ලංකාවෙ එහෙම කොරන්න බෑ ආයිබෝං...
0.001% හරි පුළුවන් කමක් තිබ්බනම්, රතනාප්පිරිය කොහොමහරි ඩොකෙක් වෙනවා
පහුගිය අවුරුදු දෙක හමාර ඇතුලත.....
හික්.. හික්... හික්...
ow, e rataval wala valid medical degree ekak krahama hriක්රමවේදයක් වෙනත් රටවල තියෙනවද?
issara thibba SAITMලංකාවේ එහෙම ක්රමවේදයක් නැත්තේ ඇයි.
දන්නවා බිජ්ජෝ.මං කොහෙද නෑ කියලා තියෙන්නේ.Health sector දියුනුම රටවල ප්රයිවට් ඒවගේ විතරක් නෙමේ බූරුවෝ ගවර්මන්ට් ඒවගෙත් සල්ලි දීලා තමා කරන්න ඕන..
Here are the top 20 countries ranked by their healthcare systems in 2024 based on the Health Care Index:
1. Taiwan – 86.4
2. South Korea – 83.0
3. Japan – 79.7
4. Netherlands – 79.3
5. Denmark – 78.5
6. France – 77.8
7. Spain – 77.7
8. Finland – 77.5
9. Thailand – 77.2
10. Austria – 77.2
11. Norway – 76.0
12. Estonia – 75.9
13. Czech Republic – 75.6
14. Belgium – 75.6
15. Luxembourg – 75.3
16. Lithuania – 74.9
17. Qatar – 73.4
18. Israel – 73.3
19. United Kingdom – 73.2
20. Australia – 73.1
Chatgpt
Nursing school eke wadima marks ganna kenata/ayata path ekak thiyenawa neda.Ape lagama adurana uncle kenek innawa ehema giyapu.Medical faculty yanne nathuwa habai.ක්රමවේදයක් වෙනත් රටවල තියෙනවද?
ලංකාවේ එහෙම ක්රමවේදයක් නැත්තේ ඇයි.
yes, Ambulance driver gawath thiyenawa.වෙන රටවල ස්ටෙත් එක එක කියන්නෙ මෙඩිලකල් , ෆස්ට් රෙස්පොන්ස් ඕන එකෙක් ගාව තියෙන එකක්.
Attatama Colombo Science Faculty ehema gihin Masters or PHD wage karanna hoda ratakata yanna puluwan unuth shy deka thunak karala ai doc. yannama hadanne.Anika rata yannath exams pass wenna kattak kanna one,thawa samahara ratawala language onemai doc. widiyata enna.Arun gihin lankawe normal doctor kenekta wadiya salaries gannawathne.Rallata neda godak aya karanne.Asawatama newe neda.welawa and salli aparade..
anika godak ratawal ehe degree eka kalath ehe citizen or PR nemei nam intern ganna amarui..
intern nathuwa doctor kenek widiyata loke kohewath medical council ekakin piliganne na..
enisa adala rate issella pr ganna naththan lankawata awith aye ape exam karala mehe intern awruddak karala lankawe medical council registration ganna ona..
eeta passe lankawe awrudu 3-4 k wath wada karala experience ganna ona western ratak adu gane umbawa ganna salaka balannawath..
mokada US, Uk wage doctors la witharai lokema ona ratak lesiyen ganne.. anik rata wala unta wenama exam karanna ona and adu kule salakili..
wisheshayen south Asian ratawal doctors lage experience eka western standard ekata na kiyala ganan ganne..
Kohima hari nakiwela hari oya okkoma karagathoth godak try karala kattak kaala rata yanna puluwan..
habai kaapu kattata, koti ganan wiyadam karapu salli, time baluwama mona pukatada ochchara nahenna kiyala hithei..
lankawe wage nemei US wage rataka degree ekak aran adu wayasen ehe intern karala digatama kattak kala gemak gahuwoth 35 wenakota $500,000 - 1M wage yearly salary ekak ganna puluwan.. eka ithin PhD kalath wena job wala ganna itha amarui..Attatama Colombo Science Faculty ehema gihin Masters or PHD wage karanna hoda ratakata yanna puluwan unuth shy deka thunak karala ai doc. yannama hadanne.Anika rata yannath exams pass wenna kattak kanna one,thawa samahara ratawala language onemai doc. widiyata enna.Arun gihin lankawe normal doctor kenekta wadiya salaries gannawathne.Rallata neda godak aya karanne.Asawatama newe neda.