එකෙත් විද්වත් කමිටු කතාවක් නැහැpages 263ක් තියෙන එක බලපන්. ඔකේ නෑ
මුට මුදල් ඇමති කම දුන්නේ නැත්නම් NPP එක දෙකට කැඩෙනවා බන්යකෝ මෙච්ච කල් කත් ඇදලා මූට දුන්නේ නැත්තන් මු පුකේ ඇඟිලි ගහ ආහ් අමතක උනා , එල්ලෙයි![]()
![]()
ඔය උඩ ජෙප්පෙක් කියල තියෙන්නේ විද්වත් කමිටුවකට දෙන්නේ කියලමුට මුදල් ඇමති කම දුන්නේ නැත්නම් NPP එක දෙකට කැඩෙනවා බන්
හරි මු නැතුව වෙන එකෙක් ට දෙනවා කියලා හිතමු කෝ කවුද වෙන ආර්ථිකය ගැන දන්න එකෙක් ඉන්නේ NPP එකේ දේශපාලනයේ
කවුද NPP එකේ මහබැංකු අධිපති අලුත් එක්කෙනෙක් දානවා ද නැත්නම් ගෝඨාභය ගේ නන්ද ලාල් දිගටම තියේගෙන ඉන්නවා ද? මේවාට උත්තර නැහැ ජෙප්පන්ට![]()
ලංකාවේ ව්යවස්ථාව දන්නේ නැති මෝඩ ජෙප්පෙක්ජෙප්පෝ නම් පච පච නම් ජෙප්පෝ
ඔය උඩ ජෙප්පෙක් කියල තියෙන්නේ විද්වත් කමිටුවකට දෙන්නේ කියල
------ Post added on Sep 17, 2024 at 9:55 AM
මුන්ගෙ ලොන්තයෝ ඌට කුනු බැනුම් බැනල තියෙන්නේ. ඉතින් ගොඩක් වෙලාවට ඌව යවයි. යවලා මුන්ගෙම තව පන්ඩිතයෙක්ව දාවි. මම හිතන්නේ නෑ මූ ඉඳී කියලා. මූවත් ආර්තික ගාතකයෙක් ලෙවල් එකට දාල තියෙන්නෙ. මූ හිඳ තමා inflation එක බැස්සේ. මූ කෙලින්ම කියව කියව හිටියේ නෑ, කරන්න ඕන එක කිව්වා, ඒක කලා. අර වේසිගෙ පුතාලගෙ ඉතින් කුහකකම නිසා හුම්ම් ගාන්නෙ නෑ.මුට මුදල් ඇමති කම දුන්නේ නැත්නම් NPP එක දෙකට කැඩෙනවා බන්
හරි මු නැතුව වෙන එකෙක් ට දෙනවා කියලා හිතමු කෝ කවුද වෙන ආර්ථිකය ගැන දන්න එකෙක් ඉන්නේ NPP එකේ දේශපාලනයේ
කවුද NPP එකේ මහබැංකු අධිපති අලුත් එක්කෙනෙක් දානවා ද නැත්නම් ගෝඨාභය ගේ නන්ද ලාල් දිගටම තියේගෙන ඉන්නවා ද? මේවාට උත්තර නැහැ ජෙප්පන්ට![]()
ජෙප්පෝ නම් පච පච නම් ජෙප්පෝ
ඔය උඩ ජෙප්පෙක් කියල තියෙන්නේ විද්වත් කමිටුවකට දෙන්නේ කියල
------ Post added on Sep 17, 2024 at 9:55 AM
චතුරංග, හර්ෂණ, අනිල් සහ තව එක එක වුන් ඇති අපි නොදන්න.නැතුව වෙන කවුද ඉන්නේ NPP එකේ ආර්ථිකය ගැන දන්න එකෙක්?
NPP එක ආපු ගමන් නන්දලාල් නම් ගෙදර 100% ශුවර්මුන්ගෙ ලොන්තයෝ ඌට කුනු බැනුම් බැනල තියෙන්නේ. ඉතින් ගොඩක් වෙලාවට ඌව යවයි. යවලා මුන්ගෙම තව පන්ඩිතයෙක්ව දාවි. මම හිතන්නේ නෑ මූ ඉඳී කියලා. මූවත් ආර්තික ගාතකයෙක් ලෙවල් එකට දාල තියෙන්නෙ. මූ හිඳ තමා inflation එක බැස්සේ. මූ කෙලින්ම කියව කියව හිටියේ නෑ, කරන්න ඕන එක කිව්වා, ඒක කලා. අර වේසිගෙ පුතාලගෙ ඉතින් කුහකකම නිසා හුම්ම් ගාන්නෙ නෑ.
මේ චතුරංග ද ?චතුරංග, හර්ෂණ, අනිල් සහ තව එක එක වුන් ඇති අපි නොදන්න.
එහෙමනම් ඉතින් පච කියන්නේ නැතුව හිටපන්. පච විදිනකොට හිතෙන්නේ උබත් ලපයා වගේ ජෙප්පෙක් කියලාමම ජෙප්පෙක් නෙමෙයි. 69 ලක්ෂෙන් එකෙක්. මේ රට හදන්න අවංක උවමනාවක් තියෙන්නේ 69 ලක්ෂෙටයි, මාලිමාවටයි විතරයි. ඒකයි අපි අනුර එක්ක හිටගත්තේ.
මම හැමදාම කියන එක තමා crisis එකකදි ගොඩ දාන, දාල යන්නෙ නැති එකා තමා සුපිරි ඩයල් එක කියලා. අනිත් උන් වැඩක් නෑ බන්. මූට කෙලින්ම බෑ කියන්න තිබ්බනේ. මූ ausi ආතල් එකේ ඉන්නකොටනේ මෙහෙට ආවේ ඒවා දාල.NPP එක ආපු ගමන් නන්දලාල් නම් ගෙදර 100% ශුවර්
JVP එකේ අති පණ්ඩිත කම නිසා මුන්ට කඩේ ගිය එකෙක් මහා බැංකු අධිපති කරනවා රට දැනට Stable නිසා ඌ පම්පෝරි ගහා ගහා මාස 6 ක් වගේ රට ඇදගෙන යයි ඊට පස්සේ තමා ටික ටික බැරි අමාරු කම් දැන්නෙන පටන් ගන්නේ
( ලංකාවේ ඉන්න එකම මහා බැංකුවේ අධිපති වෙන්න පුළුවන් එකා අජිත් නන්දලාල් කියලා මේ කෙන් මම කියන්නේ නැහැ ඒත් නන්දලාල් කියන්නේ ඕනෑම කුණාටුවක නැවක් අරගෙන යන්න පුළුවන් කැපට්න් කෙනෙක් කියලා පෙන්වලා ඉවරයි)
ඒක එක එවුන්ට රටේ මුදල් ඇමති කමක් කරන්න බැහැ බන් අනිත් එක ඔය නම් කියන සෙට් එකේ Facebook එකට ගිහින් බලන්න කෝ සමාජවාදය කියා කියා වැලපෙන හැටිචතුරංග, හර්ෂණ, අනිල් සහ තව එක එක වුන් ඇති අපි නොදන්න.