ක්රමවේදයක් වෙනත් රටවල තියෙනවද?
ලංකාවේ එහෙම ක්රමවේදයක් නැත්තේ ඇයි.
ලංකාවේ එහෙම ක්රමවේදයක් නැත්තේ ඇයි.
හීන මාන ලොන්තයෝඒක නම් දන්නෙ නෑ, ඕනෙ නම් පුළුවන් ඒත් නර්සින් ගිහින් මෙඩිකල් කොලේජ් යන්න බැහැනෙ, පාට්ටයිම් කරනව වගේ?
නර්සින් කොලේජ් එකක පොන්නයෙක් නම් මම දන්නව ඌ උගන්නන කෙල්ලොන්ගෙ ඩොක්ටර් කියල අහගන්න, ඌ සීනියර් මේල් නර්ස් කෙනෙක්, දැන් සමහර ලෙක්චර්ස් කරනව නර්සින් කොලේජ් එකේ. ඌට ඩොක්ටර් කියල කතා නොකලොත් සබ්ජෙක්ට් ෆේල් කරනවලු
කුරුණෑගල නිව් ෆාමසියේ අයිතිකාරයා කැම්පස් එකක් පටන් ගත්තා, දැන් ඌ ඩොක්ටර්....ඒක නම් දන්නෙ නෑ, ඕනෙ නම් පුළුවන් ඒත් නර්සින් ගිහින් මෙඩිකල් කොලේජ් යන්න බැහැනෙ, පාට්ටයිම් කරනව වගේ?
නර්සින් කොලේජ් එකක පොන්නයෙක් නම් මම දන්නව ඌ උගන්නන කෙල්ලොන්ගෙ ඩොක්ටර් කියල අහගන්න, ඌ සීනියර් මේල් නර්ස් කෙනෙක්, දැන් සමහර ලෙක්චර්ස් කරනව නර්සින් කොලේජ් එකේ. ඌට ඩොක්ටර් කියල කතා නොකලොත් සබ්ජෙක්ට් ෆේල් කරනවලු
මෙහෙ ඉන්න දොස්තරලයි නස්ලයි විවේක කාමරේ එහා මෙහා උනොත් ස්ට්රයික් කරනවා... මේවගේ දෙයක් හීනෙන්වත් කරන්න හිතුනොත් අදම ස්ට්රයික් පටන් ගනී...ක්රමවේදයක් වෙනත් රටවල තියෙනවද?
ලංකාවේ එහෙම ක්රමවේදයක් නැත්තේ ඇයි.
මේකෙත් ඇති හීන මාන nurse ලා දැන් මේක දක්කොත් ඉවරයි හෙට ම පටන් ගනීමෙහෙ ඉන්න දොස්තරලයි නස්ලයි විවේක කාමරේ එහා මෙහා උනොත් ස්ට්රයික් කරනවා... මේවගේ දෙයක් හීනෙන්වත් කරන්න හිතුනොත් අදම ස්ට්රයික් පටන් ගනී...
ඩොක්ට කෙනෙක් වෙන්න උසස් කුලයේ ඉන්න ඕනා. ඩොක්ට කෙනෙක් කියන්නෙ ලංකාවෙ දෙවියෙක් වගේ සලකන්න ඕන කෙනෙක්. අනිත් ඔක්කොම රස්සා ඒකට යටයි. එයාල කරන්නෙ රටට සේවයක්ක්රමවේදයක් වෙනත් රටවල තියෙනවද?
ලංකාවේ එහෙම ක්රමවේදයක් නැත්තේ ඇයි.
යකෝ මේන් රූම් එකේ සිග්නල් දෙන එකා ඩ්රයිවර්ට උඩින් ඉන්නෙ සේවා ශ්රේණියෙ (දන්න තරමින්)හරියට කෝච්චි සිග්නල් දෙන එකා කෝච්චි driver කෙනෙක් වෙනවා වගේද?

වෙන රටවල ස්ටෙත් එක එක කියන්නෙ මෙඩිලකල් , ෆස්ට් රෙස්පොන්ස් ඕන එකෙක් ගාව තියෙන එකක්. ඒක නර්ස් කෙනෙක් පාව්චිචි කලා කියලත් ස්ට්රයික් කලා මතකද? ස්ක්රබ් එකටත් ඒකම උනේ මම හිතන්නෙ,ලංකාවේ වෛද්ය සභාව කීයටවත් නස් කෙනෙක්ට ඩොකෙක් වෙන්න දෙන් නෑ . එක නිකං අඩු කුලේ එකෙක් ඉහල කුලේට එනවා වගේ අවනම්බුවක්.
අධි හීනමාන ජොබ් එකක් තමා වෛද්ය වෘතිය ලංකාවේ. උන්ට අනුව ඉස්කොලෙන් පස්සෙ MD වෙන්න බැරි එකෙක්ට, ආයේ කවමදාවත් වෙන්න කැප නෑ. කොටින්ම රට MD එකෙක් ආවත් ඌවත් චාටර් කරවල කරවල ව්හාග දීලා අඩවල නොදී බැරිකමට දෙන්නෙ . නස් කියන්නෙ වානා එක නිකං දුප්පත් එකෙක් සල්ලි කාරයෙක් උනා වගේ හැගීමක් එන්නේ එයාලටවෙන රටවල ස්ටෙත් එක එක කියන්නෙ මෙඩිලකල් , ෆස්ට් රෙස්පොන්ස් ඕන එකෙක් ගාව තියෙන එකක්. ඒක නර්ස් කෙනෙක් පාව්චිචි කලා කියලත් ස්ට්රයික් කලා මතකද? ස්ක්රබ් එකටත් ඒකම උනේ මම හිතන්නෙ,
------ Post added on Oct 16, 2024 at 8:57 AM
සිරා සීන් එකඅධි හීනමාන ජොබ් එකක් තමා වෛද්ය වෘතිය ලංකාවේ. උන්ට අනුව ඉස්කොලෙන් පස්සෙ MD වෙන්න බැරි එකෙක්ට, ආයේ කවමදාවත් වෙන්න කැප නෑ. කොටින්ම රට MD එකෙක් ආවත් ඌවත් චාටර් කරවල කරවල ව්හාග දීලා අඩවල නොදී බැරිකමට දෙන්නෙ . නස් කියන්නෙ වානා එක නිකං දුප්පත් එකෙක් සල්ලි කාරයෙක් උනා වගේ හැගීමක් එන්නේ එයාලට
මම කිව්වේ අර පොල්ල බාන නග්ගන එකා බන්.යකෝ මේන් රූම් එකේ සිග්නල් දෙන එකා ඩ්රයිවර්ට උඩින් ඉන්නෙ සේවා ශ්රේණියෙ (දන්න තරමින්)![]()
Health sector දියුනුම රටවල ප්රයිවට් ඒවගේ විතරක් නෙමේ බූරුවෝ ගවර්මන්ට් ඒවගෙත් සල්ලි දීලා තමා කරන්න ඕන..ලංකාවේ රජයේ යුනි එකකින් නම් නර්සින් ගියේ ආයේ ඩොක්ටර් කෙනෙක් වෙන්න රජයේ විශ්ව විද්යාලයකට යන්න බෑ.හැබැයි private uni එකකින් නම් නර්සින් ගියේ A/L Bio ආපහු ලියලා රජයේ යුනි එකකින් ඩොක්ටර් කෙනෙක් වෙන්න පුලුවන්.එහෙම නැත්තන් ලංකාවේ හරි පිටරටක හරි private uni එකක MBBS Degree එකක් කරන්න ඕනේ.ඒත් නර්ස් කෙනෙක් විදිහට වැඩ කරන ගමන් බෑ මං දන්න විදිහට.හැබැයි nurse කෙනෙක් හින්දා රට යන්න පුලුවන් PTE Exam එක කරලා.