උඹ මොකද මේ පස්සෙන් එළවන්නෙ? ඇයි උබැයි ඌයි තුන් කුරු පූට්ටුවක් දැම්මද? නූළ කැදුනද දන්නෙ නැහැ නෙ ගැට්ට හෙල්ලෙද්දි? පොඩ්ඩක් පුකේ ෆොටෝ එකක් දාපන් කෝ අනිත් උන්ටත් අතේ පාරක් ගහන්න!![]()
hithaganna puluwanda kawuda mu *****thread eka delete karapan*****










උඹ මොකද මේ පස්සෙන් එළවන්නෙ? ඇයි උබැයි ඌයි තුන් කුරු පූට්ටුවක් දැම්මද? නූළ කැදුනද දන්නෙ නැහැ නෙ ගැට්ට හෙල්ලෙද්දි? පොඩ්ඩක් පුකේ ෆොටෝ එකක් දාපන් කෝ අනිත් උන්ටත් අතේ පාරක් ගහන්න!![]()










hithaganna puluwanda kawuda mu *****thread eka delete karapan*****![]()



IP trace karanna puluwanlu ban EK adminta![]()

ai machn uba pora ekka tharahakatada oya wade kare?
mn eye eyage post eka nm dkka.bt dakka gaman mkt theeranaya karanna bane.ekai mn ahuwe
ahhanama ona deyak
ai machn uba pora ekka tharahakatada oya wade kare?
mn eye eyage post eka nm dkka.bt dakka gaman mkt theeranaya karanna bane.ekai mn ahuwe
ahhanama ona deyak
