40-75% death rate එකක් තියනවලු නෙහ්?
end of sinhalu.
end of sinhalu.


body fluid walin neh spread wenne. mask walin puluwan wei. sanitizer era coming again.අඩෝ මාත් මේ දුවන් ආවේ ඒක දැකලා.
සිංගා/බංගලි වල එහෙමත් දැන් spread වෙනවා.
මාස්ක් දාලා බේරෙන්න බැරි වෙයිද???
සිංහල බේත් තියෙනවා40-75% death rate එකක් තියනවලු නෙහ්?
end of sinhalu.![]()
සිංහල බේත් තියෙනවා![]()
e kiwwe?Virus eke R nought eka 0.4k wage
basic reproductive number.e kiwwe?
ඔට්ටුව පැරදිලා සතියක් එන්නැ කිව්වත් මේකට නම් නොලියා බැ40-75% death rate එකක් තියනවලු නෙහ්?
end of sinhalu.![]()
ඕක වැඩි උනාම ස්ප්රෙඩ් වෙන් නෑ40-75% death rate එකක් තියනවලු නෙහ්?
end of sinhalu.![]()
40-75% death rate එකක් තියනවලු නෙහ්?
end of sinhalu.![]()