Mage Pc Eka Hack karalada??

Dec 28, 2009
169
2
0
mama ada udey rapidshare ekata log wenna yaddi menna mewage ekak aawa ney
thawa facebook ekata log weddith mewagema una
mage pc ekata keylogger ekak awiilada
mage pc eke virus guard ekakuth naha :(
please help me
dan mama mokada karanne


291gqpe.jpg


4r2snm.jpg
 

Djram

Member
Mar 23, 2007
24,304
1,652
0
37
PaNaDuRa : The City of HeAvEn
Oka yawaganna ona nam Bit diffender dapan

BitDefender 2010 (All Versions) + Year 2047 Working Patch

ajxsib.png


Direct download links for BitDefender Internet Security 2010:

Direct download links for BitDefender Antivirus 2010:

Patch

2eb5ytx.png


You should download and install the Microsoft .net framework before installing bit difender

For XP
 
Dec 28, 2009
169
2
0
Dekama hodai mama nan use karanne eset nod32 antivirus 4. Oyath eka danna.


Oka yawaganna ona nam Bit diffender dapan

BitDefender 2010 (All Versions) + Year 2047 Working Patch

ajxsib.png


Direct download links for BitDefender Internet Security 2010:


Direct download links for BitDefender Antivirus 2010:


Patch

2eb5ytx.png


You should download and install the Microsoft .net framework before installing bit difender

For XP

oya deken mokakda macho hodama 1ka
dan mage account info credit card info okkoma hackerta gihilla athida ??
ayyo mata wehchca deyak
tak gaala pc eka format karanna oone
eeta passe oya deken ekak daaganna oone
oya dennatama budu saranai pin sidda wenna oone mata karapu udauwata
mama yanawa pc eka format karanna
thanks
 

Hayao

Well-known member
  • Sep 11, 2009
    37,530
    4,726
    113
    ♪ p1ɹoʍ uʍo ʎɯ uı ♥♫
    oya deken mokakda macho hodama 1ka
    dan mage account info credit card info okkoma hackerta gihilla athida ??
    ayyo mata wehchca deyak
    tak gaala pc eka format karanna oone
    eeta passe oya deken ekak daaganna oone
    oya dennatama budu saranai pin sidda wenna oone mata karapu udauwata
    mama yanawa pc eka format karanna
    thanks

    Okay bro format karala ennako. Dekama hodai eth eset nod32 eka tamai godak hoda. Oya eka danna.

    Good luck bro!! :)
     

    Djram

    Member
    Mar 23, 2007
    24,304
    1,652
    0
    37
    PaNaDuRa : The City of HeAvEn
    Okay bro format karala ennako. Dekama hodai eth eset nod32 eka tamai godak hoda. Oya eka danna.

    Good luck bro!! :)

    macho Es et ekata wada bit eke virus database eka powerful..
    habai PC eka slow wenawa...
    math E set eka thama use karanne..
    eka patta// slow wenneth na virus aththeth na :)
    man uta Bit danna kiwuwe format nokara virus eka yawaganna :dull:
     

    Hayao

    Well-known member
  • Sep 11, 2009
    37,530
    4,726
    113
    ♪ p1ɹoʍ uʍo ʎɯ uı ♥♫
    macho Es et ekata wada bit eke virus database eka powerful..
    habai PC eka slow wenawa...
    math E set eka thama use karanne..
    eka patta// slow wenneth na virus aththeth na :)
    man uta Bit danna kiwuwe format nokara virus eka yawaganna :dull:

    Ow ekath aththa. :yes: Mama bit eka use karala nan ne. Habai eset godak simple and fast. Crack karannath one nane.

    Anith ewa crack karanakota epa wenawa!!

    Anyway bit eken virus karanna puluwannan elane. Eth dan mekata wela tiyena hatiyata format karannama wenawa neda.
     

    Djram

    Member
    Mar 23, 2007
    24,304
    1,652
    0
    37
    PaNaDuRa : The City of HeAvEn
    Ow ekath aththa. :yes: Mama bit eka use karala nan ne. Habai eset godak simple and fast. Crack karannath one nane.

    Anith ewa crack karanakota epa wenawa!!

    Anyway bit eken virus karanna puluwannan elane. Eth dan mekata wela tiyena hatiyata format karannama wenawa neda.

    kiyanna ba ban..matath eka parak ohoma wela bit eka dammama hari giya...
    uba dannawada mata anthimata virus eken popup message ekak awa

    " You fucked me asshole " kiyala :lol::lol::lol:

    man nam E set ekata keys danne na ban..fix ekak thiyenawa man gawa..lifetime wada :)
     

    Hayao

    Well-known member
  • Sep 11, 2009
    37,530
    4,726
    113
    ♪ p1ɹoʍ uʍo ʎɯ uı ♥♫
    kiyanna ba ban..matath eka parak ohoma wela bit eka dammama hari giya...
    uba dannawada mata anthimata virus eken popup message ekak awa

    " You fucked me asshole " kiyala :lol::lol::lol:

    man nam E set ekata keys danne na ban..fix ekak thiyenawa man gawa..lifetime wada :)

    :rofl::rofl::rofl: He he.... e kohenda eka awe.

    Oya eset lifetime active karalada tiyenne. :shocked: E kohomada eka kare.