Natural ද silicon ද ?

ekpeters

Well-known member
  • Nov 18, 2024
    989
    542
    93
    එහෙම කතවකුත් කෙනෙක් කිව්වා.. breast එකේ සෑහෙන්න කොටසක් පේන්න නේ අඳින්නේ.. ඒත් nipple එකයි ඒක වටේ කොටසයි වැහෙන්න ඔනනේ.. ඉතින් measurement ගන්න තැනේ ඉඳලා expose වෙන්න ඉඩ තියෙනව.. අනික සෑහෙන්න පේන්න අඳින නිසා ඇන්දට පස්සේ මේකප් එකත් කරන්න ඕනනේ පාට දෙකකින් පේන්නේ නැති වෙන්න...

    අඳින්නයි අරකයි මේකයි කියල තැන් කීපයකට යන්නත් බෑනේ.. ඔතනම ඉඳල අඳින්නේ... සමහර ගවුම් නම් අන්දවනව.. පෞද්ගලිකත්වයක් කියල නම් නෑ විවාහයේදියි, ප්‍රසූතියේදියි..

    කට්ටිය තමුන්ගෙ නෝනල සහෝදරියන්ගේ experience share කෙරුව නම් ඒගොල්ලන්ගේ වුනේ කොහොමහ්ද කියල...
    Up

    "කට්ටිය තමුන්ගෙ නෝනල සහෝදරියන්ගේ experience share කෙරුව නම් ඒගොල්ලන්ගේ වුනේ කොහොමහ්ද කියල..."
     
    • Like
    Reactions: pop1212

    pop1212

    Well-known member
  • Feb 9, 2007
    1,197
    163
    63
    Cyber Ray
    Up

    "කට්ටිය තමුන්ගෙ නෝනල සහෝදරියන්ගේ experience share කෙරුව නම් ඒගොල්ලන්ගේ වුනේ කොහොමහ්ද කියල..."
    ඔය මම කිව්වේ බං. ඕක ඔතන කොහොමත් පේනවා.