Israel සොත්ති උපාලි වෙන්න ගහන්න යන්නේ මිට්ටනී.

Alucard_SxE

Well-known member
  • Apr 18, 2015
    6,523
    2,465
    113
    meka Iran walin gahapu gemak
    moko Iran - Saudi cold war ekak thiyenawa
    Saudi - Israel relations godak improve wewi thibbe
    Saudi - Israel thawa godak yalu unoth Iran walata padui Hamas lata Saudi support ekath nathi wenawa

    Israel Gaza attack karoth relations adu wenawa godak islamic states tharaha wenna puluwan > advantage Iran

    So palestines are just pawns
     

    NRTG

    Well-known member
  • Oct 19, 2019
    41,166
    198,745
    113
    Colombo, Sri Lanka
    පලස්තීන් සින්දාබාද්

    insha Allah
    Old West Fighting GIF by GritTV
     

    PollokSilva

    Well-known member
  • Jun 28, 2023
    943
    1,090
    93
    Isreal vs palastine royal army war ekak nathuwa isreal vs hamas kiyala ai ban kiyanne? Hamas terrorist nam ai palastineta gahanne? Hamas base point hoyaganna baida unge mossad ekata? Pampori gahuwe munich olympic eke gahapu unta argentina gihin elawala gahuwa kiyala. Koo dan ewage wadak kerela oya game eka iwarayakma keranna baida?

    Kalabala wenna deyak na. Israel la himeeta chapter close karai. :lol:
    Balapan palastine muslim un mareddi tama ape tambiyantath as arila post share kerela kimbul kandulu helanne. Eeye isreal wela marunu ekek wenuwenwath post ekakwath share kerela na.
    Jews and muslim kiyanne ekama kaasiye depatta. Degolloma ekai.
    ------ Post added on Oct 8, 2023 at 1:22 PM