MihiCherub හිකනලාට විශේෂ ආරාධනයයි

sandanuwan

Member
Feb 6, 2007
339
12
0
Heaven
උඹ මොකද මේ පස්සෙන් එළවන්නෙ? ඇයි උබැයි ඌයි තුන් කුරු පූට්ටුවක් දැම්මද? නූළ කැදුනද දන්නෙ නැහැ නෙ ගැට්ට හෙල්ලෙද්දි? පොඩ්ඩක් පුකේ ෆොටෝ එකක් දාපන් කෝ අනිත් උන්ටත් අතේ පාරක් ගහන්න! :lol:

hithaganna puluwanda kawuda mu *****thread eka delete karapan***** :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
 

MihiCherub

Well-known member
  • Sep 14, 2009
    18,982
    1
    9,801
    113
    Gampaha
    danne yakooow dakke. um famous.. wow... Bump...
    Ane sorry ban ube hitha riduna nam...

    EKPM.png

    mage credit card ekaka cash out ekak wela wagei.... Mr Hacker ekko uba waga kiyanne one. nath nam me Banned una eka waga kiyanna one. nath nam ubala dennama... Mr Hacker kiyana ekama neme nam me Fake aithi karaya. kawda balamu horek wela illan kanna hadanne kiyala.
     
    Last edited: