Need a help.....

chuky

Active member
  • Mar 7, 2011
    348
    54
    28
    මගේ Lap එකේ D hard එකේ පෙරේදා 9 GB free තිබුනා. නමුත් ඊයේ බලනකොට තිබුනේ 3GB free යි. මම කිසිම දෙයක් එකට copy කරෙත් නෑ. එකේ OS එක win 7 . මොකද එහෙම වෙන්නෙ කියල දන්න කවුරුහරි කියන්නකො............