Latest video ! Waren, balahana!

speedmalli

Well-known member
  • Nov 22, 2011
    21,610
    17,692
    113
    Auckland
    කවුද පොන්ස් SPC බේක් බීන්ස් ගන්නෙ. ගනින් Heinz. ඒ එක්කම Happy Cow Cheese දැන් විකිනෙන්නෙ නැහැ. පහුගිය දවස් වල expire වෙච්ච් ඒව re-date කරල මාර්කට් එකට දාපුව. ඔය අබ කාර්බයිට් දාල ඉදවපුව. කර්තකොලොම්බන් කවදාවත් ඔය විදිහට ඉදෙන්නෙ නැහැ. තැබිලි ටිකත් කුරුවල් වෙලා.

    මේක දැක්කහම නම් නොසැහෙන්න රිදෙයි

    මේ කබ්බට ඔව්ව තේරෙන්නෙ නෑ බන්. පැකට් එකෙ පස්සහ ගහල තියන එව්ව විශ්වාස කරල තමා බඩු ගන්නෙ. අනික 0% ෆැට් පොරක්ලු මූ. කොච්චර ගොන් වැඩක්ද. 1%වත් ෆැට් තියෙන්න ඕනෙ කෑම වල. අනික මුගෙ ඇගේ 0% ෆැට් පෙනුමක්වත් නෑ. තන දෙකකුත් තියනව. මසල් ෆුඩ්ස් නමට තමා. බිත්තර 8ක් උදේට කාල ෆැට් කන්නෙ නැ කියන්නෙ පට්ටම ගොන් කමක්


    atleast use google Iphons. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

    Saturated fats

    Unsaturated fats

    Trans Fats
     

    sachith19920726

    Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,673
    11,513
    113
    34
    Crynet Solutions

    මෙලෝ රහක් නැහැ වීඩියෝ එක පරියො.. සොන්නය නාකි වෙලා ආතල් බැහැල

    swtim24_zps30d8e5e6.gif


    9Y7qmQ3.png
     

    sachith19920726

    Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,673
    11,513
    113
    34
    Crynet Solutions
    thread එක හැම තැනම කෙළ ගහන්න එපා සහෝ

    මූ දැන් මෙලෝ රහක් නැහැ බන්.. එක කුනුහබ්බයක් වත් නැහැ.. කොයිවෙලේ බැලුවත් ෆුඩ් සිටියට ගිහින් කුකුල් කෑම ගෙනත් වීඩියෝ එකක් හදනවා..
    swtim68_zps64f44474.gif


    9Y7qmQ3.png
     

    moonrock

    Member
    Sep 1, 2013
    3,024
    202
    0


    මූ දැන් මෙලෝ රහක් නැහැ බන්.. එක කුනුහබ්බයක් වත් නැහැ.. කොයිවෙලේ බැලුවත් ෆුඩ් සිටියට ගිහින් කුකුල් කෑම ගෙනත් වීඩියෝ එකක් හදනවා..
    swtim68_zps64f44474.gif


    9Y7qmQ3.png

    කුකුලෙක් මෑන්ස්ට පුකේ ඇරලා ඒකයි. හික්ස්
    Nigga Chicken

    uFdjD.jpg
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    ‍තෝ බිත්තරම ගිලපන් වේසි යකෝ බිත්තර වල තියෙන ප්‍රෝටීන් #8 වලට තියෙන්නේ Highest Protein Rich Food බලද්දි.

    "Thick yellow ones called කෝලිකුට්‍ටු" :lol: කෝ සුත්තෝ ඇක්සන්ට් එක එතකොට.?

    "Fucking watermelon" අනේ සොන්නයෝ ඔව්ව තියෙන්නේ කන්න මිසක් ‍තෝ වගේ සොන්නයින්ට හිලක් විදන් සුකන්න නෙමෙයි.

    යන්තම් සොන්නයා තැඹිලි වලට කියන නම හොයාගෙන.. ලොල්..

    අනේ ෆකෝ ‍තෝ කන එග් වයිට් 10. එතකොට උඹ කියන්නේ උඹ කහ මද 9 ක් විසික් කරනවා.? ‍තෝ වගේ ඉඳුල් බත් එකත් ෆ්‍රිජ් එකේ දාලා රෑට රත් කරලා කන පෙරේතයෙ මේන් කියලා විසික් කරයි. කන්නාඩියක් ගාවට ගිහින් බලපන් තොගේ හැටි හකු බැහැලා.. අපි කන පොල්සම්බෝලෙයි, කරෝල හොද්දෙයි, දුම් දාන බතෙයි ‍තෝ ඔය කන සුත්තවල් වල අහලකින් වත් තියන්න බැරි තරමට රසයි.
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    කවුද පොන්ස් SPC බේක් බීන්ස් ගන්නෙ. ගනින් Heinz. ඒ එක්කම Happy Cow Cheese දැන් විකිනෙන්නෙ නැහැ. පහුගිය දවස් වල expire වෙච්ච් ඒව re-date කරල මාර්කට් එකට දාපුව. ඔය අබ කාර්බයිට් දාල ඉදවපුව. කර්තකොලොම්බන් කවදාවත් ඔය විදිහට ඉදෙන්නෙ නැහැ. තැබිලි ටිකත් කුරුවල් වෙලා.

    මේක දැක්කහම නම් නොසැහෙන්න රිදෙයි

    :rofl::rofl: WEdanawata duwagena gihin lide panalada manda.