MICROWORKERS සයිට් එක ලන්කාවේ බ්ලොක් කරලද??

rext

Member
May 27, 2012
9
1
0
MICROWORKERS සයිට් එක ලන්කාවේ බ්ලොක් කරලද??

මචන්ලා දන්න කෙනෙක් ඉන්නවද MICROWORKERS සයිට් එක ලන්කාවේ බ්ලොක් කරලද පෙරේදා ඉඳලා වැඩ කරන්නේ නෑනෙ..! :(
 

rext

Member
May 27, 2012
9
1
0
Thamath site eka wada nane....! Mobitel ekeda block karala thiyenne? mokada mekata karanna puluwan????? :rolleyes:
 

psyco saw

Member
Apr 23, 2012
91
6
0
හු$$$$

තුක් නොදකිං කාල කන්නි හුත්තල අතට කියක් හරි එන වැඩක් තිබුවනාත් එකටත් කෙලවනව (මහින්දටත් එක්ක කිවුවෙ) හෙට අනිද්දට ෆයිවර් එකටත් කෙලවයි පොන්න හැත්ත :angry::angry::angry::angry:
 

psyco saw

Member
Apr 23, 2012
91
6
0
ගොබිබ කබිරාල්

ඉස්සෙල්ලම මොබිටෙල් එකෙන් බිලොක් කරා කියන්නේ ආන්ඩුවේ වැඩක් :angry::angry::angry::angry::angry: අනික මයික්රෝවර්කර්ස් පොඩි රටවල් වලට ලොකු තැවක් දිල තබිබ සයිටි එකක් අඩු ගානට වැඩේ කරගන්න පුලුවන් නිසා උන් ටගට් කරල තිබිබේ එ රටවල් ඒ වතරක් නෙවේ ලංකාවේත් සැලකිය යුතැ තරමි ප්‍රමාණයේ හොදමටිටමේ වර්කර්ස්ලා හිටිය එහෙම එකේ උන්ට ලංකාව බිලොක් කරන්න කිසිම හේතුවක් නැ මගේ ගිනුමෙත් හරියටම $8 තිබුන
 

rext

Member
May 27, 2012
9
1
0
Ane chuckoooooooo mata eka kiyala diipan karana hati, habayi mage account ekata kela wena magul ehema set koranawa ehema neweyi hodada... :rofl: