IQ Option වලින් කෙල කරගත්ත උන් වරෙන්

$Gangster$

Well-known member
  • Jun 21, 2013
    5,511
    6,052
    113
    uba kochhara kalayak demo karada? market analyse kare kohomada? mona mona time waladida trade kare? money management kohomda?
    nikanma karanna yanna epa bn. tikak igena gena karapan. me channel eke tiyana videos balahan hodata. balala hodata purudu weyan. math mulin loss. ita passe signal kaarayo passen giya. mokakwath hari giye natuwahama tama hariyata igena ganna patan gatte. dan nam sathutu wenna puluwan win rate ekak tiyanawa. habai hoda money management ekak ekka yanna nam aduma $100 wath deposit karanna one mata taruna widihata. salli case ekak hinda tawama real damme na. habai dan karaganna puluwan mattamaka innawa.
    me videos balahan. hariyata igena ganin. nathnam nikan loss wenna wenne.

    https://www.youtube.com/channel/UCXeuNdcnor-N_NNiWnLPXkA/playlists
     

    $Gangster$

    Well-known member
  • Jun 21, 2013
    5,511
    6,052
    113
    නොදැන කරන්න එපා බන්. උඹ ඉස්සේලම සල්ලි ටික නැතිකරගන්නවා. ඊට පස්සෙ වාත වෙවී ඉන්නකොට හොරු ටික මායම් දාලා උඹව අල්ලගන්නවා. ඊට පස්සෙ තව කාලයක් උඹ සිග්නල් හොරුන්ට, රිෆරල් හොරුන්ට, EA හොරුන්ට, tution හොරුන්ට, fund mangerලා කියල කියාගන්න හොරුන්ට අහුවෙනවා. ඊට පස්සෙ හොරු එපා වෙලා ආයෙත් තනියෙන් කරන්න ගිහින් ආයෙත් කෙලෝ ගන්නවා. මේ ටික උනාට පස්සෙ සමහරු නම් ෆොරෙක්ස් කියන්නෙ ස්කෑම් එකක් ඔව්ව කරන්න එපා කියල බැන බැන අයින් වෙනවා. සමහරු අර ටිකම ආයෙත් කර කර කෙලෝ ගන්නවා. ඔන්න ඕකයි මචන් නොදැන ෆොරෙක්ස්, බයිනරි කරන්න යන ලංකාවෙ එකෙකුට අත්වෙන ඉරණම. අවුරුදු ගානක් මාර්කට් එකත් එක්ක ඉඳලා හොයාගන්න ඔනෙ දැණුම, "මචන් මට ෆොරෙක්ස් කරන්න තේරෙන් නෑ. කියල දීපල්ලකො" කිව්වට කාටවත් කියල දෙන්න බෑ. :angry:

    :yes::yes::yes::yes:
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    නොදැන කරන්න එපා බන්. උඹ ඉස්සේලම සල්ලි ටික නැතිකරගන්නවා. ඊට පස්සෙ වාත වෙවී ඉන්නකොට හොරු ටික මායම් දාලා උඹව අල්ලගන්නවා. ඊට පස්සෙ තව කාලයක් උඹ සිග්නල් හොරුන්ට, රිෆරල් හොරුන්ට, EA හොරුන්ට, tution හොරුන්ට, fund mangerලා කියල කියාගන්න හොරුන්ට අහුවෙනවා. ඊට පස්සෙ හොරු එපා වෙලා ආයෙත් තනියෙන් කරන්න ගිහින් ආයෙත් කෙලෝ ගන්නවා. මේ ටික උනාට පස්සෙ සමහරු නම් ෆොරෙක්ස් කියන්නෙ ස්කෑම් එකක් ඔව්ව කරන්න එපා කියල බැන බැන අයින් වෙනවා. සමහරු අර ටිකම ආයෙත් කර කර කෙලෝ ගන්නවා. ඔන්න ඕකයි මචන් නොදැන ෆොරෙක්ස්, බයිනරි කරන්න යන ලංකාවෙ එකෙකුට අත්වෙන ඉරණම. අවුරුදු ගානක් මාර්කට් එකත් එක්ක ඉඳලා හොයාගන්න ඔනෙ දැණුම, "මචන් මට ෆොරෙක්ස් කරන්න තේරෙන් නෑ. කියල දීපල්ලකො" කිව්වට කාටවත් කියල දෙන්න බෑ. :angry:

    :yes::yes::yes: මේක තමයි ඇත්තම කතාව...
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    OKEN GODA GIHIPU EKEK NA BAN ANTHA UNA UN ARENNA
    CRYPTOCURRENCY WALA INVEST KARAPAN EKA THAMAI HODAMA WADE

    මේකත් එච්චරම ඇගට ගුන වැඩක්නම් නෙමෙයි..මට නම් ඕව ස්තාවරයි කියල පේන් නැ...කොහෙන් හරි බෑන් කරල දැම්මොත් ලෙල්ල හුටන් තමයි.. උදා ඇමරිකාව හෝ යුරෝපා සoගමය..
     
    Last edited:

    bulkhead

    Well-known member
  • Nov 19, 2015
    4,165
    407
    83
    නොදැන කරන්න එපා බන්. උඹ ඉස්සේලම සල්ලි ටික නැතිකරගන්නවා. ඊට පස්සෙ වාත වෙවී ඉන්නකොට හොරු ටික මායම් දාලා උඹව අල්ලගන්නවා. ඊට පස්සෙ තව කාලයක් උඹ සිග්නල් හොරුන්ට, රිෆරල් හොරුන්ට, EA හොරුන්ට, tution හොරුන්ට, fund mangerලා කියල කියාගන්න හොරුන්ට අහුවෙනවා. ඊට පස්සෙ හොරු එපා වෙලා ආයෙත් තනියෙන් කරන්න ගිහින් ආයෙත් කෙලෝ ගන්නවා. මේ ටික උනාට පස්සෙ සමහරු නම් ෆොරෙක්ස් කියන්නෙ ස්කෑම් එකක් ඔව්ව කරන්න එපා කියල බැන බැන අයින් වෙනවා. සමහරු අර ටිකම ආයෙත් කර කර කෙලෝ ගන්නවා. ඔන්න ඕකයි මචන් නොදැන ෆොරෙක්ස්, බයිනරි කරන්න යන ලංකාවෙ එකෙකුට අත්වෙන ඉරණම. අවුරුදු ගානක් මාර්කට් එකත් එක්ක ඉඳලා හොයාගන්න ඔනෙ දැණුම, "මචන් මට ෆොරෙක්ස් කරන්න තේරෙන් නෑ. කියල දීපල්ලකො" කිව්වට කාටවත් කියල දෙන්න බෑ. :angry:

    උබ හරි:yes:
    IQ උන් ලොකු එකවුන්ට් වලට කෙලවනව කියන්නෙ අැත්තද
     

    bulkhead

    Well-known member
  • Nov 19, 2015
    4,165
    407
    83
    මෙක හරිම බොරු කතාවක් මොකද?
    මෙ ලොකේ හෑමොටම PHD,MSC කරන්නත් බෑ
    මෙ ලොකේ හෑමොටම Business කරන්නත් බෑ
    මෙ ලොකේ හෑමොටම politics කරන්නත් බෑ
    මෙ ලොකේ හමොටම Teaching කරන්නත බෑ
    ඒ වගෙම මෙ ලොකේ හමොටම Trading කරන්න්ත බෑ.

    kenekta බෑරි උනා කියල අනිත් අයටත් බෑ කියන්න බෑ නෙ. තමන්ට එක කරන්න බෑරි බව තේරුම් ගන්න අනිත් අය ගෑන හිතන්න කලින්. එතකොට තේරෙය් තමන්ට පුලුවන් දෙවලුත් තියනවා අනිත් අයට කරන්න බෑරි කියල.

    Binary trading බොරුවක් නම් ඔක මෙච්චර කල් තියෙන්නෙ නෑ. ජිවිතෙ හෑමවෙලවෙම සර්තක වෙන්න කෙනා සර්තක වෙනව අනිත් අය බෑ බෑ කියල හේතු හොය හොයා ඉන්නවා.
    කරන අය දන්නව එකෙන් කොච්චර හොයලා තියනවා ද කියල එවා කාටවත් පෙන්නලා proof කරන්න ඔනි නෑ මොකද එයලා නෙවේ නෙ අපිට සල්ලි දෙන්නෙ අපෙ මහන්සියෙන් නෙ කරන්නෙ.

    NOTE: Tread eka dapu kenata newei kiwwe. Trade eke comment dakala kiwwe. Thank you.

    IQ hodaida
    Un loku acount walata kelonwa kiynne attda
    Kelinma visa card ekn ganudenu karata aulk ndda
     

    WizGizmo

    Well-known member
  • Dec 11, 2017
    1,669
    2,697
    113
    Hidden
    නොදැන කරන්න එපා බන්. උඹ ඉස්සේලම සල්ලි ටික නැතිකරගන්නවා. ඊට පස්සෙ වාත වෙවී ඉන්නකොට හොරු ටික මායම් දාලා උඹව අල්ලගන්නවා. ඊට පස්සෙ තව කාලයක් උඹ සිග්නල් හොරුන්ට, රිෆරල් හොරුන්ට, EA හොරුන්ට, tution හොරුන්ට, fund mangerලා කියල කියාගන්න හොරුන්ට අහුවෙනවා. ඊට පස්සෙ හොරු එපා වෙලා ආයෙත් තනියෙන් කරන්න ගිහින් ආයෙත් කෙලෝ ගන්නවා. මේ ටික උනාට පස්සෙ සමහරු නම් ෆොරෙක්ස් කියන්නෙ ස්කෑම් එකක් ඔව්ව කරන්න එපා කියල බැන බැන අයින් වෙනවා. සමහරු අර ටිකම ආයෙත් කර කර කෙලෝ ගන්නවා. ඔන්න ඕකයි මචන් නොදැන ෆොරෙක්ස්, බයිනරි කරන්න යන ලංකාවෙ එකෙකුට අත්වෙන ඉරණම. අවුරුදු ගානක් මාර්කට් එකත් එක්ක ඉඳලා හොයාගන්න ඔනෙ දැණුම, "මචන් මට ෆොරෙක්ස් කරන්න තේරෙන් නෑ. කියල දීපල්ලකො" කිව්වට කාටවත් කියල දෙන්න බෑ. :angry:

    හරියටම කිව්වා! Rep+ "Wiz"
     

    Splash_smart

    Well-known member
  • Jan 26, 2016
    923
    510
    93
    IQ hodaida
    Un loku acount walata kelonwa kiynne attda
    Kelinma visa card ekn ganudenu karata aulk ndda

    Ow ban loku trades kaloth Manipulation karawa kiyala tiyanwa eth hariyatama danne naha. Support and Resistance walata trade kaloth aulak naha mokada unta S/R level wala boru karanna baha ne ban.

    Aulak naha ban mama com.bank card eken goda parak upload kala and withdraw kala kisi aulak une naha ada wenakam.

    :yes::yes::yes:
     

    dushanu

    Active member
  • Mar 2, 2007
    375
    26
    28
    tiyena tutorial okkoma balapan. eeta passe thamange strategy ekak hada ganin
    demo eka masa 3k wath aduma karapan
     

    Slim_Roethlisberger

    Active member
  • Nov 19, 2017
    298
    62
    28
    LA
    strategy නෑ බං මේකේ..ඉගෙන ගත්තත් වැඩක් නෑ එව්වා..කලාතුරකින් හරියනවා..ගොඩක්ම කෙල වෙන එක වෙන්නේ.. ඕක කරන්න ඕන candle sticks දාගෙන බං..$1 ට්‍රේඩ් දාලා..මම $10 දාලා කලා..දවස් 4න් වගේ $20ක් කලා ඒක..මාත් පටන් අරන් තාම මාසයක් වගේ..ඉවසීම තමා හැමදේම..
     

    ඇට්ටරයා

    Well-known member
  • May 8, 2013
    2,569
    1,264
    113
    මෙන්න මෙතන
    strategy නෑ බං මේකේ..ඉගෙන ගත්තත් වැඩක් නෑ එව්වා..කලාතුරකින් හරියනවා..ගොඩක්ම කෙල වෙන එක වෙන්නේ.. ඕක කරන්න ඕන candle sticks දාගෙන බං..$1 ට්‍රේඩ් දාලා..මම $10 දාලා කලා..දවස් 4න් වගේ $20ක් කලා ඒක..මාත් පටන් අරන් තාම මාසයක් වගේ..ඉවසීම තමා හැමදේම..

    Mamath ohomamayi karanne. Kela unara wada matanm labayi