anunge kunu hoyana ponslata mewath newsme anduwe ponsla naha kiyala mathaka thiya ganin.
ekane uba wage pons society ekakuth lankawe thiyenne.
anunge kunu hoyana ponslata mewath newsme anduwe ponsla naha kiyala mathaka thiya ganin.
![]()
නයනා එක්ක ඉන්න කෙල්ල කව්ද බන්? සිරා පාර.
ekane uba wage pons society ekakuth lankawe thiyenne.
ටෙලි නිලියක් වුනාම ටෙලි ගණිකාවක් වෙන්න ලේසිය....
ඒත් මැති ගණිකාවක් වෙන්න අමාරුයි
එක්තරා ටෙලි නාට්යය නිලියක් පසුගිය කාලයේ යම් කිසි නීති විරෝධී වෛද්ය කටයුත්තක් සඳහා ගිය බවත් ඇයට එම කටයුත්ත සිදු කිරීමට නොහැකි වූ බවත් අප පසුගියදා ලිපියකින් හෙළි කරනු ලබා සිටියා.
එම ටෙලි නිලියගේත් අදාළ අමාත්යවරයාගේත් නම් අප හෙළි නොකලත් බොහෝ පිරිස් ඒ පිලිබඳ විවිධ මත පල කර සිටියා. පසුගියදා ඇය එම කටයුත්ත සිදු කර ඇති බව අප වෙත වාර්තා වනවා.
එමෙන්ම ටෙලි නිළියගේ ඇති සම්බන්ධය ටෙලි නිළියගේ සැමියා දැන සිටි බවත් අප වෙත වාර්තා වූ අතර අමාත්යවරයාද එම ටෙලි නිලියට අසීමිතව ආදරය කල ඇති බව වාර්තා වේ.
අදාළ කටයුත්ත කිරීම සඳහා අමාත්යවරයා විරුද්ධ වී ඇති අතර ඉදිරියේදී ඒ සඳහා බරපැන දැරීමට අමාත්යවරයා යෝජනා කර ඇත. නමුත් දැනට සිටි තත්වය මත එවන් තත්ත්වයක් අපේක්ෂා නොකළ නිළිය එම කටයුත්ත සිදුකොට තිබේ.
කෙසේ නමුත් මේ පිලිබඳ වැඩි දුර විස්තර වාර්තා කිරීමට අපට අවශ්යය නැත.ඒ වෙනුවට අප වෙත ලැබී ඇති එක් ජායාරූපයක් මෙසේ අප පහතින් පළකරන්නෙමු.
එය ඉහතින් දක්වා ඇති කතාවට සම්බන්ධ වන්නේදැයි නොවන්නේදැයි යන්නට අප වගකියන්නේ නැත.
![]()
කොහොමද බඩු,ඇමතිවරුන්ට නිලිසැප....
අපිට බඩුවක් ගහන්න බෑ, පොලීසියෙන් පැනලා අල්ලනවා
මැති සබේ එවුන්ට තියෙන්න වෙනම පකක්ද?








මචන් මම විපක්ෂයට කඩේ යනවා කියලා හිතන්න එපා.. මැති ඇමතිවරු උනාම විනයක් තියෙන්න ඕනා රටේ මිනිස්සුන්ට ආදර්ශමත් වෙන්න ඕන.. ඒ මොකද ඒ අය තමයි රටේ පාලනය මෙහෙයවන්නේ.. ඒ අයගේ ගෙදර පාලනේ ඔහොම නම් රට පාලනේ ගැනත් අපිට හිතන්න වෙන්නේ ඔහොම තමා... ජපානය වගේ රටක ඔහොම දෙයක් ප්රසිද්ද උන නම් අනිවා ඒ පුද්ගලයා තමන්ගේ තනතුරු වලින් ඉල්ලා අස්වෙලා.. ඒ නරකනාම එක්ක රට පාලනයට වැදගත් තනතුරු දරන්න සුදුසු නෑ කියලා ඒ මිනිස්සු දන්නවා...
උඹලා මට මඩ ගැහුවට කමක් නෑ. ඒත් පොඩ්ඩක් හිතලා බලන්න

දැන් ලංකාවේ කරන තරමක් දුෂණ මිනි මැරුම් කුපාඩි වැඩ කරන්නේ ඇමතිවරු ඔය වෙලාවට තමා ප්රභාකරන් කාරයාව ඔනෙ වෙන්නේ..........
ඒක තමයි මාත් ඒක් තරමක් දුරට අනුමත කරනවා..
මොක්ද සාට කය රජ වෙලා අපිට හරි කරදරේ.
කොටි මරන්න කලින්න අපිට තිබ්බේ කොඉ මොහොතක
බෝම්බයක් පුපුරඉද කියල බය...පාරක බැහැලා ගමන්ක් ගියේ බයෙන්,
දැන් තියෙන කොයි වෙලාවේ චෞර රජා බඩුමිල වැඩි කරයි ද කියලා බය
ඉස්සර බොම්ම්බ වලින්, අපේ සිංහලයො එක පාරින් ඉවරයි,,
ඒත් දැන් මුගේ කොම්බ වලින් හැම දාම මැරි මැරි ජීවත් වෙනවා..





nodakin thopi wage minissu.dan thopita prabakaranwa hodai neda.thope pawul wala ekek hari koti bombekata maruna nam thopi ohoma kiyanawada?awurudu 30 k tibba udde mona tharam amaruwenda ape kollo iwara kare.dan thopi me kohewath nathi we*iyek ge ki*bak hinda prabakaranwa loku karagena.thopi wage kalakanni thama yako issara LTTE eke salli walata bus wala bomba thiyala giye.![]()
ow aban ewage huttige puathala inanwa mekeනිකන් Comment එකක් දැම්මත් -REP දෙන කාලකන්නියෝ....
![]()
