පලස්තීන් සින්දාබාද්
insha Allah
Balapan palastine muslim un mareddi tama ape tambiyantath as arila post share kerela kimbul kandulu helanne. Eeye isreal wela marunu ekek wenuwenwath post ekakwath share kerela na.Kalabala wenna deyak na. Israel la himeeta chapter close karai.![]()
yes but i would rather choose jews than muslimsJews and muslim kiyanne ekama kaasiye depatta. Degolloma ekai.
zionism thinne israel wala jewish unuth wiruddayi ekata,yes but i would rather choose jews than muslims![]()
hama agamakama wage ohoma guru kula thiyenawane, ehema kiyala muslim ung wage ung barbaric widihata ohoma mara mara yan nane allahuakbar gaga, even zionism > muslim extremes. hariyata gattot itin israel unge land eka thamai mulatama giyoth.zionism thinne israel wala jewish unuth wiruddayi ekata,
hama agamakama wage ohoma guru kula thiyenawane, ehema kiyala muslim ung wage ung barbaric widihata ohoma mara mara yan nane allahuakbar gaga, even zionism > muslim extremes. hariyata gattot itin israel unge land eka thamai mulatama giyoth.