Mahindra XUV 3XO review Sri Lanka
sinhawanshaya Well-known member Jul 28, 2024 13,946 11,379 113 Aug 11, 2025 #2 Autralia wala Mahindra ganna indian ewun innawa, mokata gannawada manda , e ganan walatama toyota mazda honda thiyeddi. Patriotism? Reactions: Spiderman.Ayya
Autralia wala Mahindra ganna indian ewun innawa, mokata gannawada manda , e ganan walatama toyota mazda honda thiyeddi. Patriotism?
kinkon Well-known member Aug 5, 2007 115,999 2 116,142 113 Kandy ♕ පතිරූප දේස වාසෝ Aug 11, 2025 #3 හොඳට තියෙනවා ඉන්දියාවෙ එකක් උනත් Reactions: War Fighter
SHEHAN_GIWANTHA Well-known member Dec 24, 2013 11,986 11,723 113 Aug 11, 2025 #4 මෙන්න සින්හලුන්ටම ගැලපෙන අලුත්ම crossover එකක් සහ SUV එකක් මම design කලා. NISSAN TOXIC