Jurassic Park බලන්න හොදම film hall එක මොකක්ද? කොළබ

cocacola

Well-known member
  • Jan 20, 2010
    1,594
    1,149
    113
    Android
    Jurassic Park dominance බලන්න හොදම film hall එක මොකක්ද කොළබ? (Video and Sound Quality)

    Savoy, Colombo City Center, Liberty Scope, any other?
    3D නැද්ද මේ පාර?


    MV5BOTBjMjA4NmYtN2RjMi00YWZlLTliYTktOTIwMmNkYjYxYmE1XkEyXkFqcGdeQXVyODE5NzE3OTE@._V1_FMjpg_UX1...jpg


    seats වලට කිසිම booking එකක් නෑ සමහර දවස්වලට. එහෙම උනොත් Seat 2ක් book කලත් Film එක පෙන්නනවද?
    මේ Thread එකේ දේශපාලන ඒවා දාල රෙන්න එපා :D

    Kindly reply with your opinion regarding the Movie theatre, not the movie. Thank you very much.
     
    Last edited:

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,589
    100,800
    113
    බලනව නන් ඉතින් සැවොයි තමා සවුන්ඩ් පික්චර් කොලිටි ඒත් ෆිල්ම් එක චොර නේද?
     
    • Like
    Reactions: ACHIK

    supunroxy

    Well-known member
  • Jan 4, 2014
    1,596
    3,391
    113
    Madamulana Walawwa
    බලනව නන් ඉතින් සැවොයි තමා සවුන්ඩ් පික්චර් කොලිටි ඒත් ෆිල්ම් එක චොර නේද?
    Nee bn CC eke Scope Cinema thama danata lankawe hodama eka.
    PS: oya magulanam balanda yanna epa chora.. Minions balanna palayan ita hodai
     

    Rahula Kasun

    Well-known member
  • Feb 1, 2013
    12,371
    13,690
    113
    හැමිනේශන්
    :lol: ටිකට් දාන් බුක් කරන් ගිහින් බලන්න තරම් සත පහක්වත් වටින්නෙ නැති ෆිල්ම් එකක් මචන් ඕක. මටනම් ගූ හැත්තෑවයි..
     
    • Like
    Reactions: tclanki and $onny

    cocacola

    Well-known member
  • Jan 20, 2010
    1,594
    1,149
    113
    Android
    FIlm eka baluwa..SCOPE eke... thank you reply walata. Kaling movie eka wage nam na. Die Hard FAN kenek hinda giye,
     

    kukkubaba98

    Well-known member
  • Feb 16, 2021
    2,881
    4,007
    113
    Liberty by scope hodai. Man baluwa premier eka. Jurassic Park ekath ekka back to back pennuwe. Screen eka pattama quality. CCC screen eke patches thiyenawa focus wela naha melo rahak ne