Love and Sexuality - උත්තරයක් නැති ප්‍රශ්නයක් ඔබට තිබේද !!!!

1118lakmalkumara

Well-known member
  • May 21, 2009
    30,489
    3,170
    113
    斯里蘭卡


    පලයන්....
    හැබැයි අහින්සක කෙල්ලො එක්ක නෙමෙයි...
    (අහිංසක කෙල්ලො නැ තමයි.. ඒක වෙනම කතාවක්)
    ඒත් මචන් අසරණ කෙල්ලොන්ව එහෙම එක්කන් යන්න එපා..
    හැබැයි මෝල තියෙන බඩු ඔන තැනක එක්කන් ගිහින් ඔන දෙයක් කරපන්....


    Hodai Sir :rofl::P:lol:
     

    Lokka Ayya

    Well-known member
  • Dec 12, 2009
    9,568
    6,067
    113
    :(:(:(:( machan man mage cousin ta love ban .man kochchara try kalath mata wena kello gena ahema hithenneth na ban.but cousin la marry karana 1ka awlakada ban????

    bandina eke waradak nah..eth passata ena pala wipaka walin duk windinna wenawa... manda buddika lami , anda lamai, wage abaditha lami hamab wena eka godaaaaaak sulaba deyak..oya wiwaha waladi..

    cousin ta lov karana epa ban.. 1ce i also did..u knw its not tht gud.
    naha machan eke waraddak naha<<>>>>....

    bandata passe thama warada pennen
     

    ela_eluwa120

    Member
    Apr 23, 2009
    17,654
    691
    0
    Beaver Land
    bandina eke waradak nah..eth passata ena pala wipaka walin duk windinna wenawa... manda buddika lami , anda lamai, wage abaditha lami hamab wena eka godaaaaaak sulaba deyak..oya wiwaha waladi..

    cousin ta lov karana epa ban.. 1ce i also did..u knw its not tht gud.


    bandata passe thama warada pennen

    ඔව් බන්
    එක දවසක් ස්වර්ණවාහිනියෙ ලයිව් ඇට් එයිට් එකේ පෙන්නුවා යකෙක් වගේ ළමයෙක්..:shocked:
    දැක්කම බය හිතෙනවා...:shocked::shocked:
    ඒකෙ කිව්වෙ ලේ ඥාති විවාහ නිසා එහෙම වෙනවලු..:shocked:
     

    ela_eluwa120

    Member
    Apr 23, 2009
    17,654
    691
    0
    Beaver Land
    machan there are warious kind of dicks no???samahara ewaye skin eka passata gihilla full opened,samahara ewaye skin eka half witharayi gihin thiyanne,why is that???any one know the reason???i mean i have seen it from XXX films!!:(
    :sorry::sorry::sorry:

    eka ehema skin eka passatama yanna oneda?kohomada ehema 2kinds thiyanne??? :(

    im serious ok!! not a joke!!

    අවුරුදු 15ට පස්සෙ එහෙම පස්සට යන්නෙ නැතිනං ඒකට කියන්නෙ phimosis කියලා..ඒක රෝග තත්ත්වයක්ද නැද්ද මම දන්නෙ නෑ....නමුත් එහෙම තියනකොට පිරිසිදුකමට බලපානවා..:shocked:
     
    • Like
    Reactions: Kasem

    Lokka Ayya

    Well-known member
  • Dec 12, 2009
    9,568
    6,067
    113
    ඔව් බන්
    එක දවසක් ස්වර්ණවාහිනියෙ ලයිව් ඇට් එයිට් එකේ පෙන්නුවා යකෙක් වගේ ළමයෙක්..:shocked:
    දැක්කම බය හිතෙනවා...:shocked::shocked:
    ඒකෙ කිව්වෙ ලේ ඥාති විවාහ නිසා එහෙම වෙනවලු..:shocked:

    ow ban... mama ahala thiyana godak unge ewa ohoma thama.. paw ithin.. .. ai boruwata passe duk windinne kiyala wena kellk hoyagen banda nam iwarai ne..
     

    ela_eluwa120

    Member
    Apr 23, 2009
    17,654
    691
    0
    Beaver Land
    adoooz does it really need to be broken or not???not broken is that a fact to prove still Virginie?? do we need to break it???:shocked::shocked::shocked:

    phimosis streaching exercises කියලා නෙට් එකේ සර්ච් කරලා බලපන්...
    නැත්නං ලා ඉලාහා ඉල්ලලල්ලා කියලා අර සිංදුවෙ ඉරාජ් වගේ ඉස්ලාම් වලට කන්වර්ට් වෙන්න..එතකොට ඔය ප්‍රශ්නෙ ඉවරයි..:P:P
     

    ela_eluwa120

    Member
    Apr 23, 2009
    17,654
    691
    0
    Beaver Land
    බුදුහාමුදුරුවෝ කිව්වා වගේ සැම විටකම මැද මාවතේ ගමන්කරන්න. Love එකක් පටන් ගත්තොත් එකේ අන්තයටම යන්න එපා. ඔය අන්තයටම යන අයට තමයි break up වුනාම පිස්සු හැදෙන්නේ, අප්සෙට් ගහන්නේ. එක නිසා ඒවගේ දෙයක් පටන්ගත්තාම එච්චර serious ගන්න එපා, මොකද අපි කියමු නිකමට හරි ඒ කෙල්ල accident එකක් වෙලා මැරුනා? එතකොට මොන කරන්නද ? වෙන එකක් තියා අපේ ජීවිතයවත් කොයි වේලාවේද දන්නේ නැහැ. එම නිසා ඕව වැඩිය ගණන ගන්න හොඳ නැහැ .
    සියලු සංස්කාර ධර්මයන් අනිත්‍යයි.
    ජීවිතන් අනියතං මරණං නියතං
    :yes::yes::yes::yes:
     

    rukey184

    Well-known member
  • Aug 14, 2010
    4,420
    680
    113
    on earth
    bandina eke waradak nah..eth passata ena pala wipaka walin duk windinna wenawa... manda buddika lami , anda lamai, wage abaditha lami hamab wena eka godaaaaaak sulaba deyak..oya wiwaha waladi..

    cousin ta lov karana epa ban.. 1ce i also did..u knw its not tht gud.


    bandata passe thama warada pennen

    ow ban math 1ka dannawa .ath ithin bun oya debidi lamai arunmun hambu wenne ahema bedapu ayata witharakma nemene ban.anika bun man danna widihata ammage petthe cousins lawa bendata awlak na ne ban? man danna awun innawa ahema bedapu un ban apitath wada hodata innawa. mata akiwa amathaka karanda hithenne neththe aki harima hodai ban.anik wesa kello wage na ban.man hithanne na ban aye a wage kellek mata hambu wei kiyala :no::no::no::no::no::no::baffled::baffled::baffled::baffled::baffled::baffled:
     

    Snow Boy

    Well-known member
  • Aug 28, 2006
    2,616
    93
    48
    ජිනා Madam's brothel
    බුදුහාමුදුරුවෝ කිව්වා වගේ සැම විටකම මැද මාවතේ ගමන්කරන්න. Love එකක් පටන් ගත්තොත් එකේ අන්තයටම යන්න එපා. ඔය අන්තයටම යන අයට තමයි break up වුනාම පිස්සු හැදෙන්නේ, අප්සෙට් ගහන්නේ. එක නිසා ඒවගේ දෙයක් පටන්ගත්තාම එච්චර serious ගන්න එපා, මොකද අපි කියමු නිකමට හරි ඒ කෙල්ල accident එකක් වෙලා මැරුනා? එතකොට මොන කරන්නද ? වෙන එකක් තියා අපේ ජීවිතයවත් කොයි වේලාවේද දන්නේ නැහැ. එම නිසා ඕව වැඩිය ගණන ගන්න හොඳ නැහැ .
    සියලු සංස්කාර ධර්මයන් අනිත්‍යයි.
    ජීවිතන් අනියතං මරණං නියතං

    සියළු බැඳීම් වලින් දුක ඇතිවේ........... do sex ... do love .... enjoy love .... but don't stick .........
     

    creativebug

    Member
    Jan 19, 2011
    31
    0
    0
    machan man kellekta kamathie eth lokuma prashne a kella thama podie...a kivve inne 6 vasare ..mata dan vayasa 21 i ...vade kiyanne a kellata man mage feeling eka kivvata eyata thereida danne naa..anith eka mata mage hithata avankava ekita eka kiyanna baa....man monada ban karanne? meka samaja sanskruthika prashnayak hatiyata hithala mata answer ekak deepan....
     

    creativebug

    Member
    Jan 19, 2011
    31
    0
    0
    machan man kellekta kamathie eth lokuma prashne a kella thama podie...a kivve inne 6 vasare ..mata dan vayasa 21 i ...vade kiyanne a kellata man mage feeling eka kivvata eyata thereida danne naa..anith eka mata mage hithata avankava ekita eka kiyanna baa....man monada ban karanne? meka samaja sanskruthika prashnayak hatiyata hithala mata answer ekak deepan..