**OBAY MAMAY**

kaawya

Member
Feb 27, 2009
317
1
0
ek05.gif
 

kaawya

Member
Feb 27, 2009
317
1
0
Kasmadumala said:
Ane koi tharam uthum prarthanawakda.thawman ge ..adaraya...(lebuwanam)
tahwaku wenuwen pudannata.....

arthawath.lassanai.:D:
kep it up
AADARE KIYANNE KAPAKIRIMAKATA NEDA?
 

kaawya

Member
Feb 27, 2009
317
1
0
krizta said:
Mmmhhhhh Hondai Hondai......Lassanai!! PS work ekath Ela! :D

THANKS BRO,MMM ME ART WORK EKA MATA KARALA DUNNE DUSH(SHANIDUSH)EYA THAMAI MAGE KAVI WALA ART WORK SERAMA KARALA DENNE...:yes:
 

krizta

Well-known member
  • Nov 9, 2007
    17,906
    3,881
    113
    56
    400 : Bad Request
    kaawya said:
    THANKS BRO,MMM ME ART WORK EKA MATA KARALA DUNNE DUSH(SHANIDUSH)EYA THAMAI MAGE KAVI WALA ART WORK SERAMA KARALA DENNE...:yes:
    :D Hehee! Good! :D :cool:
    By the way-Mata nam Kaawya penna baee :dull: ara siarase yana eka ne :baffled: eeyak! :eek:
    oyata EK wala register wenna wena username ekak tibbema nadda mang ahanne? :rofl: :rolleyes:
     

    kaawya

    Member
    Feb 27, 2009
    317
    1
    0
    krizta said:
    :D Hehee! Good! :D :cool:
    By the way-Mata nam Kaawya penna baee :dull: ara siarase yana eka ne :baffled: eeyak! :eek:
    oyata EK wala register wenna wena username ekak tibbema nadda mang ahanne? :rofl: :rolleyes:

    ane mamat e mala jarawa balanne na habai sirase kaawya ennat kalin idala thama mage id eka kaawya une,man e namata godak asai mage akkige babata mama dapu nama thamai e dan eyata age7 wenanwa e kiyanne sirase kaawyata kalin man awe
     

    thanujaka

    Well-known member
  • කාළෙකට කලින් මමත් ඔහොම දුක් වෙවී හිටියා...........!!
    ඒත් දැන් මම ඒ දේවල් ගැන හිතන්නැහැ.................!!!
    ඒක මහ බොරු වැඩක්..................!!!
    මොකටද නිකන් නොලැබෙන දේවල් ගන හිත හිත දුක් වෙන්නෙ...........!!!