Mega.nz වලට ඩිරෙක්ට් ඩවුන්ලෝඩ් ලින්ක් 100%

luckgrlS

Well-known member
  • Jul 30, 2018
    4,754
    1
    9,785
    113
    USA
    එල එල පලවෙනි සීසන් එක විතරද බ්ලැක් ඇන්ඩ් වයිට්?


    All Color සීසන්

    Direct Link Update NOW


    ----------------------------------
    machanla, Direct Link Update eke files ekin ekada download karanna wenne? folder eka pitinma puluwanda?

    file එක .Zip ඕනි නම් කියන්න.... නැත්තන් වෙන වෙනම තමයි බාන්න වෙන්නේ
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: Thilinacw

    luckgrlS

    Well-known member
  • Jul 30, 2018
    4,754
    1
    9,785
    113
    USA
    Mega.nz to Direct Link (Google Drive Link ) No need Access
    Max Single File Size : Unlimited - 5Gb (Zip,Rar,7Zip)
     

    scorp12

    Well-known member
  • Aug 26, 2015
    1,235
    645
    113
    House of Cards


    NPwW0LN.jpg





    Season 01

    Season 02


    Season 03

    Season 04

    Season 05

    Season 06

    ( season 6 ලින්ක් වල පොඩි අවුලක් තියේ ඩබල් චෙක් කරලා පොස්ට් කරන්නම් )



    machan meke season 2 link eka aye danna puluwnda? season 2 click karama 1 eke mega link ekatami yanne.