eka hodai single cable eken okkoma prashna hari.. charge n docking okkoma eka cable ekenමේක තමා මමත් හිතේ තියන් හිටියේ...සිංගර් ඒකෙන් ගන්න හදන්නේ..
man ganna bauwe instalment apply karala.
https://www.singersl.com/dell-ultrasharp-27-4k-usb-c-monitor-u2720q

pissu eken pixel penta patan gannawa... retina ekak use kalata passe... aduma 4k monitor ekak one itin ..converter ekak gahala, hdmi 24 inch normal dell ekak set wenne nadda