Life insurance බොරුවක් කියන නුඹ මේක හොඳට අහගන්න

earthling

Well-known member
  • Jun 15, 2006
    5,873
    5,132
    113
    Man softlogic life family insurance policy per year 4 million in total for de family members (myself,wife n 2 kids) dan inawa more than 2yrs monthly 16,000 policy ekata pay karanawa thama 1 claim kare nae,man mae inne nerve filling karanna munwa test karanna kochara ikmanata mun hospital bill cover karanawada kiyala
    8.5 mil total for the family. 5 laks max hospital charges. 16k per month. 1.5 years running. Thama claim ekak damme na. Union Life..

    Ube policy ekath ekka baladdi union eke eka hodai wage tikak
     

    helplesser

    Well-known member
  • Nov 20, 2017
    18,233
    27,943
    113
    36
    Mirihana
    alis.alberta.ca
    meh uba wada kerana insurace eka mokada
    565218.jpg
     

    snm1990

    Well-known member
  • Jun 4, 2015
    11,598
    8,848
    113
    8.5 mil total for the family. 5 laks max hospital charges. 16k per month. 1.5 years running. Thama claim ekak damme na. Union Life..

    Ube policy ekath ekka baladdi union eke eka hodai wage tikak
    nerve filling karanna

    Mewata gewanne ne neda? dental.. mage SLIC eke thiyenne accident ekakadi wena dental damages arunama normal dental works walata cover karanna be kiyala
     

    patzz

    Well-known member
  • Mar 2, 2008
    1,145
    605
    113
    Me kiyana okkoma aththa wena rataka nam. Lankawe insurance company hariyata regulate karanne na government eken.

    Anthimata gewapu salli th na. Hambena dekuth na.
     
    • Like
    Reactions: sakuntha1996

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,596
    100,819
    113
    ඉන්වෙස්ට්මන්ට් ප්ලෑන් එකක් විදියට වගේ දානව ඇරෙන්න බෙනිෆිට් නන් සුවර් නෑ ඉතින්. මොකක් ඇහුවත් ඒකට නෑනෙ
     
    • Like
    Reactions: sakuntha1996

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    Insurance ඔප්පුවක් අරගත්තට පස්සේ හොඳට කියවලා බලපං. Advisor කියපු දේවල් ඔප්පුවේ හරියට තියෙනවද කියලා.ඒ ඔප්පුව කියවන්න , කියවලා තේරුම් ගන්න, උඹට මාසෙකට ආසන්න කාලයක් තියෙනවා. උඹට අකුරු බැරිනම්, මොළේ පාවිච්චි කරන්න දන්නේ නැත්නම්.. අකුරු දන්න, මොළේ ටිකක් හරි තියෙන එකෙක් අල්ලගෙන තේරුම් කර ගනින්..
    ඊට පස්සේ හරියට වාරිකය ගෙවාගෙන පලයන්....

    මේ අනිත් එක, සල්ලි ගෙවල terms and conditions වලට agreed කියල අත්සන් කරනකං terms and conditions මොනවද කියල කියවන්න බෑ :lol: හරිනං ඉන්ශුවරන්ස් එක දාන්න කලින් agreement එක කියවන්න දෙන්න එපායැ.

    ඒ අතින් Motor insurance හොඳයි Policy එක ඩවුන්ලෝඩ් කරල කියෙව්වහැකි වෙබ්සයිට් එකෙන්
     
    • Like
    Reactions: sakuntha1996

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    owa claim ganna dagalanawata wada lesiy hamba karala assets walata invest karala tiyana eka
    e wagema loan liabilities adu karala tiyana eka
    hadissiye maloth ewa wikunala ganna puluwan :)
     
    • Like
    Reactions: sakuntha1996

    viper123

    Active member
  • Dec 3, 2007
    719
    60
    28
    Yako merunama insurance denawa thamai. Eth eka hadisi anathurak wenna oni. Hert Attack, Accident wage ....
    Anika pora bonawanm smoke karanwanam oya denawa kiyana ganen godak kapanwa. Anika Critical Illness kiyana ekath maha boruwak un kiyana conditions thiyenne oni. Ex: Engiogram ekak wage hithapan. nala 2-3 more than 70% wage block wenna oni. (Meka example ekak witharai) Oya wage sehenna kondesi thiyanwa. Ewa kiyanne ne oya ena ekekwath. Man sehenna oka stuy karapu nisa kiyanne.

    Anika un kiyan gana hedenne, api maseta dena gana saha company profit kiyana dekenmai. Eth company eka loss nam umbata denawa kiyana ganen company share eka adu wenawa.

    Attama kathawa adu adayam saha risky job karana ewunta podi sahanayak habenawa tharuna kalenama Insurer merunoth. Ehema nethnam oke athi kisi labbak ne. maseta 15-20 k FD dala cumulative karala balannako 5 years. ehema nethnam cumulative cal ekakin hadala balankko eta wada godak wasiyi