මේ 2023 ත්රෙඩ් එකක්නෙ මචං@Nadun26 @Nidarshana_k Danna kenek kiyanna kalin account ekak thibila banned unoth private tracker ekakin or e commerce website ekakin ayemath banned una device ekenma account ekak create karata passe userta kalin ac ekak thibba kiyala detect wenne public ip ekenda private ip ekenda or MAC address ekenda kiyala. Public ip eka nam change wenawane router eka restart wenakota. Device ip eka change wenne nane. Kalin browse karapu webiste eke Cache and cookies clear nokara router restart karala new ac eken log weddi kohomath detect wenawane. Cache and cookies delee karala router th restart karala aluth ac eken log weddi kalin ac ekak thibba kiyaka detect karaganna puluwanda.
Ow machan dakka eka. Reply ekak oni danna kenekgenමේ 2023 ත්රෙඩ් එකක්නෙ මචං
පිලිතුරක් ලබා දෙන්න@Nadun26 @Nidarshana_k Danna kenek kiyanna kalin account ekak thibila banned unoth private tracker ekakin or e commerce website ekakin ayemath banned una device ekenma account ekak create karata passe userta kalin ac ekak thibba kiyala detect wenne public ip ekenda private ip ekenda or MAC address ekenda kiyala. Public ip eka nam change wenawane router eka restart wenakota. Device ip eka change wenne nane. Kalin browse karapu webiste eke Cache and cookies clear nokara router restart karala new ac eken log weddi kohomath detect wenawane. Cache and cookies delee karala router th restart karala aluth ac eken log weddi kalin ac ekak thibba kiyaka detect karaganna puluwanda.
Issra ebay new account gahaddi nm@Nadun26 @Nidarshana_k Danna kenek kiyanna kalin account ekak thibila banned unoth private tracker ekakin or e commerce website ekakin ayemath banned una device ekenma account ekak create karata passe userta kalin ac ekak thibba kiyala detect wenne public ip ekenda private ip ekenda or MAC address ekenda kiyala. Public ip eka nam change wenawane router eka restart wenakota. Device ip eka change wenne nane. Kalin browse karapu webiste eke Cache and cookies clear nokara router restart karala new ac eken log weddi kohomath detect wenawane. Cache and cookies delee karala router th restart karala aluth ac eken log weddi kalin ac ekak thibba kiyaka detect karaganna puluwanda.
Mac eka change karana tool eka mkdda bro. Eka sure daIssra ebay new account gahaddi nm
Router reset kranwa
Browser delete karala aye danawa.( portable browser use karannne )
Mac address ekath chnge karanawa.( podi software tool thiynawa free )
Samahru nm windows pawa aluthin gahanwa eka nm wadak na.