ලෝජිටෙක් wired mouse එකයි කීබෝඩ් එකයි රේජිස්ටර් වුනා serial නම්බර් එකෙන්
wireless මවුස් එක fake . register fail
උඹලටත් වෙලා තියෙනවද
trusted සෙලස් ල තමයි ok නේද
wireless මවුස් එක fake . register fail
උඹලටත් වෙලා තියෙනවද
trusted සෙලස් ල තමයි ok නේද
Last edited:
