Mega 14GB file එකක් ඩිරෙක්ට් ගන්න හෙල්ප් එකක්

losh_92

Well-known member
  • Aug 17, 2019
    1,171
    1,469
    113
    Kandy
    @Nadun26 @Nidarshana_k Danna kenek kiyanna kalin account ekak thibila banned unoth private tracker ekakin or e commerce website ekakin ayemath banned una device ekenma account ekak create karata passe userta kalin ac ekak thibba kiyala detect wenne public ip ekenda private ip ekenda or MAC address ekenda kiyala. Public ip eka nam change wenawane router eka restart wenakota. Device ip eka change wenne nane. Kalin browse karapu webiste eke Cache and cookies clear nokara router restart karala new ac eken log weddi kohomath detect wenawane. Cache and cookies delee karala router th restart karala aluth ac eken log weddi kalin ac ekak thibba kiyaka detect karaganna puluwanda.
     

    AnuradhaRa

    Well-known member
  • @Nadun26 @Nidarshana_k Danna kenek kiyanna kalin account ekak thibila banned unoth private tracker ekakin or e commerce website ekakin ayemath banned una device ekenma account ekak create karata passe userta kalin ac ekak thibba kiyala detect wenne public ip ekenda private ip ekenda or MAC address ekenda kiyala. Public ip eka nam change wenawane router eka restart wenakota. Device ip eka change wenne nane. Kalin browse karapu webiste eke Cache and cookies clear nokara router restart karala new ac eken log weddi kohomath detect wenawane. Cache and cookies delee karala router th restart karala aluth ac eken log weddi kalin ac ekak thibba kiyaka detect karaganna puluwanda.
    මේ 2023 ත්‍රෙඩ් එකක්නෙ මචං
     

    AnuradhaRa

    Well-known member
  • @Nadun26 @Nidarshana_k Danna kenek kiyanna kalin account ekak thibila banned unoth private tracker ekakin or e commerce website ekakin ayemath banned una device ekenma account ekak create karata passe userta kalin ac ekak thibba kiyala detect wenne public ip ekenda private ip ekenda or MAC address ekenda kiyala. Public ip eka nam change wenawane router eka restart wenakota. Device ip eka change wenne nane. Kalin browse karapu webiste eke Cache and cookies clear nokara router restart karala new ac eken log weddi kohomath detect wenawane. Cache and cookies delee karala router th restart karala aluth ac eken log weddi kalin ac ekak thibba kiyaka detect karaganna puluwanda.
    පිලිතුරක් ලබා දෙන්න
     

    Nidarshana_k

    Well-known member
  • Feb 19, 2022
    29,887
    1
    51,876
    113
    ප*යාගල
    sorry.com
    @Nadun26 @Nidarshana_k Danna kenek kiyanna kalin account ekak thibila banned unoth private tracker ekakin or e commerce website ekakin ayemath banned una device ekenma account ekak create karata passe userta kalin ac ekak thibba kiyala detect wenne public ip ekenda private ip ekenda or MAC address ekenda kiyala. Public ip eka nam change wenawane router eka restart wenakota. Device ip eka change wenne nane. Kalin browse karapu webiste eke Cache and cookies clear nokara router restart karala new ac eken log weddi kohomath detect wenawane. Cache and cookies delee karala router th restart karala aluth ac eken log weddi kalin ac ekak thibba kiyaka detect karaganna puluwanda.
    Issra ebay new account gahaddi nm


    Router reset kranwa
    Browser delete karala aye danawa.( portable browser use karannne )
    Mac address ekath chnge karanawa.( podi software tool thiynawa free )

    Samahru nm windows pawa aluthin gahanwa eka nm wadak na.
     
    • Like
    Reactions: losh_92

    losh_92

    Well-known member
  • Aug 17, 2019
    1,171
    1,469
    113
    Kandy
    Issra ebay new account gahaddi nm


    Router reset kranwa
    Browser delete karala aye danawa.( portable browser use karannne )
    Mac address ekath chnge karanawa.( podi software tool thiynawa free )

    Samahru nm windows pawa aluthin gahanwa eka nm wadak na.
    Mac eka change karana tool eka mkdda bro. Eka sure da