JOMASHOP එකෙන් watch එකක් ගෙන්වන හැටි දන්න අය එන්න

SHEHAN_GIWANTHA

Well-known member
  • Dec 24, 2013
    11,978
    11,713
    113
    JOMASHOP

    මේ දවස් වල ලංකාවේ agents ලාගෙන් උනත් බොරු ගණන් දීලා වටින්නේ නැති ගණන් වලට watch ගන්න එක අපරාදයක්.
    මේ site එකේ watch වලට මාර විදියට discounts තියෙනවා.
    කවුරුහරි දන්න කෙනෙක් ඉන්නවනං මුල ඉඳලා අග වෙනකන්ම හරි පිළිවෙලට steps miss නොකර මේ site එකෙන් watch එකක් ගෙන්නන විදිය කියලා දෙන්න.