Maliagawatta Car Parts Robbery - CCTV Footage

pc kush

Well-known member
  • Feb 5, 2010
    8,621
    2,131
    113
    oya tuk tuk karayo thama oya wage weda godak welawata karanne,dan 2 months walata withara kalin marine drive waladi vitz ekaka mirror eka gelewwa,mantath wede meeter wune passe :P
    kalakanni yakku inne dan nam me rate