nadunaya hoda ekka ban mage web ekata aulak welaa mu hena help ekak dunna 2016 wage
talented porak ane manda ithing
nadun uba aye me account eken personal dewal mukuth danna epa,
ubata wada dena wunta ohomma amathaka wela yayi.
mona hari danaganna one nam etaa samanda fb group thiyenawaaa
ewata dapan, eketh ube naming nathuwa wena account eken dapan .
ube namin pora wage hitapan duka kiyanne nathuwa .
------
Post added on Jun 5, 2024 at 10:03 AM
Nadun ta කතා කරන්න කියන්න කවුරුවත් නැති හින්දා ඌ එදා ඉදන් මේකේ ඌගේ දුක කියනවා...
උඹලා ඌව බුලි කරන්නේ නැතුව දුක අහපන් නැත්නම් ignore කරපන් ඒ option එකත් elakiri එකෙන් දීලා තියෙන්නේ...
sira mama anuradhayawa ignore damma wuge thread dakaa stress mata . api wagema kollek wa bully karalaa monada ban ganna thiyenne . akamathi nam athaharalaa dapan
------
Post added on Jun 5, 2024 at 10:05 AM