මචන් ආන්ඩුවට කඩේ ගියාට කමක් නෑ..වෙල්ගමට කඩේ යන්න එපා..
සාමන්ය ජනතාවට බඩු පොට් එකකට යන්න බෑ.. පොලොසියෙන්,,
පනිනවා.ඒත්කොට දුප්පත් මිනිහෙක් කොහෙ හරි ඉඩල හොටෙල් එක්ක හොඅර කපල් එක්ක අහුවුනොත්..උන්ට නඩු දඩ, දීගේ ඉවරයි...
නයනට ඉස්සරහට බැරිනම් පස්සට දැම්මත් අපිට අවුලක්නෑ..
හැබැයි ඔය දෙපැත්තටම දාන්න කොපු පලදිනකොට... විනාශ වෙනේ ජාතික ධනය භව කරුණාවෙන් මතක තියාගන්න..
අපේ සල්ලි වලින් මුන් නිලියන්ට රජ සැප දෙනවා..
මොක්ද නිලියන් මුන්ට කම් සැප දෙනවනේ..
රටේ ඉන්න ජනතාවට හොද යහපත් ආර්ථිකයක් හදලා
බඩුමිල අඩු කරලා, නටන මගුලක් නටාගත්තට කමක් නෑ..
ඒවා කරන්නේ නැතුව...නිලියො අල්ලගෙන , නිලියන්ගේ බඩ ට යටින් පොලු බස්ස බස්ස අපේ රටේ දුප්පත් මිනිසුන්ට බදු ගහ ගහ...
කිරිපිටි සීනි, තේල් , වැඩි කරමි, උන් පෝෂනය වෙනවා
ඒත් කොට එවා හරිද
මා ගව ෆොටො නම් නෑ.මමත් මේ ගොස්සිප් 9 එකේ තියෙන එකක් දම්මේ



ලංකාවේ නිළියන් සියල්ල ගණිකාවන් වන නමුත්, ගණිකාවන් සියල්ල නිළියන් නොවේ.
.........නයනාගේ පුවත් පත් සාකච්චාව ඇසුරෙන් -----
"මේක ඩිජිටල් හදපු රුපයක්.."

machan nayana inne malabe pothuwarawa hariye,eya inna lane eka full abalan para hodagena gihin.walgamaya ekka yalunam parawath thara tika danawane
ow machan aniwa ube kathaawa aththaanunge kunu hoyana ponslata mewath newsme anduwe ponsla naha kiyala mathaka thiya ganin.

..aanduwe inne pons lanam ada uba nehene bn methana...

නයනාගෙන් නදීට පොඩි ඩ්රිෆ්ට් එකක්
එන්න ෆන්කි එන් ජංගි ගලවලා..
එලිවෙනකම් ජික්කි දාමු රොක් වෙලා
ලොකේ තියන මෝල් සොමිය..
ඇමතිවරුන් අපේ ජොලිය..
ගන්න නදී ගන්න නදි සෙට්වෙලා
තව ෆොටොනම් තියෙනවා, මචන් දාන්න බෑ..
කුමාර වෙල්ගම අංකල් බැන්නොත්...හික්ස්