:AADARE KIYANNE KAPAKIRIMAKATA NEDA?Kasmadumala said:Ane koi tharam uthum prarthanawakda.thawman ge ..adaraya...(lebuwanam)
tahwaku wenuwen pudannata.....
arthawath.lassanai.:
kep it up
krizta said:Mmmhhhhh Hondai Hondai......Lassanai!! PS work ekath Ela!![]()

coolnishan said:Oya Kathawa Mage Hitapu GF ta Kiyanna wela Thiyenne...![]()
![]()
samithawijemanna said:harima lassani
meaka mage jeewitha kathawa wagemai
kisima wenasak ne
kaawya said:HMMM DUK WENNA EPA KAWADA HARI OYATA SANASIMA LABEI
kaawya said:THANKS BRO,MMM ME ART WORK EKA MATA KARALA DUNNE DUSH(SHANIDUSH)EYA THAMAI MAGE KAVI WALA ART WORK SERAMA KARALA DENNE...![]()
Hehee! Good!

ara siarase yana eka ne
eeyak! 

samithawijemanna said:ea dawasak wenakam man balan innawa. ea me athmayedi nam nowana bawa man hodatama dannawa
Thama oya malee nadda?
lolkrizta said:Hehee! Good!
![]()
By the way-Mata nam Kaawya penna baeeara siarase yana eka ne
eeyak!
oyata EK wala register wenna wena username ekak tibbema nadda mang ahanne?![]()
![]()
samithawijemanna said:Mage awasanawata ehema une ne thama