machan man mage cousin ta love ban .man kochchara try kalath mata wena kello gena ahema hithenneth na ban.but cousin la marry karana 1ka awlakada ban????
naha machan eke waraddak naha<<>>>>....
machan man mage cousin ta love ban .man kochchara try kalath mata wena kello gena ahema hithenneth na ban.but cousin la marry karana 1ka awlakada ban????
පලයන්....
හැබැයි අහින්සක කෙල්ලො එක්ක නෙමෙයි...
(අහිංසක කෙල්ලො නැ තමයි.. ඒක වෙනම කතාවක්)
ඒත් මචන් අසරණ කෙල්ලොන්ව එහෙම එක්කන් යන්න එපා..
හැබැයි මෝල තියෙන බඩු ඔන තැනක එක්කන් ගිහින් ඔන දෙයක් කරපන්....



machan man mage cousin ta love ban .man kochchara try kalath mata wena kello gena ahema hithenneth na ban.but cousin la marry karana 1ka awlakada ban????
naha machan eke waraddak naha<<>>>>....
bandina eke waradak nah..eth passata ena pala wipaka walin duk windinna wenawa... manda buddika lami , anda lamai, wage abaditha lami hamab wena eka godaaaaaak sulaba deyak..oya wiwaha waladi..
cousin ta lov karana epa ban.. 1ce i also did..u knw its not tht gud.
bandata passe thama warada pennen




machan there are warious kind of dicks no???samahara ewaye skin eka passata gihilla full opened,samahara ewaye skin eka half witharayi gihin thiyanne,why is that???any one know the reason???i mean i have seen it from XXX films!!
eka ehema skin eka passatama yanna oneda?kohomada ehema 2kinds thiyanne???
im serious ok!! not a joke!!

ehema ekak nee
owa gena hitanna epaa machan, gehuwama badu yanawanam ehchcarai
oka kelinda edaida owa gena hitanna epaa
![]()





ඒ ප්රශ්නෙ නං මටත් තියනවා..mata kello ekka katha karanna wili lajjaine. mokada ban karanne???
![]()


ඔව් බන්
එක දවසක් ස්වර්ණවාහිනියෙ ලයිව් ඇට් එයිට් එකේ පෙන්නුවා යකෙක් වගේ ළමයෙක්..
දැක්කම බය හිතෙනවා...
ඒකෙ කිව්වෙ ලේ ඥාති විවාහ නිසා එහෙම වෙනවලු..![]()
adoooz does it really need to be broken or not???not broken is that a fact to prove still Virginie?? do we need to break it???![]()


ඔය ගමන්ම ඌට කියලා දෙන්න මචං..ඒක කඩන විදිය..just chek ur dick...there is a smal thread like thing which is conected with ur forskin..so when the thread is broken dick top is fully opend..and this alowas u to show ur a biger dic...




ow ban... mama ahala thiyana godak unge ewa ohoma thama.. paw ithin.. .. ai boruwata passe duk windinne kiyala wena kellk hoyagen banda nam iwarai ne..




බුදුහාමුදුරුවෝ කිව්වා වගේ සැම විටකම මැද මාවතේ ගමන්කරන්න. Love එකක් පටන් ගත්තොත් එකේ අන්තයටම යන්න එපා. ඔය අන්තයටම යන අයට තමයි break up වුනාම පිස්සු හැදෙන්නේ, අප්සෙට් ගහන්නේ. එක නිසා ඒවගේ දෙයක් පටන්ගත්තාම එච්චර serious ගන්න එපා, මොකද අපි කියමු නිකමට හරි ඒ කෙල්ල accident එකක් වෙලා මැරුනා? එතකොට මොන කරන්නද ? වෙන එකක් තියා අපේ ජීවිතයවත් කොයි වේලාවේද දන්නේ නැහැ. එම නිසා ඕව වැඩිය ගණන ගන්න හොඳ නැහැ .
සියලු සංස්කාර ධර්මයන් අනිත්යයි.
ජීවිතන් අනියතං මරණං නියතං




bandina eke waradak nah..eth passata ena pala wipaka walin duk windinna wenawa... manda buddika lami , anda lamai, wage abaditha lami hamab wena eka godaaaaaak sulaba deyak..oya wiwaha waladi..
cousin ta lov karana epa ban.. 1ce i also did..u knw its not tht gud.
bandata passe thama warada pennen












බුදුහාමුදුරුවෝ කිව්වා වගේ සැම විටකම මැද මාවතේ ගමන්කරන්න. Love එකක් පටන් ගත්තොත් එකේ අන්තයටම යන්න එපා. ඔය අන්තයටම යන අයට තමයි break up වුනාම පිස්සු හැදෙන්නේ, අප්සෙට් ගහන්නේ. එක නිසා ඒවගේ දෙයක් පටන්ගත්තාම එච්චර serious ගන්න එපා, මොකද අපි කියමු නිකමට හරි ඒ කෙල්ල accident එකක් වෙලා මැරුනා? එතකොට මොන කරන්නද ? වෙන එකක් තියා අපේ ජීවිතයවත් කොයි වේලාවේද දන්නේ නැහැ. එම නිසා ඕව වැඩිය ගණන ගන්න හොඳ නැහැ .
සියලු සංස්කාර ධර්මයන් අනිත්යයි.
ජීවිතන් අනියතං මරණං නියතං
mata kello passe gihin athi wela ban
badu gahalath epa wela
mokada ban e ?


