උන් ඉන්න ඕනේ තමයි බන්. දැනටත් උන්ට ඔය කියන තරම් අවුලක් නෑ.un inna one...
උන්ව pressure කරල වැඩක් නෑ පාඩුවේ ඉන්න දෙන්න ඕන.උන් ඉන්න ඕනේ තමයි බන්. දැනටත් උන්ට ඔය කියන තරම් අවුලක් නෑ.
දැන් මේ තියෙන්නේ බලෙන් පටවන propaganda එකක්.
බුලි කරලා කොං කරලා පුකේ ඇරලා එලවලා දානවා හුත්තිගෙ පුතාලවඋන්ව pressure කරල වැඩක් නෑ පාඩුවේ ඉන්න දෙන්න ඕන.
Bully කරලා කොං කරලා වැඩක් නැහැ සාමාන්ය මිනිස්සු වගේ උන්ටත් සලකන්න ඕන එච්චරයි.
උඹත් ආයේ ලංකාවේ LGBTQ වලින් එකෙක් වෙලා ඉපදේවා කියල මං එක හිතින් ප්රාර්ථනා කරනවබුලි කරලා කොං කරලා පුකේ ඇරලා එලවලා දානවා හුත්තිගෙ පුතාලව
මේක IMF මගුලක් නෙවෙයි. රනිල්ගෙ පොන්න හීනයක් කියලා තේරුම් ගන්න තරම් ලංකාවෙ උන් පරිනත වෙලා නෑ
un inna one...
එහෙමනම් කුඩු බොන්නත් එවුන් ඉන්නවා කියලා ඒවත් නීතිගත කරමුද ? සත්තු එක්ක ළමයි එක්ක සෙක්ස් කරන එකත් සම්මත කරමු නේද ? මොකද අකමැති එවුන් වගේම කැමති එවුන් ඉන්න ඕනනේ ..දැන් මේ සාදුලා කට්ටිය විරුද්ධ පණත ගේනවටද නැත්නම් සම ලිංගිකත්වයටද? මොකද සමාජ පරිහානියට හේතුවන දේවල් චක්කවත්ති සීහනාද සූත්රයෙන් උපුටා දක්වනකොට, දැන් පරාභව සූත්රයේ තියෙන්නේ මහළු පුරුෂයෙක් නාඹර යුවතියක් විවාහ කරගත්තාම පිරිහෙනවා කියලා, එතකොට මහළු වෙලා තරුණ යුවතියක් විවාහ කර ගැනීමත් තහනම් කරන්න ඕනද? මොකද ආගමක හෝ සංස්කෘතියක හර පද්ධතීන් විතරද රටක තියෙන්න ඕන?
සරලව කිව්වොත් ගමක බාර් එකක් දාන්න ගියාම ඒකට පිකට් කරනවා. ඒත් ඒකෙන් බොන්න මිනිස්සු ඉන්නවා ඒ මිනිස්සු එහෙනම් හදා ගන්න වැඩපිළිවෙලක් නෑ.
තමන් මස් මාළු කෑවේ නෑ කියලා කන එකාගේ මාළු කන්න යන්න ඕන නෑනේ.
පන්සල්වල ඕවා කරන්න කියලා කියනවාද ? බුද්ධ දේශනාවේ කොතනද තියෙන්නේ ?Mulinma Panselen Patan gamu
සමරිසි පනත ගැන කියන්නේ.un inna one...
ඇයි බවුද්ද කොඩිය කියලා දන්නේ නැද්ද?dakune uda thiyenne LGBT aluth kodiyada
ඇයි දැන් මොකක්ද උන්ට වෙලා තියෙන්නේ?උන්ව pressure කරල වැඩක් නෑ පාඩුවේ ඉන්න දෙන්න ඕන.
Bully කරලා කොං කරලා වැඩක් නැහැ සාමාන්ය මිනිස්සු වගේ උන්ටත් සලකන්න ඕන එච්චරයි.
මොනාද පන්සලෙන් පටන් ගන්නේ?Mulinma Panselen Patan gamu
ඇස් පේනවද පනත ගැන කියලා තියෙන්නේ.දැන් මේ සාදුලා කට්ටිය විරුද්ධ පණත ගේනවටද නැත්නම් සම ලිංගිකත්වයටද? මොකද සමාජ පරිහානියට හේතුවන දේවල් චක්කවත්ති සීහනාද සූත්රයෙන් උපුටා දක්වනකොට, දැන් පරාභව සූත්රයේ තියෙන්නේ මහළු පුරුෂයෙක් නාඹර යුවතියක් විවාහ කරගත්තාම පිරිහෙනවා කියලා, එතකොට මහළු වෙලා තරුණ යුවතියක් විවාහ කර ගැනීමත් තහනම් කරන්න ඕනද? මොකද ආගමක හෝ සංස්කෘතියක හර පද්ධතීන් විතරද රටක තියෙන්න ඕන?
සරලව කිව්වොත් ගමක බාර් එකක් දාන්න ගියාම ඒකට පිකට් කරනවා. ඒත් ඒකෙන් බොන්න මිනිස්සු ඉන්නවා ඒ මිනිස්සු එහෙනම් හදා ගන්න වැඩපිළිවෙලක් නෑ.
තමන් මස් මාළු කෑවේ නෑ කියලා කන එකාගේ මාළු කන්න යන්න ඕන නෑනේ.
උබ trans ද?උඹත් ආයේ ලංකාවේ LGBTQ වලින් එකෙක් වෙලා ඉපදේවා කියල මං එක හිතින් ප්රාර්ථනා කරනව
මොනාද පන්සලේ සෙල්ලම්?පන්සලේ සෙල්ලං නීතිගත වෙනවට බයයි වගේ![]()
ඔව්.මොකක්ද ඒකෙයි මේකෙයි සම්බන්දේ..ටිකක් වයසක පිරිමියෙක් පොඩි පිරිමි ළමයෙක් එක්ක ලිංගිකව හැසිරෙන එක සමලිංගික ඇසුරක් නේද ?
මොනාද පන්සලේ සෙල්ලම්?

දැන් මන් මොකටද සිද්දීන් එකක් දෙකක් වෙනුවෙන් පන්සල් ඔක්කොම එහෙම කියලා හිතන්න ඕන? මේවා සේව් කරන් අතේ ගහනවද? කොල්ලෝ ගහන ඒවනම් මම බලන්නේ නෑ කොහොමත් ඒ කාලේ ඉදන්...![]()
අඩෝ සොරි බන්. උබ වැල බලන්නේ නෑ කියල තීරණයක් ගත්ත කිව්වා නේද ?? අමතක උනා.![]()

ඕක කොහමද පන්සලට සම්බන්ධ වෙන්නේ ? උඹලා පුක ඉරාගෙන දගනවා නේද පන්සලක් හදද්දී ලොකුවට දානයක් දෙද්දී බුදුන් ඔහම කිව්වද මෙහෙම කිව්වද කියලා ... දැන් ඉස්කෝලවල ළමා අපචාර සිද්ධිකරන ගුරුවරු ඉන්නවා , එහෙම කියලා සමස්ථ අධ්යාපන ක්රමයම ලමා අපචාර අනුමත කරනවාද ?![]()
අඩෝ සොරි බන්. උබ වැල බලන්නේ නෑ කියල තීරණයක් ගත්ත කිව්වා නේද ?? අමතක උනා.![]()
උගේ අම්මා කාදිනලයගේ ගෙවල් පැත්තේ ගිහින් වගේ...ඕක කොහමද පන්සලට සම්බන්ධ වෙන්නේ ? උඹලා පුක ඉරාගෙන දගනවා නේද පන්සලක් හදද්දී ලොකුවට දානයක් දෙද්දී බුදුන් ඔහම කිව්වද මෙහෙම කිව්වද කියලා ...