


ammo crispy add ekai kandos man ad ekak dakka kal. ammo maara atheethayak.
parana memories aapahu balanna puluwannam kochchara watinawada kiyala hithuna




Kudu mama
btw article eka great![]()
ප්රේමදාසයා තරම් මේ රටට වින කරපු එකෙක් තව ඉන්නවද මන්දා .........![]()
ai kudu mama kiyanne,hethuwa kiyanna puluwanda ?
internet eke share una eka daka kiyana deyakda

