Jaffna ට්‍රිප් එකක් යනවනම් බලන්න තියෙන තැන් මොනවද?

dbug

Well-known member
  • Sep 7, 2008
    1,842
    2,492
    113
    Mokeda yanne. Bike ekaka yanawa nam Bajaj or Honda palayan. Wahaneka yanawa nam prasidda namak thiyena wahaneka palayan. Kadunoth hadanna than na hama thanama. Thibbath Killinochchi thama. Ita passe jaffna yanakam hithannawath epa. :yes: Tyres ehema check karagena palayan. N2 gahan palayan. Thana thana nawaththapan safe than wala. Kala wala ringan nathuwa. Eddi ra enna pitath wenna epa. Ude palayan. Ude waren.
    ela... thanks
    wahane yanna hitan inne..

    Dan Vassa Yanna epa Patta Sethalayi Reddak vath wellen na

    Dupath okkotoma yanna Casurnia kiyala Beach ekak thiyenava patta
    ponnaleyi pokunta yanna
    Nadadeepa nayanathivu delft kakarathivu island yanna

    Kadurugoda Buddhist Temple yanna chunnakam idan 9km​

    http://www.malima.lk/
    thanks machn..!
    ------ Post added on Dec 7, 2023 at 7:39 PM

    මම නම් ගියපු කීප වතාවකම මට තේරුණේ නම් ටිකක් overrated. ලංකාවේ තව ලස්සන තැන් තියනවා. ලංකාව ඇතුලෙම වෙනස් culture එකක් experience කරනව කියල හිතන් යනව නම් සුපිරි.
    mama Jaffna gihilla naa.. meka first time
    ------ Post added on Dec 7, 2023 at 7:41 PM

    යාපනේ විතරක් බලන්නද නැත්නම් යන මගත් බලාගෙන යන්නද යන්නෙ. යාපනේ විතරක් නම් ඉතිං මට මතක ලිස්ට් එක දන්නම්. මම 25+ ටයිම්ස් ගිහින් තියෙනව මගේ ඔෆිස් වැඩ වලට සහ ප්‍රයිවට් ගමන් එකක් දෙකක්. අන්තිමට ගියේ නම් 2019 වගේ.

    යාපනේ ටවුන් එකේ නම් - නල්ලූර් කෝවිල් එක, ඒක ගාවම රියෝ අයිස් ක්‍රීම් එක, යාපනේ මාකට් එක, නාග විහාරය (මම ගිහින් නෑ), ්‍ාපනය පුස්තකාලය, යාපනය කෞතුකාගාරය, යාපනේ කොටුව...

    එතනින් එහාට ටවුන් එකෙ ඉඳල 15-20 Km වගේ දුර අනික් ඒව තියෙන්නෙ.

    නාගදීපය, ඔය පැත්තෙන්ම අරාලි වලටත් යන්න පුලුවන්ද කොහෙද කොබ්බෑකඩුව මැරුන තැනට, කැශුරිනා බීච් එක, දඹකොල පටුන (- මේකට යන පාරෙ මගක තියෙනව රා පොට් එකක් පාරෙන් 300m විතර ඇතුලෙ. ඉස්සර ආමි චෙක් පොයින්ට් එකක් තිබ්බ ඒකට කලින්, හැබැයි මම මේ කියන්නෙ 2010 වගේ ඈ), අඩිය නැති ළිඳ, අර මූද අයිනෙ පොකුණ පොන්නාලෙයි වගේ මතක, කදුරුගොඩ හෙවත් කන්දරෝඩෙයි බෞද්ධ පුරාවිද්‍යා සයිට් එක, පේදුරුතුඩුව පොයින්ට් එක, පේදුරුතුඩුවෙ සීසන් නම් මිදි ඇති සමහරවිට

    අනේ දැන් මතක නෑ බන් ගිය දිහෑවල්. සමහර තැන් නම් රාජකාරිමය වශයෙන් ගිය තැන් තියෙනව. රූට් එක හදාගනින් එකම පාරෙ එහා මෙහා නැතුව රවුම් පාරෙන් එන්න.

    කෝවිල් වලට යනකොට ගරු කරපල්ල, උන් මොකුත් කිව්වොත් මෙන්න මුන් අරින්න නව වගේ හිතන්න එපා. මොකද අපිට දළදා මාලිගාව වගේ තමයි උන්ට උන්ගෙ තැනුත්
    yapanaya watte tamai yanna hitan inne..
    mama hoya gatta list eka palleha tiyenawa..
    ubbe list ekath ewannawada..
    oya palleha images wala tiyena tan walin hodama tan tika recommend karannako..


    a1.jpg


    a2.jpg


    a3.jpg

    ------ Post added on Dec 7, 2023 at 7:46 PM

    Dan Vassa Yanna epa Patta Sethalayi Reddak vath wellen na

    Dupath okkotoma yanna Casurnia kiyala Beach ekak thiyenava patta
    ponnaleyi pokunta yanna
    Nadadeepa nayanathivu delft kakarathivu island yanna

    Kadurugoda Buddhist Temple yanna chunnakam idan 9km​

    http://www.malima.lk/
    ela..
    yanna hitan inne December anthima..
    ------ Post added on Dec 7, 2023 at 7:48 PM

    giya week eka api Delft giya
    vistara kiyapan.. weather eka kohomada?
    ------ Post added on Dec 7, 2023 at 7:49 PM
     
    • Like
    Reactions: Thiefx

    Phonemy

    Well-known member
  • Jan 2, 2018
    2,287
    1
    2,535
    113
    Nice, apita demalu wage kanna hoda kaama kada tikak thama one..
    machn mehe tiyena kadawal okkoma wage ehem thama, matanm epa wela tiyenne munge kema🤢,
    uba jaffnada inne.. mee dawas wal weather eka kohomada? api enna hitan inne.. 23rd wagge..
    ow bn, me daws wala nm wassa na bn aulk na shape eka nisa, jaffna fort ehm yanawanm udem or hawasa ynna, patta dawal ynna set wenna epa, nagadipa unath udema giynm hodai
     
    • Like
    • Haha
    Reactions: dbug and Gwynbleidd

    dagara waliga

    Well-known member
  • Aug 27, 2018
    877
    561
    93
    Colombo
    ela... thanks
    wahane yanna hitan inne..


    thanks machn..!
    ------ Post added on Dec 7, 2023 at 7:39 PM


    mama Jaffna gihilla naa.. meka first time
    ------ Post added on Dec 7, 2023 at 7:41 PM


    yapanaya watte tamai yanna hitan inne..
    mama hoya gatta list eka palleha tiyenawa..
    ubbe list ekath ewannawada..
    oya palleha images wala tiyena tan walin hodama tan tika recommend karannako..


    a1.jpg


    a2.jpg


    a3.jpg

    ------ Post added on Dec 7, 2023 at 7:46 PM


    ela..
    yanna hitan inne December anthima..
    ------ Post added on Dec 7, 2023 at 7:48 PM


    vistara kiyapan.. weather eka kohomada?
    ------ Post added on Dec 7, 2023 at 7:49 PM
    api giye ara suli kunatuwa kale. e patthatanan awulak une na. ehe hodatama wahala wathura pirila panithalawala. awwuvanan lokuvata tibbe na. hulaga tikak sarai.
     
    • Like
    Reactions: dbug

    Nu1Dnk

    Well-known member
  • Jan 23, 2010
    10,216
    2,433
    113
    43
    In our own place.....
    ela... thanks
    wahane yanna hitan inne..


    thanks machn..!
    ------ Post added on Dec 7, 2023 at 7:39 PM


    mama Jaffna gihilla naa.. meka first time
    ------ Post added on Dec 7, 2023 at 7:41 PM


    yapanaya watte tamai yanna hitan inne..
    mama hoya gatta list eka palleha tiyenawa..
    ubbe list ekath ewannawada..
    oya palleha images wala tiyena tan walin hodama tan tika recommend karannako..


    a1.jpg


    a2.jpg


    a3.jpg

    ------ Post added on Dec 7, 2023 at 7:46 PM


    ela..
    yanna hitan inne December anthima..
    ------ Post added on Dec 7, 2023 at 7:48 PM


    vistara kiyapan.. weather eka kohomada?
    ------ Post added on Dec 7, 2023 at 7:49 PM
    මම හැමන්හිල් , මන්ද්‍රිමනායි (ඇහුවෙත් අද ) ගිහින් නෑ බන්. රොලෙක්ස් එක තවම තියෙනවද :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: 2010 මුල කැම්පස් එකේ සෙට් එකත් එක්ක (එතකොට අවුට් වෙලා ජොබ් කරන කාලෙ) ජීප්දෙකකින් (4DR) ගියා දවස් තුනකට. එවෙලෙ කාපුවගෙන් වේල් 10ක් වගේ කෑවෙ රොලෙක්ස් එකෙන්.ඒකෙ විතරයි අපිට ඒකාලෙ මෙහෙ විදිහට කන්න පුලුවන් තැනක් තිබ්බෙ. පසුකාලීනව නම් ඔෆිස් එකෙන් යන ගමන්වල නැවතුනේ කෑවෙ එක එක තැන්වල. පුලුවන් නම් මියුසියම් එකට පලයන් ඇරල තිබ්බොත්.
     
    • Like
    Reactions: dbug