Job එකෙන් අයින් IT Graduate කෙනෙක්ට ලක්ෂ 2-3 කින් Start කරන්න ප&

aarruna

Member
Nov 17, 2011
90
6
0
IT Graduate කෙනෙක්ට ලක්ෂ 2-3 කින් Start කරන්න පුළුවන් Business මොන&#35

අවුරුදු දෙකක් වගේ experience තියන IT Graduate කෙනෙක්ට ලක්ෂ 2-3 කින් Job (Software Enginner(PHP)) එකෙන් අයින් වෙලා Start කරන්න පුළුවන් Business මොනවද?

(රුපියල් 50,000 , 60,000 ට වගේ ජොබ් කරලා ගොඩ යන්න බෑ බන් )
 
Last edited:

aarruna

Member
Nov 17, 2011
90
6
0
start your own networking firm

Networking gena degree eke ugannapu knowldge eka witharai ban thiyenne. Hebei podi deyak networking karaganna beri kamak ne. Sathiyak dekak mahansi unoth networking awulak ne.

Mokak patan gaththath clients la hoyaganna beri prashnene thiyenne. Software, websites hadana eka awulak ne. Clients la hoyaganna beri ekayi thiyenne.
 

HSW

Well-known member
  • Nov 18, 2016
    3,475
    1
    519
    113
    Tuition Class

    Z
    Z
    booknow.jpg

     
    Last edited:

    Anjulayr

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    1,711
    240
    83
    kotte
    Uba mean kare Java, PHP wage courses karanna kiyalada? Or AL GIT wageda?

    ma ma hitanne eka hoda idea ekak Industry experiance ekak tiyenawnaam industry ekata hariyana widiye php course ekak kala nam mokada? AL GIT unath hodai. HAriyatama danne na BUmp :rolleyes:
     

    isuru_

    Well-known member
  • Apr 26, 2011
    1,622
    1,083
    113
    upwork.com freelancer.com wala parttime wada karapan. ethakota dawasak ei job eken ayin unath wada ei kiyala confidence ena. edata job ekata tata bye kiyapan. Good Luck
     

    HSW

    Well-known member
  • Nov 18, 2016
    3,475
    1
    519
    113
    Uba mean kare Java, PHP wage courses karanna kiyalada? Or AL GIT wageda?

    A/L class. දැන් තාක්ෂණික විෂයන් A/L වලට තියෙන හින්ද ඉස්සරහට IT කරන ළමයි ප්‍රමාණය තවත් වැඩි වෙයි. හරියට ළමයි set එකක් හදන් class කලොත් හොඳ ආදායම් මාර්ගයක්.
     

    u.saradiyel

    Well-known member
  • Jul 23, 2011
    5,038
    2,143
    113
    EARTH
    job eken ain wenna epa. 55 ewa 12 enawane auruddata. side incom ekakin goda dagamu. exp thiyena nisa rata yanna chance nadda?
     

    rukey184

    Well-known member
  • Aug 14, 2010
    4,420
    680
    113
    on earth
    wish u all the best . do not listen to others . listen to ur heart first . but remember if u r hoping to start business to loose the stress or have more freetime u r having wrong impression. And because You invested money do not think it will succeed @ once . You should be having heart made by steal to bare the all the pains and go forward. All the best :-).
     

    aarruna

    Member
    Nov 17, 2011
    90
    6
    0
    wish u all the best . do not listen to others . listen to ur heart first . but remember if u r hoping to start business to loose the stress or have more freetime u r having wrong impression. And because You invested money do not think it will succeed @ once . You should be having heart made by steal to bare the all the pains and go forward. All the best :-).

    but remember if u r hoping to start business to loose the stress or have more freetime u r having wrong impression

    :shocked::shocked::shocked::shocked: