, 2010
    13,252
    592
    113
    demo account ekakwat hadaganna danne neti gon huttek mu oi 100$ dala forex igena ganna yanawa menna :lol:

    https://www.metatrader4.com/en මේක නේ සයිට් එක?
    මේකේ සීන් එක මොකද්ද මචන්? මේකේ නිකම් පුරුදු වෙන්නද තියෙන්නෙ?
    සල්ලි දාන්නෙ කොහොමද?
     

    Mayan19

    Well-known member
  • Aug 9, 2010
    13,252
    592
    113
    The following errors occurred with your submission:
    ZoomLine has chosen not to receive private messages or may not be allowed to receive private messages. Therefore you may not send your message to him/her.

    :(
     

    ZoomLine

    Well-known member
  • Mar 13, 2017
    5,890
    626
    113
    දවස් 7න් 7ට නෙ සල්ලි ගෙවනවා කිව්වෙ
    කෝ ගත්ත උන්? :lol:
    උඹට ඕන දවසට නෙමෙයි නෙ වේසිගේ පුතෝ සල්ලි ගෙවන්නෙ
    ඉන්වෙස්ට් කරපු උන්ට ඕන දවසට තමා ගෙවන්නෙ
    උන් දවස් 21න් සල්ලි ඉල්ලුවේ, උඹ අම්මට හමනව නොගෙන හිටපන් :lol:
     

    Mayan19

    Well-known member
  • Aug 9, 2010
    13,252
    592
    113
    උඹට ඕන දවසට නෙමෙයි නෙ වේසිගේ පුතෝ සල්ලි ගෙවන්නෙ
    ඉන්වෙස්ට් කරපු උන්ට ඕන දවසට තමා ගෙවන්නෙ
    උන් දවස් 21න් සල්ලි ඉල්ලුවේ, උඹ අම්මට හමනව නොගෙන හිටපන් :lol:

    forex demo eka terunada ban :lol:
     

    ZoomLine

    Well-known member
  • Mar 13, 2017
    5,890
    626
    113
    wind_up_figure_walking_md_wm.gif

    මට දවස ගානේ Threads බම්ප් කරන්න වෙලාවක් නම් නැහැ මචන්ලා, මොකද මම ජොබ් එකක් කරන කෙනෙක්
    ඒත් මේ එළකිරි එකේ නිකම් කකා ඉන්න අපතයෝ සෙට් එකක් ඉන්නවා
    අන්න එහෙම අපතයන්ව මම ෆෝම් කරලා උන්ට කියලා ත්‍රේඩ් එක බම්ප් කරවනවා
    එහෙම නැතුව හැමදාම ත්‍රේඩ් බම්ප් කරන්න අමාරුයි නෙ මචන්ලා
    අළුතෙන් කට්ටියක් බඳව ගන්න දවසට නම් මම ඇවිත් වෙලාව වෙන් කරගෙන ත්‍රේඩ් බම්ප් කරනවා

     

    Mayan19

    Well-known member
  • Aug 9, 2010
    13,252
    592
    113
    zoomline salli hoyanna hithana dewal

    උබගේ අම්මව මම විකුණනවා බඩු පෝට් වලට
    ඒවට එන උන් ඒකිට හුකලා, පුකේ ඇරලා කටට රීලා යන්නෙ :lol:
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    $200ක් දැම්මොත් දවස් 21කින් $30ක ලාභයක් ලැබෙනවා
    $1000ක් දැම්මොත් දවස් 105කින් $180ක ලාභයක් ලැබෙනවා
    $2000ක් දැම්මොත් දවස් 210කින් $440ක ලාභයක් ලැබෙනවා


    පුහ්...තාම ලාබෙ ලැබුන් නැද්ද...:lol::lol::lol::lol::lol: