8.5 mil total for the family. 5 laks max hospital charges. 16k per month. 1.5 years running. Thama claim ekak damme na. Union Life..Man softlogic life family insurance policy per year 4 million in total for de family members (myself,wife n 2 kids) dan inawa more than 2yrs monthly 16,000 policy ekata pay karanawa thama 1 claim kare nae,man mae inne nerve filling karanna munwa test karanna kochara ikmanata mun hospital bill cover karanawada kiyala
Ube policy ekath ekka baladdi union eke eka hodai wage tikak
හරිනං ඉන්ශුවරන්ස් එක දාන්න කලින් agreement එක කියවන්න දෙන්න එපායැ.
