Nurse කෙනෙක් විදියට ඉන්න කෙනෙක්ට Doctor කෙනෙක් වෙන්න....

Lejayange

Well-known member
  • Mar 23, 2015
    18,955
    5,596
    113
    bHYDqE0.gif

    ලංකාවෙ එහෙම කොරන්න බෑ ආයිබෝං...
    0.001% හරි පුළුවන් කමක් තිබ්බනම්, ‍රතනාප්පිරිය කොහොමහරි ඩොකෙක් වෙනවා
    පහුගිය අවුරුදු දෙක හමාර ඇතුලත.....
    හික්.. හික්... හික්...
     
    • Haha
    Reactions: Tricle_Buwa

    Gajaman007

    Well-known member
  • Feb 1, 2016
    1,958
    1
    3,438
    113
    වෙන රටවල තියෙනවා, මගෙ රට ඉන්න යලුවෙක් අවුරුදු 35දි වුර්තිය මාරුකර්‍රා. ඉස්සර මිනිහා මිකෑනික් කෙනෙක්, දැන් සර්ජන් කෙනෙක්. ලන්කාවෙ හැත්ත කුහකයි.
     

    Fiona Dabare

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    8,110
    7,601
    113
    Colombo
    ක්‍රමවේදයක් වෙනත් රටවල තියෙනවද?
    ow, e rataval wala valid medical degree ekak krahama hri
    ex: MD, MBBS

    ලංකාවේ එහෙම ක්‍රමවේදයක් නැත්තේ ඇයි.
    issara thibba SAITM
    gode higana pawul wlin awith kanna bonna nathuwa padam karala igenagena doctorsla wuna unge heenamane nisa eka wahanna wuna
     

    VimangaLK

    Well-known member
  • Sep 26, 2024
    3,130
    2,141
    113
    Health sector දියුනුම රටවල ප්‍රයිවට් ඒවගේ විතරක් නෙමේ බූරුවෝ ගවර්මන්ට් ඒවගෙත් සල්ලි දීලා තමා කරන්න ඕන..

    Here are the top 20 countries ranked by their healthcare systems in 2024 based on the Health Care Index:

    1. Taiwan – 86.4
    2. South Korea – 83.0
    3. Japan – 79.7
    4. Netherlands – 79.3
    5. Denmark – 78.5
    6. France – 77.8
    7. Spain – 77.7
    8. Finland – 77.5
    9. Thailand – 77.2
    10. Austria – 77.2
    11. Norway – 76.0
    12. Estonia – 75.9
    13. Czech Republic – 75.6
    14. Belgium – 75.6
    15. Luxembourg – 75.3
    16. Lithuania – 74.9
    17. Qatar – 73.4
    18. Israel – 73.3
    19. United Kingdom – 73.2
    20. Australia – 73.1

    Chatgpt
    දන්නවා බිජ්ජෝ.මං කොහෙද නෑ කියලා තියෙන්නේ.
    ලංකාවේ බෑ කියලා තියෙන්නේ.
     

    Kevin kj

    Well-known member
  • Oct 2, 2022
    1,075
    1,089
    113
    Kalutara
    ක්‍රමවේදයක් වෙනත් රටවල තියෙනවද?
    ලංකාවේ එහෙම ක්‍රමවේදයක් නැත්තේ ඇයි.
    Nursing school eke wadima marks ganna kenata/ayata path ekak thiyenawa neda.Ape lagama adurana uncle kenek innawa ehema giyapu.Medical faculty yanne nathuwa habai.
     

    bambuwathamai

    Well-known member
  • Sep 5, 2015
    2,735
    3,906
    113
    Entry is possible in other countries, but not in Sri Lanka.

    Reason why this is not a popular way to get in to medicine is the costs and the time. By the time you have done nursing + medicine you have spent a large amount of time and money which you may never be able to recover.

    Easier way is to directly enrol for medicine
     

    Honda.putha

    Well-known member
  • Dec 26, 2017
    17,238
    29,818
    113
    වෙන රටවල ස්ටෙත් එක එක කියන්නෙ මෙඩිලකල් , ෆස්ට් රෙස්පොන්ස් ඕන එකෙක් ගාව තියෙන එකක්.
    yes, Ambulance driver gawath thiyenawa.
    Aththa kathawa ambulance eka drive karanneth Paramedic kenek.
     

    parallax

    Well-known member
  • Dec 11, 2011
    2,083
    1,155
    113
    CIA Headquartes, Langly, Virginia
    වෙන ඒවා වල වගේ topup degree නෑ medicine වලට. ලංකාවේ නම් ඔය දෙපාර්ශවයම පුදුම හීනමානෙකින්නේ ඉන්නේ ඒක හින්දා කරන්න වෙන්නේ නෑ වෙන රටවල් වල නම් path තියෙනවා
     

    Monkey D Dragon

    Well-known member
  • Sep 22, 2024
    6,284
    6,799
    113
    East Blue (Goa Kingdom)
    ඔව් ලංකාවෙත් එහෙම උන අය ඉන්නවා(රට ගිහින්ද දන්නේ නැහැ ) ඕන තරම් ගොඩක් ඉස්සර ඉඳන්ම දැනුත් පුළුවන් ඇති
    තව බෙහෙත් ගැන උපාධිය සමසෞක්‍ය (නම් මතක ) etc කරපු යටත් පුළුවන් උන අයත් ඉනන්ව .

    දොස්තර කියනවා , නොරමාල් MD කෙනෙක්ට වඩා වෙනස් ඇති idk , btw ඒ අයට බෙහෙත් දෙන්න(ලියන්න ) පුළුවන් .
    අඩු වැඩි තියෙනවා ඇති සමහර MD ල එක්ක ගත්තම විට ලෙඩ or දෙන්න පුළුවන් බෙහෙත් ගැන
     

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,015
    12,102
    113
    welawa and salli aparade..
    anika godak ratawal ehe degree eka kalath ehe citizen or PR nemei nam intern ganna amarui..
    intern nathuwa doctor kenek widiyata loke kohewath medical council ekakin piliganne na..
    enisa adala rate issella pr ganna naththan lankawata awith aye ape exam karala mehe intern awruddak karala lankawe medical council registration ganna ona..
    eeta passe lankawe awrudu 3-4 k wath wada karala experience ganna ona western ratak adu gane umbawa ganna salaka balannawath..
    mokada US, Uk wage doctors la witharai lokema ona ratak lesiyen ganne.. anik rata wala unta wenama exam karanna ona and adu kule salakili..
    wisheshayen south Asian ratawal doctors lage experience eka western standard ekata na kiyala ganan ganne..
    Kohima hari nakiwela hari oya okkoma karagathoth godak try karala kattak kaala rata yanna puluwan..

    habai kaapu kattata, koti ganan wiyadam karapu salli, time baluwama mona pukatada ochchara nahenna kiyala hithei..
    motor mechanic wage course ekak karala gemak nathuwa rata gihin e wagema hoyanna puluwan..
     

    Kevin kj

    Well-known member
  • Oct 2, 2022
    1,075
    1,089
    113
    Kalutara
    welawa and salli aparade..
    anika godak ratawal ehe degree eka kalath ehe citizen or PR nemei nam intern ganna amarui..
    intern nathuwa doctor kenek widiyata loke kohewath medical council ekakin piliganne na..
    enisa adala rate issella pr ganna naththan lankawata awith aye ape exam karala mehe intern awruddak karala lankawe medical council registration ganna ona..
    eeta passe lankawe awrudu 3-4 k wath wada karala experience ganna ona western ratak adu gane umbawa ganna salaka balannawath..
    mokada US, Uk wage doctors la witharai lokema ona ratak lesiyen ganne.. anik rata wala unta wenama exam karanna ona and adu kule salakili..
    wisheshayen south Asian ratawal doctors lage experience eka western standard ekata na kiyala ganan ganne..
    Kohima hari nakiwela hari oya okkoma karagathoth godak try karala kattak kaala rata yanna puluwan..

    habai kaapu kattata, koti ganan wiyadam karapu salli, time baluwama mona pukatada ochchara nahenna kiyala hithei..
    Attatama Colombo Science Faculty ehema gihin Masters or PHD wage karanna hoda ratakata yanna puluwan unuth shy deka thunak karala ai doc. yannama hadanne.Anika rata yannath exams pass wenna kattak kanna one,thawa samahara ratawala language onemai doc. widiyata enna.Arun gihin lankawe normal doctor kenekta wadiya salaries gannawathne.Rallata neda godak aya karanne.Asawatama newe neda.
     

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,015
    12,102
    113
    Attatama Colombo Science Faculty ehema gihin Masters or PHD wage karanna hoda ratakata yanna puluwan unuth shy deka thunak karala ai doc. yannama hadanne.Anika rata yannath exams pass wenna kattak kanna one,thawa samahara ratawala language onemai doc. widiyata enna.Arun gihin lankawe normal doctor kenekta wadiya salaries gannawathne.Rallata neda godak aya karanne.Asawatama newe neda.
    lankawe wage nemei US wage rataka degree ekak aran adu wayasen ehe intern karala digatama kattak kala gemak gahuwoth 35 wenakota $500,000 - 1M wage yearly salary ekak ganna puluwan.. eka ithin PhD kalath wena job wala ganna itha amarui..
    US, Uk wage rataka registration thiyanawa nam loke ona ratakata godak demand..
     

    මතo

    Active member
  • Mar 11, 2013
    164
    128
    43
    Moscow City, Moscow
    Wena rata wala nursing idan MD karanna nam bachelor degree 1k thiyenna ona. Den MCAT liyanna ona. Eta passe medical faculty interview yanna ona. Ewa pass wunoth thamai select wenne medical faculty