JEPPO කොරෝන වලින්ම මුන්ගේ 3% ඉවරවෙයි

elajani

Well-known member
  • Oct 18, 2020
    10,591
    6,357
    113
    239688788_10157894590836829_3654077193237164270_n.jpg
     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,947
    167,740
    113
    එකමත් එක රටක
    JEPP HITIYATH MARILA VAGE NE BAN
    හැමදාම ත්‍රෙඩ් දාගෙන කතා කරන්න තරම් සෙට් එකක් නම් නෙවෙයි ඉතින් කොහොමත්. 3%ක් වත් චන්දෙ නැති උට්ටල ටිකක් නේ.
    කොහොම හරි උද්ගෝෂණ නිසා කොවිඩ් මරණ වැඩි වෙලා නෑ කියලා ඇමති කියන්නේ.
     

    icepack

    Well-known member
  • Jun 5, 2008
    3,020
    1,916
    113
    ඔහොම නොකර මිනී පෙට්ටිය එකෙක් තනියම උස්සන් යන්න කියලද කියන්නේ?
    Itin AKD la anit welawata kata karana widiyata man hituwe taniyama ussanna puluwan ati kiyala.
    Pettiya ussana set eka kamak ne kiyamu. Anit set eka gewi gewi inne cheer karanna da?
     
    • Haha
    Reactions: Solo Rider

    Sathira529

    Well-known member
  • Apr 8, 2019
    3,890
    1
    9,139
    113
    Itin AKD la anit welawata kata karana widiyata man hituwe taniyama ussanna puluwan ati kiyala.
    Pettiya ussana set eka kamak ne kiyamu. Anit set eka gewi gewi inne cheer karanna da?
    තනියම මිනී පෙට්ටියක් උස්සනව කියල AKD කොහෙදි හරි කියල තියෙනවද?
     
    • Haha
    Reactions: skymicro

    skymicro

    Well-known member
  • May 22, 2014
    16,759
    14,261
    113
    37
    ඒක වැඩක් නෑනෙ
    තනියම මිනී පෙට්ටියක් උස්සනව කියල AKD කොහෙදි හරි කියල තියෙනවද?
    :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

    Mu Gonek newi gon badina kanuwak

    ඇවිල්ල ඇවිල්ල බුද්දිමතා ආයෙ ඇවිල්ලා :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
    ------ Post added on Aug 26, 2021 at 4:19 PM