යන්න ඉන්නේ දෙසැම්බර් වල..
ලගදි ගියපු අය ඉන්නවනම් හෙල්ප් එකක් දීල යන්න..
ලගදි ගියපු අය ඉන්නවනම් හෙල්ප් එකක් දීල යන්න..
රට වටේ සවාරියක් ද නැත්නම් යාපනේ විතරදFollowing...apith ynwa December 13-17
Youtube search කරපංකෝ ඉතිං.. මේකේ එවුනුත් කියන්නෙ ඕවයින් බලලා තමා..
eka.. bro..Following...apith ynwa December 13-17. Thama plan kre na.
Nagadeepe + kovila. Jaffna town kaama kada, sangumadi d mkkd palama thama danata...
ela .. thanksJaffna yanawanam ehe awidinawa wagema ehe tiyana kama jathi ehemath try karanna
thanks..port hammenhil palayan aniwa booking ona
api nan thal sevana eke inne discount watena hinda. dan nan book karanna bari wei godak hotels. apit masekata kalin book kare ethkotath fulleka.. bro..
gihin awith review ekak denna..
beach side hoda hotel thiyenawanam recommend karanna
+94 76 979 5842youtube wala baluwa ban.. eth owai wala kiyana ewa 100% sure naa real giyama. lagadi giyapu ayagen review ganna tamai thread eka damme
eka.. bro..
gihin awith review ekak denna..
beach side hoda hotel thiyenawanam recommend karanna
ela .. thanks
thanks..
tawa vistara tikak puluwannam kiyapan.. bookin danne kohomada?
Long weekend walanm එන්න එපා බං nagadipa එහෙම යන්න බෑ සෙනග.යන්න ඉන්නේ දෙසැම්බර් වල..
ලගදි ගියපු අය ඉන්නවනම් හෙල්ප් එකක් දීල යන්න..
සංගුපිටිය පාලමද , එන ගමන් ඒ පාරෙන් එන්න.Following...apith ynwa December 13-17. Thama plan kre na.
Nagadeepe + kovila. Jaffna town kaama kada, sangumadi d mkkd palama thama danata...
api train eke ynne ekai gihin balanna wenneLong weekend walanm එන්න එපා බං nagadipa එහෙම යන්න බෑ සෙනග.
සංගුපිටිය පාලමද , එන ගමන් ඒ පාරෙන් එන්න.
Ghim avit review ekak oni machooFollowing...apith ynwa December 13-17. Thama plan kre na.
Nagadeepe + kovila. Jaffna town kaama kada, sangumadi d mkkd palama thama danata...